|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Wijnaldum binnenkort naar een grote club? (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Wijnaldum binnenkort naar een grote club?
Johan Derksen laat vandaag in zijn dagelijkse vragenprogramma op VI.nl weten dat Wijnaldum Feyenoord uit de financiële crisis kan helpen bij een eventuele verkoop van het 17-jarige talent. Derksen verwacht dat het niet lang zal duren voordat de aanvallende middenvelder net als Drenthe aan een grote club verkocht zal worden. Verder verwacht hij dat Verbeek de komende jaren trainer blijft in de Kuip en dat Mario Been wel eens zijn opvolger zou kunnen worden.
Legioen Weblog
Zie hem liever nog een paar jaar in de Kuip schitteren... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zou wel jammer zijn als deze parel zou vertrekken , maar als een club als Arsenal echt komt hou je t niet tegen , dit is t lot van een club in nood! Wij kunnen geen bod van (pak m beet) 15 milj, € weigeren , ik hoop dat ze deze jongen langdurig kunnen vastleggen en hem nog een paar jaartjes hier kunnen houden ant als ie 20-21 is is toch voor hem ook mooie leeftijd om te gaan????????????????//// |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Zou niet verstandig zijn!!!! Hij heeft het nog geen eens helemaal waar gemaakt bij Feyenoord zo snel gaat dat ook weer niet.Zie Drenthe die moet nu weg Weg 13miljoen maar dat hadden wij ook al kunnen zeggen Zie al die jonge talenten die bijvb naar Engeland gaan daar hoor je niks meer van,Respectievelijk Rigters,Emnes die halen de 2de nog geen eens meer Rigters topscorer Jong oranje Op het EK,John en Bouaouzan hebben het niet gered daar.En er zijn nog heel veel jonge spelers Uit Belgie,Nederland,Schotland die te vroeg weg gaan Laat hem nou maar eerst bewijzen wat hij waard is voor Feyenoord Ook beter voor zijn ontwikkeling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2008 door cj -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Dat is wel zo , maar als de kans komt kan ik best begrijpen dat je m pakt , en wat betreft de grote talenten waar je nooit meer over hoort: wie dan??? Kijk die jongetjes die tot nu toe zijn weggehaald bij ajax,feyenoord en psv waren niet de toppers hoor! Ik hoop natuurlijk geoon dat ie blijft want vind t een prachtig mannetje! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
hij kan minstens 30 miljoen waard worden |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote: jah maar dan moet tie wel nog jaren blijven tot hij zijn talent heeft waargemaakt Wand je bent niet zomaar 30miljoen waard daar is meer dan alleen talent voor nodig Dan moet hij eerst nog jaren presteren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2008 door cj -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Derksen zingt nu al jaren het geld-liedje. Eerst was de Guzman het melkkoetje en nu dus Wijnaldum. Als Feyenoord goed presteert in de competitie komt het geld vanzelf omdat alle spelers dan overgewaardeerd raken door de scouts. Wijnaldum is net als Fer een geweldige voetballer maar om nu al na 1 gewonnen wedstrijd deze jongens in verband te brengen met een grote club gaat wat ver. Beiden zouden er goed aan zou doen nog 3 jaar bij Feyenoord te blijven maar als ze eerder voor veel geld vertrekken is dat voor Feyenoord en hun zelf financieel niet slecht, maar ze zullen niet als Drenthe willen mislukken bij een grote club. En buiten dat Feyenoord is ook een grote club met volgens mij nog steeds meer internationale prijzen dan een club als Chelsea of Arsenal. Gertjan Verbeek heeft inmiddels laten zien dat hij niet bang is eigen jeugd een kans te geven dus als Fer en Wijnaldum vertrekken komt het wel weer goed. Kijken of de opwaartse lijn deze week doorgetrokken kan worden. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: precies...als feyenoord hem nu weg doet lopen ze een hoop geld mis
tevens is het gewoon een broodnodige speler |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
Ik vind het nou niet knap wat Derksen aan het voorspellen is, Verbeek blijft zeker nog wel een paar jaar, hij is tenslotte binnengehaald voor de lange termijn. Het ligt daarnaast ook in de lijn der verwachtingen dat Been hem zal gaan opvolgen.
