BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene steekt middelvinger op naar eigen supporters

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 29 oktober 2008 - 23:17
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Greene steekt middelvinger op naar eigen supporters (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 29 oktober 2008 - 23:18   quote  deeplink  
Greene steekt middelvinger op naar eigen supporters

Serginho Greene is de laatste weken de gebeten hond in de selectie van Verbeek. Voor de wedstrijd werd door het Legioen de naam van Dwight Tiendalli gescandeert en de reactie van Greene hierop werd geuit door een middelvinger op te steken na zijn assist op Leroy Fer waardoor Feyenoord op een 0-1 voorsprong kwam.

Legioen Weblog

Greene vuile hufter!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 oktober 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Ach die Greene vind zichzelf zo goed, die kan zich dat wel permiteren. De trainer vind hem tenslotte ook een kanjer. Hij staat tegen Roda gewoon weer in de basis hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door F.L.E --
jjh
 jjh - woensdag 29 oktober 2008 - 23:40   quote  deeplink  
vandaag heeft hij niet slecht gespeeld maar om dan gelijk je middelvinger omhoog te steken!? Hij is gewoonweg niet goed genoeg als verdediger, als middenvelder is hij beter geschikt.
damien
 damien - donderdag 30 oktober 2008 - 00:51   quote  deeplink  
zielig mannetje
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 08:07   quote  deeplink  
wat denkt dat mongolekind nou zelf, dat ie zo weer in een goed blaadje komt. Vooral als ie 2 minuten later weer zo kansloos gedold wordt.
W.R.
 W.R. - donderdag 30 oktober 2008 - 13:00   quote  deeplink  
Wat een achtelijke is die Greene dan, optieften met die idioot. De harde kern supporters die de club altijd blijven steunen in goed en slechte tijden zo af te vallen.
Hij speelt als een draak en dan toch die arrogantie. Er is geen plaats voor dit soort spelers opzouten met die idioot !!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 13:16   quote  deeplink  
Geene is de nieuwe lulring
mrc
 mrc - donderdag 30 oktober 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Greene moet oprotten
sevillana
 sevillana - donderdag 30 oktober 2008 - 14:25   quote  deeplink  
Die vinger getuigt idd niet van al te veel respect voor de trouwe supporter. Als hij nu een aantal maanden (zo goed als) foutloos zou hebben gespeeld, dan kun je er misschien nog enig begrip voor opbrengen maar zeer zeker niet na 1 geslaagde actie!
feyenoordBreda
 feyenoordBreda - donderdag 30 oktober 2008 - 14:48   quote  deeplink  
Ik heb begrepen van mensen die in het stadion waren, dat hij z'n middelvinger NIET heeft opgestoken. Dus niks aan de hand. Behalve dan dat ie beter moet gaan spelen. En wat vaker een goeie assist geven......
Patricknork
 Patricknork - donderdag 30 oktober 2008 - 14:48   quote  deeplink  
Wie zegt nou eigenlijk dat dit waar is! ik zat gister pal voor zijn neus in dat vak, en ik heb geen middelvinger gezien, alleen 2 gebalde vuisten van het juichen!!!!!

kan iemand die het bewijs heeft dit naar mij mailen.... GRAAG!

patrotjeknor@hotmail.com
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 30 oktober 2008 - 15:47   quote  deeplink  
De meeste vergeten soms dat Green gewoon niet beter kan, en echt wel elke wedstrijd z'n best doet!!
Ben persoonlijk geef liefhebber van Green, maar ik vind wel dat die jongen met respect moet worden behandeld, hoe meer je op hem gaat kankeren hoe onzekerder ie gaat voetballen!!
met positief benaderen kom je het verst!! (hoe moeilijk dat ook is in deze situatie)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2008 door Sjerrie --
Ch€sz
 Ch€sz - donderdag 30 oktober 2008 - 16:52   quote  deeplink  
kheb die wedstrijd gezien, maar dit was mij niet opgevallen... is er ook nog bewijs???
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 30 oktober 2008 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 15:47 schreef Sjerrie het volgende:
De meeste vergeten soms dat Green gewoon niet beter kan, en echt wel elke wedstrijd z'n best doet!!
Hoe oud ben jij?

Greene speelde 10 x beter in zijn eerste seizoen voor Feyenoord en dat was 3 seizoenen geleden
Hij kan het wel, het komt er alleen niet uit (al veel te lang niet)
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 30 oktober 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Tiendalli, Tiendalli, Tiendalli en nog eens Tiendalli!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 20:05 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?

