|
|
schiedam
|
|
|
ALWEER!!!! super voetballer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
verlengen dat contract tot 2012! |
|
|
|
|
Willy Deville
|
|
|
Say WIE? WAT? WIJNALDUM! SAY WIE, WAT WIJNALDUM!!! |
|
|
|
|
sully
|
|
|
de man die vorige wedstrijd nog zijn middelvinger opstak naar ons. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Beste Sully, degene die zijn middelvinger uitstak was Greene en die is nu GELUKKIG geblesseerd zodat we die niet meer op hoeven te stellen! Want Greene en de Cler hebben Feyenoord te veel punten gekost, maar de Cler krijgt van mij voordeel van de twijfel omdat ie het vorig seizoen goed heeft gedaan en van Greene heb ik al 3 jaar mijn twijfels of ie wel mee kan. En natuurlijk Wijnaldum wat een diamantje , gauw verlengen tot 2015 , maar moet ie pas doen als er versterkingen zijn gehaald ander blijft het een kwakkelend Feyenoord!! Maar eindelijk weer 3 punten en nu zo door gaan....... |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote: hu dat was greene sukkel |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
was er überhaupt bewijs dat hij zn middelvinger opstak?
en ja, wijnaldum is fantastisch |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Wijnaldum is een briljantje en wat een spelvreugde bij die jongen , ook de laatste wedstrijden was hij telkens een van de betere, zuinig op zijn en ook zijn rust geven (goed dat gj hem wisselde) betreft die middelvinger: maak er niet zo een ophef over a.u.b. je mag toch best een keertje een vingertje opsteken als je voor alles en nog wat wordt uitgemaakt??? (k.....neger,luie hond , zwarte jood etc...of is dat WEL normaal gedrag?????? geven en nemen boys! |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Hij was geweldig! alleen word hij natuurlyk weer weggekaapt door een topclub Hij wilt graag naar Arsenal of Barcalona minstens 17 miljoen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
speelde weer sterk, zal moeilijk zijn om hem te houden. |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
prachtige voetballer, 17 jaar en dan al zo'n bepalende rol. Heel, heel knap! Ik hoop voor hem dat hij zich zo goed door blijft ontwikkelen. Hier blijkt wel uit dat jonge spelers snel bij het eerste laten aansluiten en ze concreet wedstrijdervaringen op laten doen zich stevig kan uitbetalen. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Tot wanneer loopt zijn contract..het is te hopen dat we hem lang in de kuip kunnen houden hij is een hele goede voetballer en heeft karakter. |
|
|
|