De verkoop van Wijnaldum kan Feyenoord een financiële klapper opleveren, de vraag is echter of Wijnaldum dat zelf wel wil. Wijnaldum is pas zeventien jaar, Drenthe was al twintig jaar toen hij naar Real ging. Ik denk dat Wijnaldum nog wel even bij Feyenoord blijft. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 18:00 schreef fey21 het volgende:[..] precies...als feyenoord hem nu weg doet lopen ze een hoop geld mis tevens is het gewoon een broodnodige speler Zeker netzoals Fer En Biseswar in wat minder maten. Daarom moeten er nieuwe regels komen bijvb max aantal spelers in je selectie uit het buitenland. Of contracten opstellen waar geen gelimiteerde transfersommen in staan,En contract is contract! |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 18:00 schreef sportdwaas het volgende:Derksen zingt nu al jaren het geld-liedje. Eerst was de Guzman het melkkoetje en nu dus Wijnaldum. Als Feyenoord goed presteert in de competitie komt het geld vanzelf omdat alle spelers dan overgewaardeerd raken door de scouts. Wijnaldum is net als Fer een geweldige voetballer maar om nu al na 1 gewonnen wedstrijd deze jongens in verband te brengen met een grote club gaat wat ver. Beiden zouden er goed aan zou doen nog 3 jaar bij Feyenoord te blijven maar als ze eerder voor veel geld vertrekken is dat voor Feyenoord en hun zelf financieel niet slecht, maar ze zullen niet als Drenthe willen mislukken bij een grote club. En buiten dat Feyenoord is ook een grote club met volgens mij nog steeds meer internationale prijzen dan een club als Chelsea of Arsenal. Gertjan Verbeek heeft inmiddels laten zien dat hij niet bang is eigen jeugd een kans te geven dus als Fer en Wijnaldum vertrekken komt het wel weer goed. Kijken of de opwaartse lijn deze week doorgetrokken kan worden. Derksen verandert veel van mening. Maar ben al lang gestopt om daar nog druk over te maken.Laat hem lkker lkker belangrijk trek het je niet zo aan wat derksen zegt Hij heeft zowiezo gewonnen dan.Wand iedereen praat er wel over gewoon lkker langs je heen gaan! |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Indderdaad probeer zijn contract te verlengen dat hij nog een paar jaar in de kuip blijft dan zou hij wel eens heel veel geld waard kunnen worden ala Sneider. Drente ging ook te snel weg, Feyenoord heeft wel geld verdient dat was nodig om de schuld te verkleinen dat kan ik begrijpen maar om nou Wijnaldum te verkopen als er een bod komt van 13 miljoen zou zonde zijn. Voor een speler ala Wijnaldum ga je voor naar het stadion en hij is nog maar 17 jaar, als een rijke club hem wil hebben mogen ze voor mijn part echt de hoofdprijs betalen. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ach laat derksen nou maar... hij verdient er zn geld mee én IEMAND moet de Nederlandse clubs afzeiken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hangt er een beetje vanaf wie zijn zaakwaarnemer is en hoe snel die geld wil gaan verdienen. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Derksen word ongeloofwaardig als tie Feyenoord spaart.En de rest van de clubs niet hij spaarde zijn goede vriend de kromme ook niet dus je kan alles zeggen wat je van hem wilt Hij zal nooit wat anders zeggen dan die bedoelt tis geen schijtluis |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Zie hem liever blijven maar als je er flink geld voor kan vangen!!! Moet toch wel minimaal 15 miljoen zijn. Anders nooit van zijn leven weg doen. Wijnaldum kan nog heel belangrijk voor Feyenoord worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 november 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Laat die zaakwaarnemer aub een Feyenoord hart hebben maar ja uiteindelijk draait het voor die zaakwaarnemers alleen maar om geld en dat is zonde voor de voetbal. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 18:23 schreef Richard Lagrouw het volgende:Zie hem liever blijven maar als je er flink geld voor kan vangen!!! Moet toch wel minimaal 15 miljoen zijn. Nu is hij geen 15miljoen waard nee joh Djally die het in zweden heeft waargemaakt en meer ervaring bijvb heeft is nu 7miljoen Wijnaldum die 22 wedstrijden heeft gespeeld voor feyenoord is nog lang niet zo veel waard dan gaat wat te snel.Hij is pas 17!!!! mensen hij heeft zijn slechte periode nog niet gehad zijn beste moet nog komen kortom hij is nog super onervaren over 5jaar als hij 22 is.Dan moeten ze hem verkopen wand als hij zijn talent in 5jaar heeft waargemaakt jah dan gaat hij veel opleveren!! Drenthe had het op het ek waargemaakt en daarom werd het uiteindelijk 13miljoen
