|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Wie is er volgens jullie schuldig aan de slechte prestaties bij Feyenoord?
Het Bestuur De Spelers De Trainer of iets anders...
Vul ook even de poll in op: http://www.legioen.web-log.nl/ |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Ik denk dat de slechte prestaties te wijten zijn aan het feit dat er geen doelpunten worden gemaakt, en dat Feyenoord vaak (onnodige) doelpunten tegen krijgt. Ik vind dus dat de spelers wel voor een deel schuldig zijn aan de slechte prestaties. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Vooral veel pech En dan de spelers Je kan Bosz niet verwijten dat De Cler en andere zo verrot spelen Toen ze gehaald werden had niemand dit verwacht De trainer is de laatste die hier schuld heeft |
|
|
|
|
denis
|
|
|
ik ben het wel eens met Phyxsius. en het gaat me zeer aan het hart dat dit gebeurt. |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
ik ben het toch niet eens met phyxsius. pech is het slechts voor een klein deel, en geluk dwing je wel degelijk af! Zo was het bijvoorbeeld echt geen toeval dat Feyenoord heel veel kansen miste tegen Sparta, en ook geen pecht dat ze in de 87e minuut natgingen! Een goed lopende ploeg overkomt dat niet. Dus geen pech, maar een ploeg die kampt met mentale problemen (geen vertrouwen in eigen kunnen, teneergeslagenheid, frustaties, concentratieproblemen, ed) |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
schuldig dat feyenoord zo speelt. Dat komt door de suporters die hun gal spugen over deze jonge ploeg En alleen maar kankeren als ze iets verkeerd doen. hoe meer kritiek jullie hebben,hoe rotter ze gaan spelen. De spelers willen wel, maar mensen die onder hoogspanning staan presteren niets. Als jullie uitgekaffert worden, dan zeg je toch ook val lekker d..d tegen je baas. Daar kan een trainer ook niets mee, en ook het bestuur niet. Denk hier maar eens over na. De redding is nabij wacht maar af en je zal versteld zijn. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
Jong wil ik deze ploeg niet noemen en de jonge jongens die er in stan presteren het beste juist de ouderen laten het afweten |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
timmer bahia de cler green en landzaad. er uit en afvoeren. ------------------------------------------------------------ Makaay tomason hofland en gio mogen blijven Hoe vind je dat Nieuwerbrug. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
Landzaat heeft nog niets laten zien
green is te afwachtend timmer is niet de slechtste bahia is wel voor uit gegaan normaal geen basis speler als vlaar fit is wat de cler heeft weet ik niet maar die is niet bij de les verleden jar 1 van de beteren |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Veel zat niet mee en tog goed gespeeld! Aleen nou werkt het zelfvertrouwen ook tegen . En we kunen nu wel greene de schuld geven maar eerlijk is eerlijk Greene hoord daar niet het is een middenvelder! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Het begint in de verdediging, heel erg onzeker en zo lek als een zeef. Natuurlijk niet alleen alle schuld op Greene afschuiven want aan de andere kant van 't veld loopt De Cler ook al een poosje te schutteren. Hierdoor heeft de rest van het elftal ook te weinig vertrouwen in eigen kunnen. Begrijp alleen niet zo goed dat GJV er niet hetzelfde over denkt, hij is uiteindelijk wel de eindverantwoordelijke. |
|
|
|
|
Jacobus
|
|
|
De huidige malaise is eigenlijk terug te voeren op het falend beleid in de achterliggende jaren. De jeugdopleiding is lange tijd een ondergeschoven kindje geweest. Daarnaast zijn er in de loop der jaren veel te veel middelmatige spelers aangekocht. En dat is een verantwoordelijkheid van het technisch management. Er wordt nu dan gewerkt aan een ommekeer en dat is positief te duiden. Maar nog altijd is er sprake van een zekere onevenwichtigheid in de samenstelling van de selectie en zijn er - zeker in de verdediging - nog teveel zwakke plekken. Bahia en Greene zijn geen Feyenoord-waardige spelers. Uiteindelijk draagt de technisch directeur de hoofdverantwoordelijkheid en is dus schuldig. Maar toch wil ik graag een lans breken voor Gert-Jan Verbeek. Gun hem de tijd..., hij is echt de juiste man voor Feyenoord! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Deels spelers, deels de trainer. Dat de spelers onder hun niveau (de Cler!) spelen is hun eigen schuld. De trainer bepaald de tactiek en zet de spelers op hun plaats. Verbeek is, net als de meeste supporters van Feyenoord, voorstander van gedurfd, aanvallend voetbal, waarbij ook de inzet belangrijk is. Achterin wordt veelal op één lijn gespeeld. Dat laatste is echter in de praktijk een probleem. De verdedigers van Feyenoord kunnen dat (nog?) niet. Zowel Greene, de Cler als Bahia zijn verdedigers die eerder de bal dan hun directe tegenstander volgen, waardoor er regelmatig een tegenstander doorheen kan glippen zonder dat er rugdekking is. Wellicht dat Verbeek achterin iets meer zekerheid in kan bouwen. Bosz de schuld geven slaat in ieder geval nergens op. |
|
|
|
|
rich010
|
|
|
het is de schuld van alle spelers als hun inzet op het veld 300% is zolals het hoort is er nix aan de hand en uiteraard een aantal spelers op bankie gooien (fer greene en timmer ) |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Bosz!!!!!!!!! Maar hij schijnt alweer te hebben bijgetekend?! Lekker stiekum. Eigen belang eerst. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 22:15 schreef Dick het volgende:schuldig dat feyenoord zo speelt. Dat komt door de suporters die hun gal spugen over deze jonge ploeg En alleen maar kankeren als ze iets verkeerd doen. ....... wat een intens dom gelul, als er iemand achter de spelers staat tijdens de wedstrijden is het het legioen wel |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Tijdens de wedstrijden wel Maar verder zeikt bijna iedereen op de spelers Als de spelers de forums gaan bekijken vinden ze niet veel positiefs |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
In Amerika is er een American Football team, Detroit Lions om precies te zijn, dat nu al dertig jaar droevige prestaties neerzet. 1 of ander psychologe heeft dit onderzocht en vastgesteld dat als de fans er niet in geloven en voortdurend kankeren op spelers, trainers en bestuur er een sportieve neerwaartse spiraal ontstaat die niet meer te doorbreken valt.
