|
|
thewin
|
|
|
is misschien raar maar is één van de grootste talenten van de jupiler lique jullie moet hem is goed in de gatenhouden, volgens mij heeft hij in de verdediging bij nac gespeeld jaren geleden maar kwam daar niet door,,, nu speelt deze jonge middevelder-aanvaller en scoort regelmatig,, deze gast moete we goed in degaten houden, kijk maar naar demy de zeeuw bij az die kwam ook uit de jupiler lique
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik vind hem niks en zeker geen versterking voor Feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: even voor de beeldvorming, hoe oud istie en waarom is hij bij nac nooit doorgebroken? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Was gewoon niet goed genoeg Lag niet aan blessures En zeker niet aan de concurrentie Ik geloof dat hij rond de 24 is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dan zal hij dus zeker niet bij ons mee kunnen komen |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
hahaha laat die prutser lekker bij Haarlem... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hebben geen sokkenstopper nodig... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Die jongen raakte geen pepernoot bij NAC Ze speelden onder in de eredivisie Niveau was 10 keer lager dan het NAC van nu
Hij scoort een paar keer in de jupilerleauqe en hij is goed?
Ik vind het bijna een belediging voor Fer, Biseswar, Manteiga etc Hoe kun je nou denken dat die kousemaker een versterking is als je deze jongens al hebt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|