|
|
sevillana
|
|
|
IK VIND PERSOONLIJK LUCIUS ALS VERDEDIGER GEEN VERSTERKING VOOR FEYENOORD, IN PRINCIPE IS (OOK) HIJ EEN MIDDENVELDER, ALTHANS OP DIE PLEK KOMT HIJ BETER TOT ZIJN RECHT. MAAR DAAR HEBBEN WE ER MAAR EEN PAAR VAN, MIDDENVELDERS! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Ja in de plaats van Greene is alles beter. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hij is de beste voor de rechtsback positie die we hebben Dus moeten we blij zijn met zijn terugkeer? Natuurlijk |
|
|
|
|
reteppp
|
|
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! godverredomme!!! kappe met die amateurs....krijg r de pleuris van......maar ja we hebbe niet beter...snappen jullie nu eindelijk waarom we er zo voor staan!!!!!! tis zo makkelijk!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ik denk ook dat een centrum Lucius/Hofland met Tiendalli en Gio op de backposities een wat vastere verdediging is dan wat er nu staat , wel met de verachting dat de Cler nog terugkomt op zijn oude nivo en dan evt. links kan en dan Gio doorschuiven naar een plek voor de verdediging. Kijk Lucius is zeker niet mijn speler maar de verdediging die er nu staat is natuurlijk een drama! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
centraal is lucius niet beter dan bahia Danmoet je derijck op de plek van bahia zetten |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
het laatste jaar onder koeman speelde lucius centraal en was echt de beste! Weet niet of Derijck beter is dan Lucius hoor..... maar als ik zo Verbeek volg vind ik hem niet het type om alles om te gooien , hij heeft wat in zijn hoofd en dat krijg je er niet zomaar uit , wat ook wel goed is want van al dat wisselen krijg je nooit vastigheid. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 3-0 Makaay! supergoal hopen dat ie los is! Wat zelfvertrouwen al niet met een team doet! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
tiendalie lekker laten staan |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
nou ik zou hem af en toe ook wat laten lopen hoor ,haha sorry beetje slap geintje , maar met deze stand kunnen we dat wel hebben! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|