|
|
thewin
|
|
|
wat heeft landzaat voor een blessure |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
thewin
|
|
|
dus niemand weet he zeker,,,, hoelang is hij e ruit hij brengt wel wat extras en lucius is er ook weer terug bij |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
de enige die we nu kunnen gebruiken is tomasson die heb geen 10 kansen nodig
als hij de laatse weken mee had gedaan hadden we zeker meer punten gehaald
als je ziet hoveel kansen we de laatste wedstrijden hebben gehad daar krijgt een paard de hik van |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 - 22:19 schreef nieuwerbrug het volgende:de enige die we nu kunnen gebruiken is tomasson die heb geen 10 kansen nodig als hij de laatse weken mee had gedaan hadden we zeker meer punten gehaald als je ziet hoveel kansen we de laatste wedstrijden hebben gehad daar krijgt een paard de hik van niet 10 mqqr 30 kansen |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: Chronisch gebrek aan z'n hart. Klopt voor 020. |
|
|
|
|
damien
|
|
|
en zondag weer gewoon greene en de cler in de basis, verbeek leert het nooit |
|
|
|
|
james
|
|
|
Ben het met Damien eens greene en de cler op de bank zondag!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Juist, en Tiendalli + Gio in de verdediging! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Landzaat heeft geldkoorts |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Landzaat heeft gewoon een liesblessure stelletje stakkers. Als hij fit is en wij winnen weer dan is hij zeker weer de beste. Blijf je ploeg eens steunen en blijf er toch eens achter staan. Ik weet zeker alles komt goed. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
wel vak zit jij dan feyenoord kampioenen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 12:27 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:Landzaat heeft gewoon een liesblessure stelletje stakkers. Als hij fit is en wij winnen weer dan is hij zeker weer de beste. Blijf je ploeg eens steunen en blijf er toch eens achter staan. Ik weet zeker alles komt goed. hee prutser, ik blijf altijd achter het team staan en zal zeker geen eigen spelers uitfluiten, maar lamzaad heeft gewoon niets bij Feyenoord te zoeken. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: en waar zit JIJ dan nop????? ik W4 maar laatste 2 wedstrijden in de kantine , dit ivm resultaat en regen............ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gaat je haar kroezen als het nat wordt? Ben gewoon blijven staan, het weer paste wel goed bij het huidige Feyenoord... |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 17:20 schreef jantje 1974 het volgende:[..] en waar zit JIJ dan nop????? ik W4 maar laatste 2 wedstrijden in de kantine , dit ivm resultaat en regen............ toppie feyenoord supporter inde kantie je steunt lekker je kluppie |
|
|
|
|
Guy (ki)
|
|
|
ik ben het eens met de mensen die zeggen dat de cler en greene uit de basis moeten! dramatisch die greene slechte voetballer tiendalli doe die voor greene en van bronckhorst dan heb je een goede verdediging anders niet.. met de cler die helemaal de weg even kwijt is |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Ik zit droog in RR :) en zing me gvd helemaal kapot elke thuiswedstrijd, tegen sperma kon ik geen kaart meer krijgen :( Maar ga gvd niet zeggen dat feyenoord geen steun krijgt!!!!! idioot, gvd 93min lang alleen Feyenoord gehoord tegen sperma, en thuis tegen hoereveen is de 2-2 gekomen door de 12e man, wanneer de kuip leeg blijft en alles wordt uitgefloten is zo'n reactie op zijn plaatst maar nu zeker niet.
Ik ben ermee eens zorg dat die kuip nu juist elke thuiswedstrijd vol komt, en zing voor je leven, ook al gaat het nu slecht slechter slechtst ik hoop elke keer dat ze toch weer winnen en dat gaat niet als je thuis op de bank je zit te verbijten! support je ploeg en laat je horen in de kuip!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2008 door Nop -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
haha , ja hoor jongens taal naar mijn hart , ook ik ben begonnen in R toen RR en nu alweer jaren W , denk dat dat met leeftijd te maken heeft , veel jongens van vroeger zitten nu op de lange zijde , verder ga ik naar de Kuip omdat IK dat gewoon leuk vind (way of life) en niet zo speciaal om spelers te steunen (die tijd is geeest na 20 magere jaren) en dus wil ik best paar druppeltjes trotseren maar laat me niet zeiknat regenen! Volgend jaar ga ik weer wat hoger zitten en zal dan gewoon blijven zitten hoor: weer of geen weer~! |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
hij heeft een scheurtje in zijn hamstring |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Weet ik veel wat hij heeft ik hoop voor hem en Feyenoord dat hij snel weer kan spelen een beetje ervaring op het middenveld kan geen kwaad denk ik. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 12:27 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:Landzaat heeft gewoon een liesblessure stelletje stakkers. Als hij fit is en wij winnen weer dan is hij zeker weer de beste. Blijf je ploeg eens steunen en blijf er toch eens achter staan. Ik weet zeker alles komt goed. Jij bent met recht de grootste positivo op het hele internet. Jij heb geen roze bril maar een roze hoornvlies. Komt allemaal goed???? als we vandaag niet winnen voorspel ik jou dat als er dan niet snel veranderingen komen er niet genoeg tijd meer is om het goed te laten komen. geen europees voetbal betekent einde Feyenoord. Na vandaag hebben we een kwart competitie er op zitten en Europees voetbal is nou niet echt binnen bereik. Vandaag winnen en eerste competitie wedstrijd thuis winnen anders naar maasgebouw!!!!!!! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
@ jantje 1974. Blijf dan helemaal weg. Jij heb mij wel eens aangevallen op mijn mening maar ik lees net dat jij geen recht van spreken heb. Ik zat in kantine????? Ik ben er altijd!!!! Regen, slechte resultaten, sneeuw!!!! Ik steun mijn club altijd!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dus omdat ik even in de kantine zat heb ik geen recht van spreken? kom op riesie stel je niet aan man , ga jij nog ALLE wedstrijden?? ook op donderdagavond enzo ??? Iedereen heeft recht op een mening ook ik die in de kantine zat , er zaten daar trouwens mensen die je echt tot de grootste supporters mag rekenen hoor! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
laten we verder terug naar t onderwerp: wat heeft Landzaat? |
|
|
|