|
thewin
|
|
|
Ik vind dat verbeek moet blijven, de resultaten zijn wel heeel slecht, maar het komt allemaal goed ik heb de volste vertrouwen er in dit jaar zal het niks worden(veel te veel druk door 100jarig bestaan) kijk maar naar az vorig jaar, nu zijn e weer wel goed. zo raar kan dat tegen woordig lopen. Dit zal een saai seizoen worden in zuid, maar verbeek weet wat hij doet, hij heeft van heerenveen ook een mooi cluppie gemaakt. Je mag wel zeggen dat het geluk niet aan zijn kant is, maar dat mag geen excuus zijn, sommige keuzes heeft hij fout gemaakt maar dat kan. Zoals Greene er in.. Dat snap ik niet maar dit seizoen is zeker een soort TEST heb ikhet idee,,, Biseswar krijgt weer een kans,,,Tiendalli krijgy binnenkort weer kansen,, Fer en Wijnaldum breken door, het ziet er allemaal wel weer goed uit, de miskopen of eigen geleerden gaan zich weer bewijzen en weetje DEREIJK komt in Feyenoord 1 wacht maar af hij troufelt Bahia of Hofland uit de selectie,,,,,DUS dit jaar ballen en opbouwen, volgend jaar voor de prijzen
wat denken jullie |
|
|