BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: TIENDALLI MOET ZIJN KANS KRIJGEN!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
thewin
 thewin - donderdag 30 oktober 2008 - 22:41   quote  deeplink  
Nu ben ik het beu tiendalli moet zijn kans krijgen is iet voor niks gehaald, ook foppe zah dat hij goed kan verdedigen GREENE MOET OPROTTEN
sevillana
 sevillana - donderdag 30 oktober 2008 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 22:41 schreef thewin het volgende:
Nu ben ik het beu tiendalli moet zijn kans krijgen is iet voor niks gehaald, ook foppe zah dat hij goed kan verdedigen GREENE MOET OPROTTEN
Ben ik met je eens. Denk dat Tiendalli een betere verdediger is dan Greene. Wat in principe een middenvelder is, dacht ik. Maar Greene voegt weinig of niets toe aan Feyenoord dus Tiendalli moet in de basis staan.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:13   quote  deeplink  
ja
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:54   quote  deeplink  
ik kan het hier enkel mee eens zijn
jjh
 jjh - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:56   quote  deeplink  
Helemaal mee eens. Hij had er tegen Sparta al in moeten staan.
girdie
 girdie - vrijdag 31 oktober 2008 - 20:31   quote  deeplink  
duidelijk sevillana. sterker nog, Greene verliest heel veel punten voor dit Feyenoord. Verbeek moet nu lef tonen en Tiendalli een tijdje de beuk erin laten gooien.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 31 oktober 2008 - 20:42   quote  deeplink  
Tiendalli moet er zeker in , zeker na die zeperd van greene om zijn middelvinger naar de feyenoordfans op te steken. Alleen al hiervoor moet Verbeek hem minstens 6 wedstrijden op de tribune laten zitten en verder vind ik dat verbeek de jeugd zijn kans moet geven want de oudjes laten het lelijk afweten als men toch iedere wedstrijd punten verliest kan men dit net zoe goed met de jeugd doen, kunnen deze tenminste ervaring opdoen
feyfan
 feyfan - vrijdag 31 oktober 2008 - 20:42   quote  deeplink  
Tiendalli moet spelen, maar niet alles in de schoenen schuiven bij Greene !! Doe arrogante de Cler heeft ons al VEEL meer punten gekost !! Tegen de neuzen, tegen Nec,Heerenveen, Nancy en ook tegen S p e r m a gleedt hij weer uit,gewoon Gio op zijn plaats !!
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 31 oktober 2008 - 20:47   quote  deeplink  
Op naar de titel in de jupiler eerste divisie 2009-2010 en een begin van een nieuw tijdperk. Grondig 'zeer' grondig moet er gesaneerd worden. En er moeten mensen aan het roer komen met 'invloed' op commercieel, financieel en sportief gebied. Ik weet zeker dat deze mensen er zijn met een 'feyenoordhart' op de juiste plaats!!
Een van die mensen zou Perridon van Trust moeten zijn. Gewoon carte blanche geven.
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 november 2008 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 20:42 schreef feyfan het volgende:
Tiendalli moet spelen, maar niet alles in de schoenen schuiven bij Greene !! Doe arrogante de Cler heeft ons al VEEL meer punten gekost !! Tegen de neuzen, tegen Nec,Heerenveen, Nancy en ook tegen S p e r m a gleedt hij weer uit,gewoon Gio op zijn plaats !!
Ook mee eens, ben het eigenlijk in m'n 1e reactie vergeten "mee te nemen". Idd Gio een plaatsje naar achteren, De Cler even tot bezinning laten komen want die is al een aantal weken "helemaal de weg kwijt" denk ik. En voor het middenveld hebben we nog wel voldoende keuzemogelijkheden.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 01 november 2008 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 20:47 schreef antoniorijen het volgende:
Op naar de titel in de jupiler eerste divisie 2009-2010 en een begin van een nieuw tijdperk. Grondig 'zeer' grondig moet er gesaneerd worden. En er moeten mensen aan het roer komen met 'invloed' op commercieel, financieel en sportief gebied. Ik weet zeker dat deze mensen er zijn met een 'feyenoordhart' op de juiste plaats!!
Een van die mensen zou Perridon van Trust moeten zijn. Gewoon carte blanche geven.