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
maar wij hebben zo hard centjes nodig , en natuurlijk is hij geen 15 milj waard maar Drenthe was ook geen 13 waard : t is net wat de gek ervoor geeft ! verder hoop ik geoon dat hij nog jaaaaaaaaren blijft hoor! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote: Is er nu dan veel vraag naar De Guzman? Eind vorig jaar natuurlijk wel Maar ofdat ze nog steeds het zelfde bedrag voor kunnen krijgen dat weet ik niet. Hij moet eerst weer weken wat laten zien Anders gaan clubs er geen miljoenen voor geven |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Cj voor het Feyenoord Legioen is Wijnaldum wel veel waard je kan bij hem gewoon zien dat hij over een overdosis aan kwaliteiten beschikt en waarom moet Feyenoord de rijke clubs matsen en daar bij vind maar weer eens een vervanger of moet volgend seizoen weer een overbrugings jaar worden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Wijnaldum kent qua talent zijn gelijke niet in de Nederlandse velden Nu zijn er nog wel spelers die beter zijn dan hij Maar qua potentie is hij de grootste in Nederland Hoeveel je er ook voor vangt, je kan hem niet vervangen Zulke spelers willen niet naar de Eredivisie komen Die moet je opleiden Dus vraag er zo veel mogelijk voor Je kan een speler met zijn potentie niet terug kopen!! |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
hij zou een hoop geld kunnen leveren, maar niet weg doen, hij is een leider voor feyenoord laatste tijd |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 18:55 schreef Danny.K het volgende:Cj voor het Feyenoord Legioen is Wijnaldum wel veel waard je kan bij hem gewoon zien dat hij over een overdosis aan kwaliteiten beschikt en waarom moet Feyenoord de rijke clubs matsen en daar bij vind maar weer eens een vervanger of moet volgend seizoen weer een overbrugings jaar worden. maar het legioen koopt hem niet voor rijke club is hij nog geen 10miljoen waard maar dat komt nog wel |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
gigi gaat niet snel vertrekken, hij heeft denk ik een (mooi voor ons) slecht voorbeeld met drenthe die gewoon veel te snel groot wilde worden. is ook een heel ander type als drenthe, he, veel rustiger/kneedbaarder. dalijk gaat het lekker draaien en vindt 'ie 't HELEMAAL leuk bij ons cluppie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach, drenthe zei ook dat ie voorlopig niet weg ging, als ze met munten gaan zwaaien dan wordt het op eens een ander verhaal, vooral als de zaakwaarnemer ook nog eens op zo'n jongen in gaat praten. Feyenoord moet kijken dat ze een goeie prijs krijgen en misschien een gedeelte van de transfer rechten kunnen houden. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Hallo beste fans, Ik ben net terug vanuit Londen en daar heb ik een gerucht van een Arsenal fan gehoord en die had te melden dat Arsene Wenger zeer geinteresseerd is in Georginio Wijnaldum en op korte termijn zelf komt kijken naar 'onze' jongen. Ik hoop echt dat ie nog vele jaren blijft te bewonderen in de kuip / nieuwe stadion. Maar ik moet er wel even bij zeggen dat de arsenal vriend mij toen ook als eerste wist te melden dat Robin van Persie naar Arsenal ging. Ik moet wel eerlijk toe geven dez Arsene Wenger is een geweldige coach voor jonge spelers |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Arsenal mag hem komen halen Voor minstens 30 miljoen Dan kunnen we in één klap alle schulden betalen En houden we ook nog wat over voor versterkingen |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
ik denk dat hij wel wat anders is dan drenthe hij heeft een hele ander mentalitieit en blijft rustig hij beseft zelf ook wel dat hij niet op zijn 17e al weg moet gaan |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
