|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Lucius of Tiendalli op rechts-back? (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Lucius of Tiendalli op rechts-back?
Theo Lucius is weer wedstrijdfit voor komende Donderdag en wil graag spelen tegen de Russen. Tiendalli viel de laatste wedstrijden goed in. Greene is geblesseerd en kan niet spelen tegen CSKA. Wie zien jullie het liefst op die positie Donderdag?
Legioen Weblog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
RoelstierFR
|
|
|
LUCIUS, tiendalli speelt 2 keer een redelijke inval beurt en moet zich nog maar vaker bewijzen voor mij voordat hij basis wordt. lucius draaide twee jaar geleden voor heel feyenoord... dus behoudt zijn plek zeker! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tiendalli, zou de "jeugd" nu de kans geven |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Als ik Verbeek was zou ik er een rechtsachter neerzetten en geen omgeturnde middevelder. Lucius is al niet de allersnelste maar heeft nu ook nog geen wedstrijdritme. Is een leuke invaller als het nodig is. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 14:25 schreef PVDD het volgende:Als ik Verbeek was zou ik er een rechtsachter neerzetten en geen omgeturnde middevelder. Lucius is al niet de allersnelste maar heeft nu ook nog geen wedstrijdritme. Is een leuke invaller als het nodig is. Helemaal met je eens, Tiendali is een pure flankverdediger en redelijk snel, dus hoort in principe nu in de basis. Mocht hij onverwijld grandioos de mist in gaan, dan kan Lucius z'n plaats alsnog innemen. "Basta"!
Ik verwijs nog maar eens; ........................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Beginnen met Tiendalli Ik heb ook liever een echte verdediger dan een omgeturnde middenvelder En ik vind dat hij het verdiend heeft Tiendallie komt van heel ver Hij speelde heel aardig in zijn invalbeurten Beloon dat nou met een kans in de basis En Lucius kan hem inderdaad altijd nog vervangen |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Idd beginnen met Tiendalli ik zou de gok zeker wagen! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gewoon Lucius opstellen, je weet wat je (niet) aan hem hebt. Bij Tiendalli blijft het voorlopig een klein gokje, die kunnen we beter in de competitie nemen, en niet tegen CSKA, als we donderdag verliezen is ons europees avontuur alweer zo goed als afgelopen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 15:13 schreef Phyxsius het volgende:Beginnen met Tiendalli Ik heb ook liever een echte verdediger dan een omgeturnde middenvelder En ik vind dat hij het verdiend heeft Tiendallie komt van heel ver Hij speelde heel aardig in zijn invalbeurten Beloon dat nou met een kans in de basis En Lucius kan hem inderdaad altijd nog vervangen eens |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ook eens, tjonge jonge dat ik dat nog mee mocht maken.... we zijn het allemaal eens met elkaar!! :-P
En dat zo vroeg in het seizoen... |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ik vind ook Tiendalli , hij verdiend een kans alleen al op basis vh karakter wat hij heeft getoond door zich uit een uitzichtloze situatie terug te knokken en ook laat zien tegen het juiste nivo aan te zitten , Lucius omgeturnde middenvelder is natuurlijk onzin , bij PSV speelde hij zijn meeste wedstrijden rechtsback en dat ook op CL nivo , maar helaas dat nivo heeft hij denk ik niet meer in zich.............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 16:31 schreef Pietje1 het volgende:Ook eens, tjonge jonge dat ik dat nog mee mocht maken.... we zijn het allemaal eens met elkaar!! :-P En dat zo vroeg in het seizoen... gekken huis |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 15:13 schreef Phyxsius het volgende:Beginnen met Tiendalli Ik heb ook liever een echte verdediger dan een omgeturnde middenvelder En ik vind dat hij het verdiend heeft Tiendallie komt van heel ver Hij speelde heel aardig in zijn invalbeurten Beloon dat nou met een kans in de basis En Lucius kan hem inderdaad altijd nog vervangen idd Hij heeft meer potentie om een hoger Niveau te halen dan Lucius en Greene En spelers als greene en lucius zijn goede spelers voor op de bank meer niet. Het Niveau dat Lucius haalde in de Champions League Is al zo lang geleden.Lucius greene hofland tsjah die hebben het niveau van een middenmoter. Daarom kan Feyenoord niet voor het kampioenschap gaan.
Tiendalli komt er wel qua vechtersmentaliteit en doorzettingvermogen daar kunnen Buis Greene en Lucius nog veel van leren |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
bedoel je nou Buys,Greene en Lucius of Hofland , Greene en Lucius???
