|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Ribas tegen Yasmin - "Je moet gewoon je bek eens open trekken!"
Door de ruzie met Kelly krijgt Ribas nu ook ruzie met Yasmin. Het onenigheidje over de schoenen loopt steeds verder uit de hand...
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
De time-out card komt net op tijd. En nu hopen dat Joyce haar job doet (….job ook goed). |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
wat een sukkel die ribas zeg, Yasmin moest er wat van zeggen, ja duh hij kan niet uit zijn woorden komen. pff afvoeren die handel. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zo beledigend, vernederend. Bah,bah,bah. Opvoeden die hap ....... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: en dan het liefst zo'n ouderwetse opvoeding met de mattenklopper erbij |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
die kan echt niet normaal reageren voelt zich ver verheven boven een vrouw bah |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
En dat noemt zich ' MAN ' |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ja Ribas wat is het nou, 1 je bek houden? of 2 Je bek open trekken, goh jij weet echt niet wat je wil. |
|
|
|
|
madeleine
|
|
|
Ribas zou wat beter kunnen articuleren, en ook wat beter moeten communiceren met Yasmin, maar ook Yasmin weet niet wat communiceren is. Kelly ook niet een van de slimste, wel een stel dombo's in dat huis. Alleen Ziba, Joost, donkere Marco en Fiona komen serieus over, of ligt dat nu aan mij ?????? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 - 11:42 schreef madeleine het volgende:Ribas zou wat beter kunnen articuleren, en ook wat beter moeten communiceren met Yasmin, maar ook Yasmin weet niet wat communiceren is. Kelly ook niet een van de slimste, wel een stel dombo's in dat huis. Alleen Ziba, Joost, donkere Marco en Fiona komen serieus over, of ligt dat nu aan mij ?????? Ja |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Voer voor psychologen én logopedisten, onze Ribas. |
|
|
|