Greene speelde 10 x beter in zijn eerste seizoen voor Feyenoord en dat was 3 seizoenen geleden
Hij kan het wel, het komt er alleen niet uit (al veel te lang niet)
precies, net als lucius overigens, die begon ook goed...
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 30 oktober 2008 - 22:29   quote  deeplink  
Nu heb feyenoord aardige verdedigers gehad zoals heus waarom nemen ze zo man niet bij de trainers staf kunnen de verdedigers wat van leren misschien niet van voetballen maar wel van wat slimmer zijn in duels
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 22:35   quote  deeplink  
omdat bosz niet van oud Feyenoorders houdt, had hij bij Heracles gevoetbald had ie een goeie kans gemaakt.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 30 oktober 2008 - 22:48   quote  deeplink  
ik snap het toch allemaal niet alles is vaag schulden ,volgens mij draaid het om 1 ding dat is feyenoord maar iedereen wil via feyenoord zijn eigen zaken vullen tenkosten van de club . je kan mij niet wijs maken dat de club met zo achter ban ( volgens velen de grootste van nederland) Niet een paar grootte sponsors kan vinden die de boel is flink op de schop gaan nemen en het heft in handen gaan nemen.
en juiste poppentjes op de juiste plaats gaan zetten.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 30 oktober 2008 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 22:48 schreef nieuwerbrug het volgende:
ik snap het toch allemaal niet alles is vaag schulden ,volgens mij draaid het om 1 ding dat is feyenoord maar iedereen wil via feyenoord zijn eigen zaken vullen tenkosten van de club . je kan mij niet wijs maken dat de club met zo achter ban ( volgens velen de grootste van nederland) Niet een paar grootte sponsors kan vinden die de boel is flink op de schop gaan nemen en het heft in handen gaan nemen.
en juiste poppentjes op de juiste plaats gaan zetten.
Sarcasme mode on:
Ik zou deze vraag graag doorspelen aan Pietje 1, Phyxius en de rest van de roze brillen club. Sorry Richard, dat van die roze bril, is jou quote.
Die kunnen jou vast uitleggen dat er een volledig transparant beleid gevoerd word waar de suporters de beloofde inspraak reeds hebben.
En dat de resultaten niet voortkomen uit een gebrek aan visie of kwaliteit, maar puur door pech veroorzaakt zijn
Sarcasme mode off
swen
 swen - vrijdag 31 oktober 2008 - 07:18   quote  deeplink  
de meeste kennen het nummer feyenoord voor altijd wel. dat moeten we nu ook doen je bent altijd voor feyenoord zo niet dan ben je geen feyenoorder. dus je bent het ook in slechte tijden. we moeten feyenoord hierdoor heen slepen. en al degraderen ze (wat ik overgens niet denk dat ze doen) blijf ik nog achter ze staan.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:13   quote  deeplink  
het elftal moet je ten alle tijden blijven steunen.
de beleidsbepalers van dit moment moeten alleen weg.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 23:04 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Sarcasme mode on:
Ik zou deze vraag graag doorspelen aan Pietje 1, Phyxius en de rest van de roze brillen club. Sorry Richard, dat van die roze bril, is jou quote.
Die kunnen jou vast uitleggen dat er een volledig transparant beleid gevoerd word waar de suporters de beloofde inspraak reeds hebben.
En dat de resultaten niet voortkomen uit een gebrek aan visie of kwaliteit, maar puur door pech veroorzaakt zijn
Sarcasme mode off
Ik heb al eerder toe gegeven dat ik een roze bril heb
Maar jij en andere moeten nog wel toegeven dat jullie bril net zo duister is als de onze roze
Kortom de waarheid ligt ergens tussen onze meningen in

Verder ben ik wel van mening dat het beleid transparanter is geworden
Ook denk ik dat we genoeg kwaliteit en (met ingang van dit jaar) visie hebben, maar dat inderdaad pech ons parten speelt

Wel ben ik met je eens dat de supporters nog steeds geen inspraak hebben. maar ook hier moet ik zeggen dat ik dat alleen maar goed vind
Ik moet er niet aan denken dat Jan en alleman inspraak krijgen
De enige manier van inspraak die ik goed vind is als er bijvoorbeeld een positie moet worden ingevuld, dan komt het bestuur met een aantal kandidaten, na een gesprek met die kandidaten wordt het aantal verkleind tot 2 of 3
En dan mogen de supporters die lid zijn van Feyenoord stemmen om mede te bepalen wie het word

Maar verder mag de inspraak niet gaan
Op elke functie moet iemand zitten die zijn eigen visie kan volgen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene steekt middelvinger op naar eigen supporters

0.0080709