|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Wat wordt het komende Donderdag? Is ons Feyenoord de klap helemaal te boven en gaan we gewoon winnen van CSKA? |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
Als we de kansen benutten net zoals in de 2e helft tegen Roda Jc, moet er een stuntje in zitten tegen CSKA
2-1 voor Ons Aller Feyenoord |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
ehm... we hebben het wel over een paar kwaliteitsstapjes hoor, van RODA naar CSKA. Maar toch... ik ga voor de 1-1 |
|
|
|
|
Rome
|
|
|
Nou aangezien ik op die dag jarig ben, verwacht ik een leuke 3-1 als cadeau |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
denk dat cska er vol vor gaat zodat ze al snel zekerheid hebben op plaatsing. denk helaas 0-1 |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik vind gewoon dat we er met zijn allen vol achter moeten staan. We moeten ons massaal 90 minuten lang de longen uit onze lijf schreeuwen en zingen en de tegenstander massaal uitfluiten als ze de bal hebben. Dat werkt altijd, is niet altijd even mooi, maar werkt wel. Als ze dan net zo spelen als de laatste wedstrijden EN de kansen benutten dan moet het mogelijk zijn. Als Greene dan niet meespeelt, maar tiendalli heb ik er meer hoop in. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
is een maatje te groot i'm afraid |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Met het legioen achter de club moet een kleine overwinning mogelijk zijn, ik ga voor 1-0. feyenoord pas op voor de counter.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Geen idee, eerlijk gezegd, maar hoop op winst: 2-1 |
|
|
|
|
cj
|
|
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
Als we met zen allen achter het team gaan staan en niet bij een knullige pass van een Feyenoord speler gaan schelden of fluiten maar extra gaan aanmoedigen als ze het nodig hebben kunnen we het CSKA aardig moeilijk maken... |
|
|
|