totale zinloze reactie wat ook totaal niet op t onderwerp aansluit , verder moet je NIEMAND carte blanche geven ,Trust is nou ook niet bepaald succesvol in de sport geweest zie mislukt avontuur in F1 , verder is alles wat je verder schrijft ook onzin en getuigt niet van enkele kennis! Jouw Feyenoord-hart zal wellicht op de juiste plaats zitten , je verstand is even de weg kwijt denk ik!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 01 november 2008 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 20:42 schreef feyfan het volgende:
Helaas moet ik t met je eens zijn , al vind ik niet dat Tim arrogant is hoor , vorig jaar was hij nog het boegbeeld van t elftal , heerste op de linkerflank en nu idd : er is niets meer van over , deze jongen is in 1 zomer 10 jaar ouder geworden! Tiendalli moet kans krijgen al moeten we ook van hem geen wonderen verwachtten , Verbeek gaat hem ook een kans geven maar doet dit rustig aan , Tiendalli heeft de laatste 2 jaar mischien 15 wedstrijden op nivo gevoetbald dus zal echt langzaam in moeten groeien. mijn verdediging zal er als volgt uitzien:

Tiendalli / Lucius / Hofland / Gio
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 01 november 2008 - 10:06   quote  deeplink  
Hallo jantje 1974, blijf jij maar lekker hopen dat het goed komt.Op deze manier zeker niet er is maar een manier om Feyenoord naar een hoger plan te tillen en dat is een rijke stinkerd binnen de club toe laten en anders gaat het nooit lukken en zullen we nooit meer enige rol van betekenis spelen. En wat heeft Formule 1 nu met voetballen te maken? En dat het Perridon niet is gelukt in de F1 is mede omdat hier veel meer geld in omgaat. En bij Feyenoord zou hij het kunnen doen met een mede financieerder en ten tweede zal Feyenoord eerder geinteresseerden aantrekken dan zo'n Formule 1 project in Nederland
Peer
 Peer - zaterdag 01 november 2008 - 10:57   quote  deeplink  
Ja Tiendalli erin en tijdelijk GIO als rechtsback. Als Verbeek ondanks de overduidelijke fouten zijn mensen blijft "steunen"/ opstellen wordt hij zelf ook verantwoordelijk voor de situatie. Dat zou jammer zijn want hij kan een goede trainer voor Feyenoord zijn.
Bij de 1-1 van Sparta was Greene weer onzichtbaar en de Cler is hopenloos uit vorm.
Tiendalli was tegen Heerenveen zeer goed, dus hij verdient zijn kans.
Nop
 Nop - zaterdag 01 november 2008 - 11:03   quote  deeplink  
Ik ben er mee eens dat Greene nu even niet in de basis hoort,
helaas ben ik niet vergeten hoe Tiendalli speelde...
hij zal zeker een kans moeten krijgen,maar ook hij zal zich eerst moeten bewijzen alvorens we hem als de oplossing moeten zien en vervolgens hem weer gaan afzeiken,
EERST ZIEN DAN GELOVEN, dus geef hem morgen die kans en gio naast hem zetten met Hofland,en timmer moet wat meer mee voetballen en durfen zijn goal kleiner temaken ipv met doorgezakte knieen de bal nakijken in het net :(,klasse hoe Timmer reageerde, nu nog klasse als hij een keer de 0 houdt....
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 november 2008 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 10:57 schreef Peer het volgende:
Ja Tiendalli erin en tijdelijk GIO als rechtsback. Als Verbeek ondanks de overduidelijke fouten zijn mensen blijft "steunen"/ opstellen wordt hij zelf ook verantwoordelijk voor de situatie. Dat zou jammer zijn want hij kan een goede trainer voor Feyenoord zijn.
Bij de 1-1 van Sparta was Greene weer onzichtbaar en de Cler is hopenloos uit vorm.
Tiendalli was tegen Heerenveen zeer goed, dus hij verdient zijn kans.
Ik heb de indruk dat zo'n beetje iedereen op dit forum het in grote lijnen wel eens is met elkaar. Maar Giovanni als rechtsback (?) zie ik niet zo snel gebeuren hoor!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 november 2008 - 11:16   quote  deeplink  
timmer in de spits
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 november 2008 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 11:16 schreef hotjumper het volgende:
timmer in de spits
"Dan zie ik liever van Dijk, is meer een meevoetballende keeper"
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 01 november 2008 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 10:06 schreef antoniorijen het volgende:
Hallo jantje 1974, blijf jij maar lekker hopen dat het goed komt.Op deze manier zeker niet er is maar een manier om Feyenoord naar een hoger plan te tillen en dat is een rijke stinkerd binnen de club toe laten en anders gaat het nooit lukken en zullen we nooit meer enige rol van betekenis spelen. En wat heeft Formule 1 nu met voetballen te maken? En dat het Perridon niet is gelukt in de F1 is mede omdat hier veel meer geld in omgaat. En bij Feyenoord zou hij het kunnen doen met een mede financieerder en ten tweede zal Feyenoord eerder geinteresseerden aantrekken dan zo'n Formule 1 project in Nederland
jij hebt je plan klaar , op naar de kuip ermee! over dat geld : in het TRUST-F1 team ging minder geld om dan bij FEYENOORD hoor! Verder kunnen we natuurlijk niet elke 2 jaar het roer helemaal omgooien , dan gooi je al het kapitaal zomaar weg (wat er nog is aan kapitaal tenminste)
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 01 november 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Tiendalie erin Green eruit en de Cler even op de bank tot hij weer 100% is want de Cler vind ik nog steeds een goede voetballer ik weet bij god niet waarom hij zo slecht speelt op dit moment.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: TIENDALLI MOET ZIJN KANS KRIJGEN!!!

0.0115640