BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tiendalli verdiend de volgende keer een basis plaats

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - zondag 02 november 2008 - 18:25   quote  deeplink  
Vandaag viel Tiendalli in na een blessure bij greene.

Er kwam direct weer vertrouwen in het team. Leek wel precies op de wedstrijd van tegen Heerenveen.

Achterin liep het vandaag redelijk goed. Complimenten en nu het vertrouwen blijven houden. Bahia ben ik nog niet zo zeker van en hetzelfde geldt voor de Cler. Hun mannetjes lopen makkelijk weg bij hun.

Feyenoord gaat nu weer punten pakken en legioen laten we net als vanmiddag voor de volle 2000% achter onze club staan,
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 02 november 2008 - 18:39   quote  deeplink  
Tiendalli verdiend een basisplaats
En als ik eerlijk ben hoop ik dat Greene er een paar weken uit is
Dan krijgt Tiendalli de kans en kan hij zich bewijzen
Geef Tiendalli eerst de kans en als hij het niet redt mag Lucius het proberen
Maar laat Tiendalli eerst mar een paar wedstrijden starten
Peer
 Peer - zondag 02 november 2008 - 18:42   quote  deeplink  
Eindelijk Tiendalli. Greene er niet meer in!!!!
fey21
 fey21 - zondag 02 november 2008 - 18:56   quote  deeplink  
tiendalli of lucius
schiedam
 schiedam - zondag 02 november 2008 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 18:56 schreef fey21 het volgende:
tiendalli of lucius
inderdaad weg met greene
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 02 november 2008 - 19:35   quote  deeplink  
ok , dat probleem heeft ziczelf opgelost laten we daar dan nu ook over ophouden. punt.
Marciano
 Marciano - zondag 02 november 2008 - 19:57   quote  deeplink  
Mee eens maar 1 ding ben ik niet mee eens, Greene speeld niet goed (hij doet het niet expres) maar het is een fijt. Maar Greene doet wel altijd zijn best, en tuurlijk moet Tiendalli daar staan dat vind ik ook. Maar uiteindelijk heeft Gertjan Verbeek Greene elke wedstrijd weer opgesteld en hij zelf niet!
Kadaver
 Kadaver - zondag 02 november 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Ik vind Bahia eigenlijk niet eens zo slecht spelen. Hij doet zijn naam als 'Rots van Rio' wel eer aan vind ik. Hij is fysiek sterk en wordt niet omver gelopen. Je ziet hem niet, maar hij doet zijn werk naar behoren vind ik. Hij trek zijn mond niet open als het niet gaat, hij ruimt gewoon op. Niks mis mee hoor.

De Cler vond ik vandaag wel weer door de mand vallen. Misplaatste 'arrogantie' kreeg hij voorin toen ze met 3-0 voor stonden. Hij begon allerlei ballen op te eisen en de voorhoede een beetje te domineren, terwijl hij zijn verdedigende taken liet versloppen. Het blijft een feit dat dit seizoen aan zowel de linker- als de rechterkant open huis wordt gehouden. Tiendalli erin voor Greene en wat mij betreft mag de Cler ook ff afkoelen op de bank met Gio op zijn plek.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 02 november 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Greene deed vandaag niets fout maar idd speelt Tiendalli wel zelfverzekerder hetgeen ook wel weer logisch is. Voor Verbeek is het idd te hopen dat Greene ff uitgeschakeld is want eigenlijk kan hij Greene niet passeren daar hij zowel tegen Sparta als in de minuten tegen Roda voldoende speelde. Greene voorkwam nog een doorbraak he!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 november 2008 - 20:39   quote  deeplink  
Greene was, met de cler, toch weer de zwakke schakel, misschien is het niet eens zozeer dat ie slechter is dan tiendalli, maar misschien past zijn manier van spelen gewoon niet zo goed bij dit team.
girdie
 girdie - zondag 02 november 2008 - 20:46   quote  deeplink  
Kadaver, ik ben het met je eens. Bahia doet het helemaal niet slecht, speelt redelijk op 'safe' (soms vind ik hem wel wat langzaam met diepe ballen). Punt is idd dat hij geen leider is in het veld, je moet dus wel een centrale middenvelder naast 'em zetten die wat meer de lijnen uitzet en opbouwend werk doet. Hofland kan dat mits in vorm natuurlijk prima! Tiendalli = go!
Danny.K
 Danny.K - zondag 02 november 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Ik ben het wel met Madhopfc eens Tiendalli is meer zelfverzekert waardoor de middenvelders ook meer durft aan te vallen en voor de andere verdedigers is het vertrouwen dan ook groter. En hopen dat Verbeek nu aan Tiendalli een kans geeft zoals hij dat ook met Green heeft gedaan en bloeit hij meschien wel uit tot een zeer goede back dat is natuurlijk wel af te wachten maar als hij geen goede kans krijgt weet je het natuurlijk nooit.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zondag 02 november 2008 - 21:25   quote  deeplink  
zekker weten, helemaal met deze topic eens
fr9
 fr9 - zondag 02 november 2008 - 21:50   quote  deeplink  
ik denk dat tiendalli ook wel zal spelen tegen cska moskou donderdag want greene is dan tussen haakjes geblesseerd maar ik zou hem zoiezo niet opstellen en als lucius fit is hem daar neer zetten en tiendalli als stand-in
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 november 2008 - 22:24   quote  deeplink  
ja
sevillana
 sevillana - zondag 02 november 2008 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 21:50 schreef fr9 het volgende:
ik denk dat tiendalli ook wel zal spelen tegen cska moskou donderdag want greene is dan tussen haakjes geblesseerd maar ik zou hem zoiezo niet opstellen en als lucius fit is hem daar neer zetten en tiendalli als stand-in
Ik zie liever Lucius als stand-in, Tiendalli verdient het om nu het vertrouwen van GJV te krijgen.
Danny.K
 Danny.K - maandag 03 november 2008 - 01:30   quote  deeplink  
sevillana je hebt gelijk nu Tiendalli erin de andere 2 kunnen we nu wel en je verjongt meteen je team ermee en Lucius kan op meerdere plekken spelen dus liever Lucius als stand-in.
WJB
 WJB - maandag 03 november 2008 - 06:48   quote  deeplink  
het is duidelijk dat Tiendalli altijd problemen had met de druk, nu is er voor hem weinig tot geen druk aangezien hij het niet slechter zou doen dan Greene, zeker in de ogen van ons supporters. nu kan ie dan ook vrijuit voetballen ... hopelijk zet ie dit door want de Tiendalli die een paar jaar geleden met jong oranje furore maakte is zeker een aanwinst ... ben alleen blij dat ene Peter Bosz hier wel weer een draai aan zal geven zodat hij credits probeert te krijgen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tiendalli verdiend de volgende keer een basis plaats

0.0051681