|
|
antoniorijen
|
|
|
Ik vind dat TD Peter Bosz en trainer Gertjan Verbeek hun verantwoording moeten nemen en hun ontslag moeten aanbieden bij de directie. Want keer op keer wordt er bewezen dat deze twee mensen geen stempel op dit huidige Feyenoord kunnen drukken! Dus hoogste tijd voor nieuwe mensen en dan vooral een TD met charisma en contacten over de gehele wereld en vooral bij topclubs in Europa! Als ik een tip mag geven: Rob Jansen de spelers makelaar die moet men TD maken en een kans geven. Dit zal wel beteken dat hij zijn licentie als FIFA spelers makelaar zal moeten opgeven denk ik. En als trainer zou ik graag suggesties avn jullie willen zien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik zeg, gewoon geen td, en die gertjan verbeek lijkt me wel een goeie trainer |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Gert-Jan onderuit halen vind ik belachelijk De enige fout waar je hem van kan betichten is dat Greene en de Cler nog steedsin de basis beginnen Verder kan hij er niks aan doen dat Feyenoord inplaats van geld geblesseerden heeft
Bosz kun je nog iets over zeggen, maar ik vind dat ook hij mag blijven Maar weet jij trouwens wie precies voldoet/voldeed aan jouw beschrijving? Ruud Gullit!!! En dat was me toch een succes... |
|
|
|
|
de Lege Geaen
|
|
|
Ach mensen ,nu maar eens ophouden met mensen die moeten worden ontslagen of ontslag moeten nemen,er is onderzoek geweest dat Feyenoord legio kansen krijgt per wedstrijd maar 6 maal zoveel kansen nodig heeft om te scoren dan een tegenstander,dus daar ligt het niet aan,een trainer kan vanaf de kant die bal er niet intrappen!
Waar ik wel met eens ben is dat Greene eruit moet,heb ik nou een aantal wedstrijden gezien en die staat steeds verkeerd te dekken of is er helemaal niet en staat wat weg te dromen!
Geef Tiendalli maar een kans.
Verder laat de trainer en TD met rust en beoordeel ze aan het eind van dit seizoen of volgend seizoen,per slot vabn rekening Gert Jan kan er ook niks aan doen dat er geen geld is om een extra spits te kopen of hij moet de zoveelste jeugdspeler dit seizoen een kans geven(Pedro). |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Zet Janota en Pedro in de aanval!!!! Die jongens willen wel. Vebeek is bij mij an zijn laatste loodjes bezig. Vandaag is voor mij doorslaggevend. Spelen veel jeugdspelers door blessures maar hij heeft niet het lef om een oudere speler te passeren voor een jeugdspeler als hij niet presteert dus bij Verbeek mankeert er ook wel wat aan. denk dat er ook meer begrip is als er een heel jeugdteam in staat. Het technisch bestuur hadden ze voor de slechte resultaten al moeten ontslaan. Voornamelijk niet te begrijpen beslissingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 november 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
derpeter
|
|
|
Ja hoor verbeek ontslaan is de oplossing. Wat een onzin,kan zijn beslissingen best begrijpen op Greene na want Tiendalli maakt een gedreven indruk tegen Heerenveen. Maar Peter Bosz mag gewoon zijn contract verlengen en dat roep toch wat vraagtekens op. Denk dat de beste man toch in het lopende seizoen wordt ontslagen en en dan krijg hij nog een afkoopsom ook en we hebben al zoveel geld. Lekker over nagedacht feyenoord!!!! Dit geld kunnen we beter in verdedigers gaan stoppen. Middenveld heeft genoeg talent,Voorin als Tomasson,Slory en eventueel Vincken weer fit zijn ook wel,maar met deze verdediging wordt het linkerrijtje echt lastig!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2008 - 09:40 schreef derpeter het volgende:Maar Peter Bosz mag gewoon zijn contract verlengen en dat roep toch wat vraagtekens op. Denk dat de beste man toch in het lopende seizoen wordt ontslagen en en dan krijg hij nog een afkoopsom ook en we hebben al zoveel geld. Hier wil ik toch even op reageren Ik vind het altijd zo leuk als mensen dingen roepen zonder de feiten te kennen Ik laat ze dan graag kennis maken met de feiten
ALS Bosz een nieuw contract heeft/krijgt, dan wordt dat een doorlopend contract, dat bieden ze hem aan Hij krijgt geen termijn van een paar jaar Maar een contract dat zo lang door loopt als Bosz en het bestuur wil En door dat doorlopende contract kan er geen sprake zijn van een afkoopsom Want als je van een doorlopend contract af wilt, hoef je hoogstens 2 of 3 maandsalarissen betalen
Dus op deze manier kan het bestuur goedkoop van hem af zodra ze dat willen Als ze hem een contract voor 2 jaar ofzo hadden gegeven was er wel sprake geweest van een afkoopsom |
|
|
|