15 miljoen mooi bedrag denk wel feyenoord heeft een hele goede jeugd dan pakken ze wel weer een andere speler en zo gaa thet wel door en die andere speler zal ook wel weer veel waard worden dus verkop hem maar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 21:32 schreef ariefr het volgende:ik denk dat hij wel wat anders is dan drenthe hij heeft een hele ander mentalitieit en blijft rustig hij beseft zelf ook wel dat hij niet op zijn 17e al weg moet gaan ja maar dan gaat er iemand "verstandig" met hem praten. wenger topcoach voor jeugd blahblahblah denk om je toekomst blahblahblah, Feyenoord dood spoor voor jou talent blahblahblah denk om je familie blahblahblah binnenlopen blahblahblah |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 22:40 schreef hotjumper het volgende:[..] ja maar dan gaat er iemand "verstandig" met hem praten. wenger topcoach voor jeugd blahblahblah denk om je toekomst blahblahblah, Feyenoord dood spoor voor jou talent blahblahblah denk om je familie blahblahblah binnenlopen blahblahblah blabla wat wil je nu zegge |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Lijkt mij idd ook niet verstandig om hem op korte termijn (jonge leeftijd) te verkopen aan een club die met veel poen gaat staan zwaaien, als die al op korte termijn gaat komen. Heb eigenlijk geen idee wat voor contract hij momenteel heeft maar het lijkt mij heel verstandig als Feyenoord dat scherp in de gaten gaat houden. Die jongen kan in de komende jaren nog veel belangrijker voor Feyenoord gaan worden dan hij nu al eigenlijk is! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Je moet die jongen gelijk een 5jarig contract aanbieden en dan elk jaar of elke jaar verlengen |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Hij moet lekker nog wat jaren in Rotterdam blijven rijpen. Over een jaar of 5 is hij nog maar 22 en dan kan hij vast naar de grootste clubs van Europa. Feyenoord zou dan ook veel meer geld voor deze jongen kunnen vangen. Eindelijk weer eens en groeibriljantje in de selectie. Ik zou eerder DeGuzman lekker verkopen voor een mooi bedrag. Die hadden ze beter afgelopen zomer ook voor 10 miljoen weg kunnen doen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hij zal nu waarschijnlijk willen blijven, maar er zullen mensen op hem in gaan praten, die baat bij een transfer van Wijnaldum hebben.
Waar dat toe leid hebben we drenthe gezien |
|
|
|
|
cj
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door cj -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nog even terugkomend op de topic titel, wat mij betreft zit ie al bij de grootste club ter wereld. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 18:06 schreef cj het volgende:[..] Derksen verandert veel van mening. Maar ben al lang gestopt om daar nog druk over te maken.Laat hem lkker lkker belangrijk trek het je niet zo aan wat derksen zegt Hij heeft zowiezo gewonnen dan.Wand iedereen praat er wel over gewoon lkker langs je heen gaan! als je nu in dit stukje de naam derksen vervangt door uw eigen naam dan slaat u de spijker op zijn kop! Maar geeft niet hoor het houd de topics op gang , en zolang wij weten om uw stukjes niet al te serieus te nemen is het leuk lezen hoor! Verder maakt u zich toch nooit druk om wat anderen zeggen...../???????????????????????/ |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 18:44 schreef cj het volgende:[..] Is er nu dan veel vraag naar De Guzman? Eind vorig jaar natuurlijk wel Maar ofdat ze nog steeds het zelfde bedrag voor kunnen krijgen dat weet ik niet. Hij moet eerst weer weken wat laten zien Anders gaan clubs er geen miljoenen voor geven Helemaal mee eens hoor cj'tje Guzman is van zeg maar 10 naar 5 miljoen in waarde gedaald , kan je nagaan wat er in Amsterdam is gebeurd : Huntelaar , op 30 aug. nog 37 milj. waard (zeggen ze tenminste) raakt geen pepernoot meer , wordt gewisseld , loopt gefrustreerd rond , en is op dit moment nog maar de helft waard (als ze t redden) dat moet ze wel pijn doen daar , en presteren is er niet bij dus ook voor Ajax is ie zijn geld niet waard .................................... |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 21:14 schreef Phyxsius het volgende:Arsenal mag hem komen halen Voor minstens 30 miljoen Dan kunnen we in één klap alle schulden betalen En houden we ook nog wat over voor versterkingen 30 miljoen ?? Arsenal heeft weinig geld Koste van het stadion elk jaar tikken aan ze hebben wel 30miljoen maar dat betaal je tog niet voor iemand die 22 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld Hij is een top talent alleen we overdrijven nu geweldig hij heeft nog niks bereikt
Drenthe bereikte wel wat op het EK voor Jong Oranje,Daarom werd hij gekocht voor 13 miljoen Waarom Wijnaldum voor het dubbele Dat gaat tog nergens over!