Supporters moeten dus juist hun club door dik en dun steunen en de spelers die opgesteld staan aanmoedigen. Feyenoord supporters roepen voortdurend om versterkingen in navolging van trainers en TD´s. Pas als dit ophoudt zal het beter gaan. De Feyenoordsupporters richten zich ook ontzettend op Ajax en doen dat op vaak een zo grove manier dat de honden er geen brood meer van lusten. Dit gedrag veroorzaakt zoveel aversie binnen en buiten Nederland dat de club en dus de spelers in het veld zelden het voordeel van de twijfel krijgen.
De nederlaag bij Sparta was ongelukkig niet meer en niet minder. AC Milan, Juventus en andere grote clubs zijn allemaal wel eens gedegradeerd of teruggezet en kwamen er weer boven op.
De supporters van Feyenoord wijzen voortdurend zondebokken aan maar door toestanden als in Nancy en anderzins van een klein groepje extremen die maar racistische lulkoek blijven uitkramen is er een slechte sfeer rond de club ontstaan die er voor zorgt dat in de media, het scheidsrechterskorps en internationale voetbalbonden Feyenoord als een paria wordt beschouwd.
Als in Nancy supporters van Feyenoord vernielingen aanrichten wordt er niet openlijk excuus aangeboden maar wordt er gezegd dat de Fransen het verkeerd hebben aangepakt met de kaartverkoop.
Ik vind het heel treurig om te concluderen maar ik denk dat als de Feyenoord supporters en in feite ook de bestuurders van club het ok blijven vinden dat er onzinnige taal wordt uitgeslagen ten opzichte van spelers, andere clubs etcetera (zoals op dit forum) een tweede honderd jaar voor de club met sportieve successen er niet in zit. |
|
|
|
|
Peerke zelf
|
|
|
Ik ben het met Dick eens. Laten we nu eens ophouden met die negatieve kritiek. Ik ben ook teleurgesteld in mijn cluppie en ja er zijn spelers die beter vervangen kunnen worden. Dat is helaas nu niet aan de orde, mogelijk in de winterstop. Laat Gert-Jan zijn werk afmaken en gun de spelers even wat rust, want al die negatieve reacties komt hun zeker niet ten goede. Als de ommekeer daar is gaan we langzaam naar boven kijken. Kampioen worden zit er niet meer in, maar bij de eerste vijf moet dan nog lukken. |
|
|
|
|
bb
|
|
|
dick met jou kan ik praten er uit met die 4 drama gasten,en nog erger ik ben het niet vaak eens met derksen maar timmer moet gewoon samen met zijn vrouw gaan schaatse . |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ik denk dat het Bosz was in de Bibliotheek met een kandelaar!!! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Je kan het ze allemaal aan rekenen. De resultaten maken de jongens op het veld dus die zijn voor de resultaten het meest verantwoordelijk. Het beleid is ook nog kut dus dat is de schuld van het bestuur. Verbeek heeft natuurlijk ook een groot aandeel in dit falen. Kwaliteit genoeg, maar presteren niets. Snap alleen niet dat de Cler persoonlijk zo word afgebrand. Jongen maakt een hele slechte tijd door maar is in goede doen heel belangrijk voor Feyenoord. Je kan niet van een speler verwachten dat hij zijn niveau behoud als de rest van het elftal ook drama is. Ik denk dat Verbeek gewoon is drie weken alleen moet afwerken op de goal. Als je meer scoort vang je de zwakke punten tenminste op. |
|
|
|