|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Directie achter Verbeek (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ROTTERDAM - De directie van Feyenoord blijft vierkant achter trainer Gertjan Verbeek staan. „Luid en duidelijk. Daar kan geen enkele twijfel over bestaan”, liet technisch directeur Peter Bosz woensdagavond na de vijfde competitienederlaag bij Sparta (2-1) weten.
Feyenoord staat na acht wedstrijden op de zestiende plaats met slechts vijf punten. „Of ik nog tips voor Gertjan heb? Nee hoor, hij weet zelf heel goed hoe hij dit moet aanpakken. Hoe ik hem steun? Gewoon zoals altijd. Hij kan elke dag op mij rekenen”, zei de oud-trainer van Heracles Almelo.
Algemeen directeur Eric Gudde liet zondag in De Kuip al weten dat een vroegtijdig vertrek van Verbeek, die tot medio 2011 onder contract staat, „absoluut niet aan de orde” is. „We moeten intern rustig blijven en geen gekke dingen doen of roepen. Ik ben ervan overtuigd dat het met Feyenoord en Verbeek goedkomt. Andere maatregelen lonen echt niet. Ons beleid moet consistent zijn en blijven. We gaan door met dezelfde mensen op dezelfde plek.” |
|
|
|
|
damien
|
|
|
ja, natuurlijk blijven ze achter verbeek staan, er is immers geen geld om hem te ontslaan en dat hele klote bestuur van feyenoord is net zo incompetent als de trainer en spelersgroep |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het enige dat ik Verbeek kwalijk neem is dat hij Greene en De Cler laat staan. En dat ie ze niet verbied op te komen, zorg nu eerst maar een keer dat het achterin dicht staat en ga dan maar een keer denken aan opkomen. |
|
|
|