Hij is een goede speler maar ff realistisch allemaal |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 17:38 schreef hotjumper het volgende:nog even terugkomend op de topic titel, wat mij betreft zit ie al bij de grootste club ter wereld. wat mij betreft ook hotjumper , helaas is derealiteit anders , maar we moeten gewoon lekker van hem genieten en hopelijk zo lang mogelijk , wat ik wel dom van Feyenoord vind (daar hebben ze ook spijt van): zijn broertje is net zo een talent (rechtsback!) en die zat bij Sparta was in gesprek met Feyenoord maar kreeg t gevoel dat ze niet echt wilde en zit nu bij AZ , en speelt in Oranje -17 ook de pannen van het dak en dat doet pijn.......................... |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 17:38 schreef hotjumper het volgende:nog even terugkomend op de topic titel, wat mij betreft zit ie al bij de grootste club ter wereld. haha netjess gezegd en ik denk dat hij ook dik tevreden is bij Feyenoord alleen hij moet de keuze maken Geld + grote club in het buitenland of Naam maken in nederland en vandaar uit met die ervaring de grote uitdagingen aankunnen nu is het echt te vroeg |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
[
mijn reacte op dat bericht is :
Kijk de waarde van een speler is gebaseerd op : lucht! het is maar net hoe graag een club net die ene speler wil hebben , de ene topspits gaat weg voor 30 de ander kun je voor 100milj nog niet krijgen , stel nou dat een club in een bepaalde speler echt een aankomende megaster ziet dan willen ze ver gaan hoor ! kijk Ajax koopt Sulejmani ook voor 16 milj na een half goed seizoen! Maar Wiellaert voor 4 milj. vinden ze te gek , dat is de voetbalwereld : je weet t nooit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 21:32 schreef ariefr het volgende:ik denk dat hij wel wat anders is dan drenthe hij heeft een hele ander mentalitieit en blijft rustig hij beseft zelf ook wel dat hij niet op zijn 17e al weg moet gaan Dat denk ik ook jah je kunt niemand met elkaar vergelijken we volgen de media nu maar de uitkomst weten we natuurlijk niet ach jah als we het maar over voetbal hebben
met de nadruk op VOETBAL |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ach we zullen het wel zien, misschien heeft de kredietcrisis nog een positieve invloed voor de kleiner voetbal landen. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 18:06 schreef hotjumper het volgende:Ach we zullen het wel zien, misschien heeft de kredietcrisis nog een positieve invloed voor de kleiner voetbal landen. idd dat hoop ik wel! Bijvb dat rijkere clubs minder geld hebben om te besteden. Het is ook maar net wat je gewend bent jonge spelers roepen moord en brand omdat ze hun transfer op jonge leeftijd niet krijgen Maar als het bijvb door de kredietcriesis weer hetzelfde word als vroeger,(blij zijn dat je 6jaar bij Feyenoord of ajax kan spelen)Ze gaan er echt niet dood aan hoor als ze hun miljoenen transfer niet krijgen ze zijn tegenwoordig te verwend En geef ze is ongelijk!!Tis niet meer echt het voetbal leventje maar meer het bling bling leventje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ik heb het gevoel dat hij eerst met Feyenoord een grootte prijs wil pakken en wat meer ervaring opdoen en ik denk dat hij ook wel met Gio Makaay en Verbeek praat over wat het beste voor hem is en dat zijn toch wel nuchtere personen met ervaring. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 17:28 schreef cj het volgende:Zou niet verstandig zijn!!!! Hij heeft het nog geen eens helemaal waar gemaakt bij Feyenoord zo snel gaat dat ook weer niet.Zie Drenthe die moet nu weg Weg 13miljoen maar dat hadden wij ook al kunnen zeggen Zie al die jonge talenten die bijvb naar Engeland gaan daar hoor je niks meer van,Respectievelijk Rigters,Emnes die halen de 2de nog geen eens meer Rigters topscorer Jong oranje Op het EK,John en Bouaouzan hebben het niet gered daar.En er zijn nog heel veel jonge spelers Uit Belgie,Nederland,Schotland die te vroeg weg gaan Laat hem nou maar eerst bewijzen wat hij waard is voor Feyenoord Ook beter voor zijn ontwikkeling rigters, emnes,bouaouzan,john dat waren geen supertalenten maar leuke voetballertjes die een paar keer per ongeluk gescoord hadden , wijnaldum is kwa talent echt wel buitencatogorie! |
|
|
|