BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde: We gaan gewoon door met dezelfde mensen op dezelfde plek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 30 oktober 2008 - 09:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Gudde: We gaan gewoon door met dezelfde mensen op dezelfde plek (FeyenoordNet.nl)

hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 09:36   quote  deeplink  
Gudde: We gaan gewoon door met dezelfde mensen op dezelfde plek

donderdag 30-10-2008-
FSV

De directie van Feyenoord heeft nog altijd het volste vertrouwen in Gertjan Verbeek. De coach staat, ondanks de slechte resultaten dit seizoen, niet onder druk. Dat liet technisch directeur Peter Bosz weten na afloop van de verloren wedstrijd tegen Sparta.

Feyenoord behaalde dit seizoen pas vijf punten in acht wedstrijden. Desondanks behoudt Bosz en de rest van de directie het volste vertrouwen in Verbeek. "Luid en duidelijk. Daar kan geen enkele twijfel over bestaan."

Bosz vervolgt: "Of ik nog tips voor Gertjan heb? Nee hoor, hij weet zelf heel goed hoe hij dit moet aanpakken. Hoe ik hem steun? Gewoon zoals altijd. Hij kan elke dag op mij rekenen."

Ook algemeen directeur Eric Gudde schaarde zich achter Verbeek. "We moeten intern rustig blijven en geen gekke dingen doen of roepen. Ik ben ervan overtuigd dat het met Feyenoord en Verbeek goedkomt. Andere maatregelen lonen echt niet. ons beleid moet consistent zijn en blijven. We gaan door met dezelfde mensen op dezelfde plek."

Laat ze die gasten inladen op de ss Rotterdam en afzinken in de mariana trog red je in 1 x zowel Feyenoord als de Gemeente Rotterdam van de ondergang

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde: We gaan gewoon door met dezelfde mensen op dezelfde plek

0.0055210