|
|
schiedam
|
|
|
mooie 1-1 WIJNALDUM laatste minuut |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
winst met 1 goal verschil Wijnaldum scoort niet, laat Makaay scoren
De Russen hebben de laatste wedstrijd ook gezien Dus die jongens gaan lekker verdedigen Gaan hopen op de counter Feyenoord moet veel druk zetten en hopen dat ze wat kansen krijgen en scoren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
een mooie 1-1?
Wat is er nu mooi aan een 1-1...
Volgens mij gaan we gewoon winnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: schijnen we tegenwoordig blij mee te moeten zijn, een gelijkspelletje thuis. |
|
|
|
|
feyenoorderforlife
|
|
|
Ik denk dat we met 1 goal verschil winnen, die russen hebben een tik gekregen afgelopen weekend, terwijl feyenoord juist meer zelfvertrouwen heeft gekregen, vandaar een 2-1 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Ik zal ze naar de overwinning schreeuwen donderdag! 1-0? |
|
|
|
|
sporter
|
|
|
Ik heb vorige week ook geduimd en dat heeft geholpen dus doe ik het nu weer!!!We winnen tegen die russen en zondag ook tegen Utrecht Let maar op!!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
na al die optimisme sinds zondag zeg ik 4-0 voor Feyenoord...
Als je even wacht ga ik het zelf geloven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: schiet er maar 3 in Gigi... ;-) |
|
|
|
|
cj
|
|
|
7-0
20' Wijnaldum 1-0 25' Biseswar 2-0 35,43 Makaay 3-0,4-0 55' Tiendalli 5-0 78' Bruins 6-0 88' De Cler 7-0 haha of het word 0-0 |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Winnen met 2-0 wie scoort zal mij een worst wezen als we maar winnen. |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
allemaal overschating die russen zijn niet mis hoor , maar ik hoop natuurlijk dat we winnen . |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 17:54 schreef cj het volgende:7-0 20' Wijnaldum 1-0 25' Biseswar 2-0 35,43 Makaay 3-0,4-0 55' Tiendalli 5-0 78' Bruins 6-0 88' De Cler 7-0 haha of het word 0-0 dan ook alles wissen boudewijn , niet 1 regeltje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: laat Makaay ze maar maken , anders zijn we gigi straks kwijt ! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoor het zijn zakenwaarnemer al zeggen,
"De competitie in Rusland is 1 van de mooiste ter wereld, gigi droomt er zijn hele leven al van daar te spelen, dus het zou jammer zijn als Feyenoord dwars gaat liggen, vooral ook omdat hij bij Feyenoord aan zijn plafond zit" |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
haha , ja zo gaat dat denk wel ja , maar nee ik bedoel : opvallen in europese edstrijden valt in t oog bij alle eng/spa clubs ook ! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 20:02 schreef jantje 1974 het volgende:haha , ja zo gaat dat denk wel ja , maar nee ik bedoel : opvallen in europese edstrijden valt in t oog bij alle eng/spa clubs ook ! dat had ikal begrepen hoor. hahahahahaha |
|
|
|