Zou trouens mooi zijn als die 3 de reden zijn voor het niet meedraaien om de titel : alle 3 op de bank (2 zijn al geen basis) en we gaan er wel voor????????????
Helaas is dat niet de reden : neem 1 ding van mij aan : als we wat minder blessures hadden gehad hadden we nu gwoon top-6 gestaan en dus nog meegedaan om de bovenste plaatsen! |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Tiendalie moet spelen, en Lucius achter de hand houden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
CJ,
Hofland het niveau van een middenmoter? Hij speelt rete goed dit seizoen hij wordt steeds beter tegen Roda was hij op geen fout te betrappen Hofland is op de beste verdediger die Feyenoord heeft Ik durf hier te beweren dat Hofland dit seizoen beter heeft gespeeld dan welke Ajax verdediger dan ook |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 22:14 schreef Phyxsius het volgende:CJ, Hofland het niveau van een middenmoter? Hij speelt rete goed dit seizoen hij wordt steeds beter tegen Roda was hij op geen fout te betrappen Hofland is op de beste verdediger die Feyenoord heeft Ik durf hier te beweren dat Hofland dit seizoen beter heeft gespeeld dan welke Ajax verdediger dan ook Al speelt ajax net zo goed als gemert Baronie of Spakenburg I dont care!! als ik over Feyenoord praat is het goed bedoelt als ik een speler niet goed vind dan ga ik niet lopen slijmen en zeggen dat Hofland bij de top hoort.Begrijp me niet verkeerd maar ajax is me club ik ben er doodsimpel mee opgegroeit maar ik vind echt dat het woord ajax te vaak voorkomt door jullie op een Feyenoord forum .Terwijl ik als ajacied alleen maar over Feyenoord praat goed bedoelt Stop daar nou is mee
Hofland speelde goed tegen Roda tsjah hij kan moeilijk elke wedstrijd slecht spelen Ik vidn Hofland nu een goede middemoter heel veel spelers van feyenoord vidn ik middemoters maar dat is tog niet erg daarom doen ze tog niet mee voor het kampioenschap dus het klopt tog?
maar ga me nou niet vertellen dat Hofland bij de top hoort Dan is het wel heel diep gezonken onder de feyenoord supporters als dat gezegd word. wat stenger over de spelers van Feyenoord mag wel! Hofland is gewoon geen top verdediger netzoals Greene
laatste 3jaar bij Psv geen basis speler laatste 3jaar bij Wolfsburg niet de top gehaald en ook niet in oranje.Bij Feyenoord redelijk niet geweldig en dit jaar ongelofelijk hoe makkelijk hij een man voorbij laat gaan,Behalve tegen roda dan he? hij ziet er sterk en stevig uit maar zo voetbalt hij niet absoluut niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
top verdediger zijn is relatief Ik gaf ajax als voorbeeld Maar noem mij eens een verdediger in Nederland die op dit moment beter is dan Hofland Dan ben je gauw klaar |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 22:38 schreef Phyxsius het volgende:top verdediger zijn is relatief Ik gaf ajax als voorbeeld Maar noem mij eens een verdediger in Nederland die op dit moment beter is dan Hofland Dan ben je gauw klaar Granqvist,Douglas,Vermaelen,Dingsdag,Wielaert,Marcellis,Zomer, Wisgerhof,Moreno,Bak Nielsen,Zwaanswijk,Penders,Botteghin en Bahia vind ik beter spelen dan Hofland ;-) En mischien zijn er nog wel een paar. Maar al die verdedigers doen het beter niet alleen dit jaar maar ook vorig jaar,Behalve Zomer en Dingsdag. Zomer speelde niet en Dingsdag heeft sprongen gemaakt Hij word gevolgd door Dortmund en nog een paar engelse en schotse clubs,hij speelt onopvallend ala Simons maar hij is hard en maakt weinig fouten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Sorry cj maar Hofland is zeker wel een goede verdediger en dat Feyenoord niet meedoet om het kampioenschap komt door veel pech en gebleseerde spelers in het begin van het seizoen als Feyenoord de aankomende wedstrijden kunnen winnen denk ik dat Feyenoord nog een hoop recht kan zetten maar ja de eerste 3 wedsrijden moeten wel gewonnen worden. En dat je Green met Hofland vergelijkt slaat echt helemaal nergens op dat hofland niet veel speelde kwam niet dat hij een middenmoter was maar omdat hij heel erg blesuregevoelig was en is. Je zegt ook dat Feyenoord veel middenmoters heeft dat vind ik ook wel meevallen laat eerst bij Feyenoord iedereen fit zijn dan kunnen we inderdaad zien of veel Feyenoorders middenmoot zijn of niet. En al die verdedigers die jij noemt speelt allemaal in goed ingespeelde teams en Feyenoord nog niet ivb gebleseerden en veel jeugd. