|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
PETER BOSZ HEEFT AL BIJGETEKEND (Legioen Weblog)
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
En we zwaaien met z'n allen naar feyenoord ALS HIJ BLIJFT GAAT FEYENOORD DIDI
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2008 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Geniaal stukje "Of ze zijn al vertrokken of ze zijn er nog" Wat een knappe conclusie Haha |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Rob van Dijk, Manteiga, Jon Dahl Tomasson, Kermit Erasmus, Karim El Ahmadi, Luigi Bruins, Andwelé Slory, Maikel Aerts, Ali Boussaboun, Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay, Kevin Hofland, Nuri Sahin, Michael Mols, Chun-Soo Lee, Stijn Huysegems, Theo Lucius, Angelos Charisteas, Danny Landzaat zijn onder meer door Bosz gehaald. Dat vind ik niet eens een super slechte lijst, vorig seizoen was iedereen tevreden met Gio, Makaay, Hofland en Sahin en nu zijn ze opeens slecht?
Daarnaast zoeken jullie hier gewoon een zondebok en dat is jullie ogen Bosz (hij heeft natuurlijk een gedeeltelijke schuld), maar ik denk dat dit voor de lange termijn geen goede stap is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2008 door F4L -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
je bent nog even vergeten dat hij er serieus aan gewerkt heeft om co adriaanse als trainer te halen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2008 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:je bent nog even vergeten dat hij er serieus aan gewerkt heeft om co adriaanse als trainer te halen. Welke naast een enorme kwal ook een toptrainer is, en goed bruikbaar was geweest. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik ga die discussie niet nog een keer voeren, maar die man heeft (buiten porto waar al een topteam stond)nooit wat gewonnen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2008 - 11:21 schreef hotjumper het volgende:[..] ik ga die discussie niet nog een keer voeren, maar die man heeft (buiten porto waar al een topteam stond)nooit wat gewonnen. Klopt Maar dat komt omdat hij een soort van opbouw trainer is Die kerel moet nergens langer dan 3 jaar blijven Hij moet een club die in de shit zit gaan trainen En dan helpt hij ze weer omhoog Zodra hij dat gedaan heeft moet hij weg Een ander moet en kan dan de prijzen gaan pakken En volgens mij was dat wat Feyenoord wilde En wij hadden/hebben gewoon een trainer nodig die dat kan Zelf denk ik dat Verbeek dat ook kan, als hij de tijd krijgt |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Als de resultaten zo blijven komen wij vanzelf weer bij het maasgebouw terecht. Als we daar weer met duizenden staan mag ik toch aannemen dat hij de eer aan zich zelf houd en op stapt. Het is al met al weer een idiote beslissing om hem contractverlenging te geven. Hoef het niet meer te onderbouwen want dat heb ik nu al zo vaak gedaan. Als iemand ze nog wil horen moeten ze het mij maar laten weten. |
|
|
|