|
|
amy
|
|
|
^hyve van joost staat weer afgeschermd, maar daar scheen idd iets op te staan. Het gerucht gaat dat de marco's samen in de finale zijn gezet. Als het allemaal klopt vind ik het zwaar cheap gedaan. Het is qua geld en spellen al een hele tijd niet meer te volgen, en regels worden ook ter plekke gemaakt en veranderd zoals het mensen achter uitkomt. Maar nee, ik weet het niet zeker. Morgen..
Huubje / collega (s): Waardeloos, die manipulatie. Doe televisieminnend Nederland een plezier, en vraag de sint dit jaar een poppenhuis. Kun je je uitleven op barbies, ipv shows verneuken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 00:22 schreef amy het volgende:Huubje / collega (s): Waardeloos, die manipulatie. Doe televisieminnend Nederland een plezier, en vraag de sint dit jaar een poppenhuis. Kun je je uitleven op barbies, ipv shows verneuken. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
plaats hier de hyves van Joost dan? |
|
|
|
|
amy
|
|
|
blijkbaar: http://joost432.hyves.nl/
Hoop toch nog op een verrassing morgen. Anders stuur ik morgen een barbie naar iemand. Threat or promise. GRRR. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: thanks. jammer dat ze weg zijn. |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
dus als het aan beide hun hyves is gekloot dan moeten ze eruit zijn toch? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Joost Fiona en Joyce zijn al thuis. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik neig naar ja, maar het zou ook maar zo kunnen dat er in het getekende contract staat dat ze zolang ze in het programma zitten hun hyves kunnen en mogen bijhouden en nu om een beetje ophef te veroorzaken over wel/niet eruit gaan. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Nu staat er dat zijn hyves niet voor iedereen beschikbaar is, dus hij is thuis kan niet anders. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Shit! Ik vond ze de enige twee echt normale spelers. |
|
|
|