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 23:09 schreef Danny.K het volgende:Sorry cj maar Hofland is zeker wel een goede verdediger en dat Feyenoord niet meedoet om het kampioenschap komt door veel pech en gebleseerde spelers in het begin van het seizoen als Feyenoord de aankomende wedstrijden kunnen winnen denk ik dat Feyenoord nog een hoop recht kan zetten maar ja de eerste 3 wedsrijden moeten wel gewonnen worden. En dat je Green met Hofland vergelijkt slaat echt helemaal nergens op dat hofland niet veel speelde kwam niet dat hij een middenmoter was maar omdat hij heel erg blesuregevoelig was en is. Je zegt ook dat Feyenoord veel middenmoters heeft dat vind ik ook wel meevallen laat eerst bij Feyenoord iedereen fit zijn dan kunnen we inderdaad zien of veel Feyenoorders middenmoot zijn of niet. En al die verdedigers die jij noemt speelt allemaal in goed ingespeelde teams en Feyenoord nog niet ivb gebleseerden en veel jeugd. Geen sorry zeggen man!! ;-)
Greene,Timmer,Hofland,Landzaat,Lucius,Buiss die zijn nu te licht voor ploegen als twente en groningen dus dat zegt ook wel wat,Dat zijn je concurenten.Van Bronkhorst,De Cler,Makaay,Tomasson,Mols zijn oke maar hebben Hun beste dagen al lang gehad Die kunnen niet meer wekelijks van waarde zijn Zoals vroeger
ik gun ze het beste maar er zijn ook in de basis elf teveel lichte voetballers.Maar dat maakt niet uit er komen altijd betere tijden! maar ga het nou niet ontkennen.En ik vergelijk greene en hofland niet,Ik merk hier dat mensen heel gauw vallen over een paar woordjes en geen nuances begrijpen.Als ik zeg dat ik Greene en Hofland geen topverdedigers vind dat vergelijk ik ze tog niet??????????????????????????????????????????????? ;-)
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Buis,Lucius, mochten naar een andere club Hofland en Landzaad zijn geen middenmoters. Timmer en Green heb je gelijk in en wat in de basis staat zijn goede voetballers sommige nog jong en sommige 30ers die nog steeds goed zijn of beter worden vanwege blesures die ze hadden. En hofland is een goede verdediger maar als de Cler uit vorm is en dan hebt je Green naast je spelen wordt het voor Hofland en Bahia wel een moeilijke opgave om de verdediging elke wedstrijd te redden. En toch zag je tegen Roda met Tiendalie veel meer stabiliteit waardoor Hofland en Bahia veel makelijker spelen.
Ik val niet zo snel over een paar woordjes ik ben het alleen niet met alles eens wat je zei maar dat geeft niet anders is een topic ook niet nodig. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 00:06 schreef Danny.K het volgende:Buis,Lucius, mochten naar een andere club Hofland en Landzaad zijn geen middenmoters. Timmer en Green heb je gelijk in en wat in de basis staat zijn goede voetballers sommige nog jong en sommige 30ers die nog steeds goed zijn of beter worden vanwege blesures die ze hadden. En hofland is een goede verdediger maar als de Cler uit vorm is en dan hebt je Green naast je spelen wordt het voor Hofland en Bahia wel een moeilijke opgave om de verdediging elke wedstrijd te redden. En toch zag je tegen Roda met Tiendalie veel meer stabiliteit waardoor Hofland en Bahia veel makelijker spelen. Ik val niet zo snel over een paar woordjes ik ben het alleen niet met alles eens wat je zei maar dat geeft niet anders is een topic ook niet nodig. nu begrijp je me weer verkeerd dat we het niet eens zijn is goed voor de topic ;-) Mij maakt het niet uit dat je ergens anders over denkt integendeel zelfs,,,jij zei dat ik greene en hofland met elkaar vergeleek en dat deed ik niet ik zei dat ik ze allebij niet goed vind voor feyenoord.En daarmee vergelijk ik ze niet!dat heeft niks te maken met eens of niet eens maar je begreep me verkeerd
Als Hofland alleen maar goed kan presteren met tiendallie in het elftal dan zegt dat ook genoeg hij speelt een goede wedstrijd en meteen zijn alle meningen helemaal anders?
