BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: MOETEN WE BLIJ ZIJN MET DE TERUGKEER VAN THEO LUCIUS?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - zondag 02 november 2008 - 01:35   quote  deeplink  
IK VIND PERSOONLIJK LUCIUS ALS VERDEDIGER GEEN VERSTERKING VOOR FEYENOORD, IN PRINCIPE IS (OOK) HIJ EEN MIDDENVELDER, ALTHANS OP DIE PLEK KOMT HIJ BETER TOT ZIJN RECHT. MAAR DAAR HEBBEN WE ER MAAR EEN PAAR VAN, MIDDENVELDERS!
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 november 2008 - 03:21   quote  deeplink  
nee
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 02 november 2008 - 07:45   quote  deeplink  
Ja in de plaats van Greene is alles beter.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 02 november 2008 - 11:04   quote  deeplink  
Hij is de beste voor de rechtsback positie die we hebben
Dus moeten we blij zijn met zijn terugkeer? Natuurlijk
reteppp
 reteppp - zondag 02 november 2008 - 11:20   quote  deeplink  
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! godverredomme!!! kappe met die amateurs....krijg r de pleuris van......maar ja we hebbe niet beter...snappen jullie nu eindelijk waarom we er zo voor staan!!!!!! tis zo makkelijk!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2008 door Boudewijn --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 02 november 2008 - 11:51   quote  deeplink  
Ik denk ook dat een centrum Lucius/Hofland met Tiendalli en Gio op de backposities een wat vastere verdediging is dan wat er nu staat , wel met de verachting dat de Cler nog terugkomt op zijn oude nivo en dan evt. links kan en dan Gio doorschuiven naar een plek voor de verdediging. Kijk Lucius is zeker niet mijn speler maar de verdediging die er nu staat is natuurlijk een drama!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 02 november 2008 - 13:18   quote  deeplink  
centraal is lucius niet beter dan bahia
Danmoet je derijck op de plek van bahia zetten
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 02 november 2008 - 13:58   quote  deeplink  
het laatste jaar onder koeman speelde lucius centraal en was echt de beste! Weet niet of Derijck beter is dan Lucius hoor..... maar als ik zo Verbeek volg vind ik hem niet het type om alles om te gooien , hij heeft wat in zijn hoofd en dat krijg je er niet zomaar uit , wat ook wel goed is want van al dat wisselen krijg je nooit vastigheid. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 3-0 Makaay! supergoal hopen dat ie los is! Wat zelfvertrouwen al niet met een team doet!
schiedam
 schiedam - zondag 02 november 2008 - 14:00   quote  deeplink  
tiendalie lekker laten staan
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 02 november 2008 - 14:08   quote  deeplink  
nou ik zou hem af en toe ook wat laten lopen hoor ,haha sorry beetje slap geintje , maar met deze stand kunnen we dat wel hebben!
sevillana
 sevillana - zondag 02 november 2008 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 14:00 schreef schiedam het volgende:
tiendalie lekker laten staan
mijn idee ook!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: MOETEN WE BLIJ ZIJN MET DE TERUGKEER VAN THEO LUCIUS?

0.0071010