|
|
ilovemo6
|
|
|
volgende thuis wedstrijd moet het hele opstaan en schreeuwen om verbetering , bloed zweet en tranen. als je verliest moet je verliezen met twee keer rood en 9 gele kaarten. we staan godverredomme 16e |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
probleem is dat ze niet beter kunnen |
|
|
|
|
ilovemo6
|
|
|
en flikker die roze brillen nou is een keer weg, en zie de waarheid onder ogen |
|
|
|
|
ilovemo6
|
|
|
als ze niet beter kunnen is het team verkeerd samengesteld, en moet je de verantwoordelijke beleidmaker van het aankoopbeleid aan de hoogste boom hangen |
|
|
|
|
ilovemo6
|
|
|
ik zeg volgende thuis pot gewoon opstaan met het hele legioen, verbeek 300% steunen , en acties richten op de beleidmakers |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
volgende thuis pot opstaan met het hele legioen, verbeek 300% steunen , en acties richten op de beleidmakers
ilovemo6 helemaal mee eens!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2008 door Sjerrie -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 23:08 schreef ilovemo6 het volgende:als ze niet beter kunnen is het team verkeerd samengesteld, en moet je de verantwoordelijke beleidmaker van het aankoopbeleid aan de hoogste boom hangen dat zou je mij nooit horen zeggen...
optyfen met bosz en die hele bouwfraudekliek |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: He je pikt mijn tekst!!!! Ben het helemaal met je eens!!! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Ik zit eigenlijk te wachten op reactie's van Pietje 1 , Phyxius en nog zo'n paar dat we het niet zo zwart moeten zien. Het komt allemaal goed, er vrind Bosz is een kanjer. |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Jullie moeten het allemaal niet zo zwart zien, je kan Bosz, Greene en De Cler wel wegsturen, maar ik vraag me dan af of Makaay, Biseswaar en Wijnaldum dan wel het geluk hebben dat ze raak schieten/koppen. Ik denk zelf niet dat het veel zin om Bosz nu te gaan wegsturen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 - 21:10 schreef F4L het volgende:Jullie moeten het allemaal niet zo zwart zien, je kan Bosz, Greene en De Cler wel wegsturen, maar ik vraag me dan af of Makaay, Biseswaar en Wijnaldum dan wel het geluk hebben dat ze raak schieten/koppen. Ik denk zelf niet dat het veel zin om Bosz nu te gaan wegsturen. ik wel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zowat 5 voor 12 inmiddels, graverT :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 23:09 schreef ilovemo6 het volgende:ik zeg volgende thuis pot gewoon opstaan met het hele legioen, verbeek 300% steunen , en acties richten op de beleidmakers Ik denk dat Verbeek binnen 2 maanden weg is... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet als we hem 300 % steunen! Hup Gert-Jan, sloop die tukkers! |
|
|
|