Landzaaat en Hofland hebben echt hun beste tijd wel gehad van bronkhorst en de cler ook maar die dragen meer het team dan Landzaat en Hofland.Hun beste tijd is al geweest maakt tog niet uit?? Maar als jij ze goed genoeg vind voor Feyenoord Dan ben jij de enige Feyenoord supporter die ik ken die dat vind
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 00:14 schreef cj het volgende:[..] nu begrijp je me weer verkeerd dat we het niet eens zijn is goed voor de topic ;-) Mij maakt het niet uit dat je ergens anders over denkt integendeel zelfs,,,jij zei dat ik greene en hofland met elkaar vergeleek en dat deed ik niet ik zei dat ik ze allebij niet goed vind voor feyenoord.En daarmee vergelijk ik ze niet!dat heeft niks te maken met eens of niet eens maar je begreep me verkeerd Als Hofland alleen maar goed kan presteren met tiendallie in het elftal dan zegt dat ook genoeg hij speelt een goede wedstrijd en meteen zijn alle meningen helemaal anders? Landzaaat en Hofland hebben echt hun beste tijd wel gehad van bronkhorst en de cler ook maar die dragen meer het team dan Landzaat en Hofland.Hun beste tijd is al geweest maakt tog niet uit?? Maar als jij ze goed genoeg vind voor Feyenoord Dan ben jij de enige Feyenoord supporter die ik ken die dat vind Heb jij dit seizoen wel een wesdtrijd van Feyenoord gezien? De cler die het team beter draagt dab Hofland... en veel van de spelersdie jij noemt zijn absoluut niet beter dan Hofland |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
cj is een ajaxcied , echter op hun forum valt verdomd weinig te beleven dus komt hij bij ons , wat overigens prima is hoor , maar deze persoon weet werkelijk niet wat ie schrijft soms leest of hoort hij ergens een paar kreten en gooit dat dan op de site , verder heeft ie volgens mij meer verstand van een andere sport want over voetbal komt er weinig anders uit dan onzin. Ik vind Hofland niet top maar wel een belangrijke kracht want als hij wegvalt en we het met tiendalli,bahia,greene(wat dan zijn vervanger is op dit moment) en de cler blijft er bar weinig over! Kevin heeft wat slippertjes gehad maar er staat wel wat , lekker laten staan! wat ik verder nog kwijt wil: er zal nu wel weer reactie komen van of cj of boudewijn dat ik persoonlijk wordt over cj : je wordt toch ook gek van zijn rare berichten en dan de reactie als je beetje commentaar op zijn mening hebt , dan is t continu: je snapt niet wat ik bedoel! Nee dat kan ook niet want t is niet te snappen ene keer is t A en de volgende keer weer B , denk dat deze persoon toch een minder begaafd iemand is dus we kunnen t hem ook niet kwalijk nemen................. |
|
|
|
|
james
|
|
|
TIENDALLI!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 22:32 schreef cj het volgende:[..] Al speelt ajax net zo goed als gemert Baronie of Spakenburg I dont care!! als ik over Feyenoord praat is het goed bedoelt als ik een speler niet goed vind dan ga ik niet lopen slijmen en zeggen dat Hofland bij de top hoort.Begrijp me niet verkeerd maar ajax is me club ik ben er doodsimpel mee opgegroeit maar ik vind echt dat het woord ajax te vaak voorkomt door jullie op een Feyenoord forum .Terwijl ik als ajacied alleen maar over Feyenoord praat goed bedoelt Stop daar nou is mee Hofland speelde goed tegen Roda tsjah hij kan moeilijk elke wedstrijd slecht spelen Ik vidn Hofland nu een goede middemoter heel veel spelers van feyenoord vidn ik middemoters maar dat is tog niet erg daarom doen ze tog niet mee voor het kampioenschap dus het klopt tog? maar ga me nou niet vertellen dat Hofland bij de top hoort Dan is het wel heel diep gezonken onder de feyenoord supporters als dat gezegd word. wat stenger over de spelers van Feyenoord mag wel! Hofland is gewoon geen top verdediger netzoals Greene laatste 3jaar bij Psv geen basis speler laatste 3jaar bij Wolfsburg niet de top gehaald en ook niet in oranje.Bij Feyenoord redelijk niet geweldig en dit jaar ongelofelijk hoe makkelijk hij een man voorbij laat gaan,Behalve tegen roda dan he? hij ziet er sterk en stevig uit maar zo voetbalt hij niet absoluut niet bij wolfsburg aanvoerder en altijd basis , niet in oranje dat klopt maar er kan er maar 1 spelen en 1 op de bank dus dat is niet zo gek , en bij Feyenoord van grote waarde , en wat dat gezeik over AJAX betreft : wij in Rotterdam moeten nu eenmaal helemaal NIETS van die lui uit 020 hebben , dat het andersom anders is is prima maar wij denken dan waarschijnlijk anders , ikzelf zit ook wel s op dat Ajax forum maar dat doe ik gewoon om de topics op gang te houden en wat kritiek te leveren , maar ik ga niet lopen slijmen dat Ajax zo een mooie club is want in mijn ogen is t gewoon een grote hoop stront! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Yeah right! Zwaanswijk, wisgerhof, penders,zomer in welk ei heb jij gezeten. Ik ga niet zeggen dat Hofland de beste verdediger van Nl is maar ik ben wel een realistist. Als feyenoord voorin niet scoort komt er altijd meer druk te staan op de verdedging. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 22:42 schreef cj het volgende:[..] Granqvist,Douglas,Vermaelen,Dingsdag,Wielaert,Marcellis,Zomer, Wisgerhof,Moreno,Bak Nielsen,Zwaanswijk,Penders,Botteghin en Bahia vind ik beter spelen dan Hofland ;-) En mischien zijn er nog wel een paar. Maar al die verdedigers doen het beter niet alleen dit jaar maar ook vorig jaar,Behalve Zomer en Dingsdag. Zomer speelde niet en Dingsdag heeft sprongen gemaakt Hij word gevolgd door Dortmund en nog een paar engelse en schotse clubs,hij speelt onopvallend ala Simons maar hij is hard en maakt weinig fouten Ik had het niet over vorig jaar, maar daar wil ik best even op regareen
Vorig jaar was Hofland dramatisch, wat overigens heel vreemd is als je zoontje een kwaadaardig gezwel heeft....
Maar ik krijg steeds meer het idee dat jij dit jaarnog geen westrijd van Feyenoord hebt gezien Jij noemt de cler iemand die Feyenoord draagt, was vorig jar zo, dit jaar is hij niks (staat in de top 11 van slechtste spelers) Hofland speelt dit seizoen gewoon heel goed, ik noemde hem een topverdediger, maar dat moet je relatief zien Hij is geen internationale topper, dat weet ik Maar voor in de eredivisie is hij wel top Voor een Nederlandse Top club is hij goed genoeg Voor een internationale topclub is hij niet goed genoeg En jij noemt bijvoorbeeld Bak Nielsen, die heeft dit seizoen enkel maar geblunderd, vorig jaar was hij tot zijn blessure ijzersterk, dat geef ik gelijk toe
Kortom ik moet tot de conclusie komen dat enkel naar vorig seizoen kijkt Anders klopt er helemaal niks van jouw verhaal
En dat jij Dingsdag en zelfs Zomer (wisselbij twente en ook geen vaste basisplaats bij NEC) beter vind dan Hofland vind ik helemaal apart |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 14:31 schreef sevillana het volgende:[..] Helemaal met je eens, Tiendali is een pure flankverdediger en redelijk snel, dus hoort in principe nu in de basis. Mocht hij onverwijld grandioos de mist in gaan, dan kan Lucius z'n plaats alsnog innemen. "Basta"! Ik verwijs nog maar eens; ........................ |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
wanneer gaat de transfermarkt weer open heeft hier niks mee te maken mja |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
mensen..dit ging om de vraag of tiendalli of lucius op de rechtsback positie moest gaan spelen!
ik zeg tiendalli! net wat er vaker is egzegd,lucius heeft niet veel wedstrijd ritme,ja oke gisteren 90 minuten bij jong feyenoord+dat tiendalli veel sneller is,en wat ook al gezegd is..lucius is een omgebouwde middenvelder. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 14:40 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik had het niet over vorig jaar, maar daar wil ik best even op regareen Vorig jaar was Hofland dramatisch, wat overigens heel vreemd is als je zoontje een kwaadaardig gezwel heeft.... Maar ik krijg steeds meer het idee dat jij dit jaarnog geen westrijd van Feyenoord hebt gezien Jij noemt de cler iemand die Feyenoord draagt, was vorig jar zo, dit jaar is hij niks (staat in de top 11 van slechtste spelers) Hofland speelt dit seizoen gewoon heel goed, ik noemde hem een topverdediger, maar dat moet je relatief zien Hij is geen internationale topper, dat weet ik Maar voor in de eredivisie is hij wel top Voor een Nederlandse Top club is hij goed genoeg Voor een internationale topclub is hij niet goed genoeg En jij noemt bijvoorbeeld Bak Nielsen, die heeft dit seizoen enkel maar geblunderd, vorig jaar was hij tot zijn blessure ijzersterk, dat geef ik gelijk toe Kortom ik moet tot de conclusie komen dat enkel naar vorig seizoen kijkt Anders klopt er helemaal niks van jouw verhaal En dat jij Dingsdag en zelfs Zomer (wisselbij twente en ook geen vaste basisplaats bij NEC) beter vind dan Hofland vind ik helemaal apart Jij leest mijn berichten ook niet goed ik gaf toch aan dat Zomer vorig jaar en dingsdag vorig jaar niet beter waren dan Hofland. Ik stel tog niet dat Hofland een amatuer is Ik speel een beetje advocaat van de duivel als ik aan Feyenoord denk,denk ik niet dat Hofland het niveau uitstraalt wat Feyenoord waardig is Als ik had gezegd dat Hofland perfect voor Feyenoord is tsjah ??Vind het niet erg dat je er anders over denkt haha ik geef me mening alleen al dat personelijk erom heen pfff,Of ik wedstrijden heb gezien van Feyenoord natuurlijk!! Alleen tegen volendam niet Maar verder op internet alles live Anders kon ik er tog geen mening over hebben
Jij vroeg wie er beter waren dan Hofland DIe namen met bak nielsen enzz ik noem die namen niet omdat ik ze de beste verdedigers vind maar jij vroeg wie er beter waren dan hofland Nou die namen vind ik beter,Nou en ? en jij niet prima! ;-) haha no big deal tog?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Guys, open een topic: discusseer hier over wie er beter is dan Hofland. Deze topic gaat over Tiendalli en Lucius en dan met name de voorkeur. Ik weet het eigenlijk niet. aan de ene kant wil ik wel die gretigheid van Lucius op het veld zien, aan de andere kant wil in Tiendalli een kans geven aangezien hij goede dingen heeft laten zien de afgelopen twee wedstrijden. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Dus jij kijkt naar Feyenoord terwijl ze gelijk spelen met je eigen club? je bent echt de grootste fantast die ik ooit heb meegemaakt , jij noemt spelers op die nog nooit bij een grote club hebben gespeeld , een wisgerhof is prima maar wel voor NEC ! peter vd Berg was ook een topper : bij RKC maar in de Kuip viel hij door de mand , het is gewoon heel anders bij een grotere club spelen met al die druk , en Zwaanswijk en Penders slaat natuurlijk hélemaal nergens op ! Reageer in ieder geval niet overal zo langdradig op ! sinds jij er weer bent zijn er al weer enkele vaste bezoekers vertrokken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ik vind dat nou Tiendallie een kans moet krijgen hij is goed ingevallen zeurt niet als hij niet speelt, en is nog jong en gedraagt zich als een profesional. We hebben goede trainers die hem kunnen vormen en kan meschien op langer termijn waarde voor Feyenoord worden. En is het meschien een idee als de Cler niet in vorm is Lucius op de lingsback te laten spelen of invallen, want Lucius is een speler die je overal kan neerzetten, maar meschien is de linker positie te veel van het goede meschien een discussie punt ha ha. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Tiendalli staat morgen in de basis. en terecht, laat lucius zich eerst maar weer bewijzen zoals het hoort. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Tiendalli, een echte RB :) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Tiendalli krijgt zijn kans!!! Hopelijk voor hem gaat het goed en wordt hij er niet op afgerekend als we verliezen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 15:52 schreef cj het volgende:[..] Jij leest mijn berichten ook niet goed ik gaf toch aan dat Zomer vorig jaar en dingsdag vorig jaar niet beter waren dan Hofland. Ik stel tog niet dat Hofland een amatuer is Ik speel een beetje advocaat van de duivel als ik aan Feyenoord denk,denk ik niet dat Hofland het niveau uitstraalt wat Feyenoord waardig is Als ik had gezegd dat Hofland perfect voor Feyenoord is tsjah ??Vind het niet erg dat je er anders over denkt haha ik geef me mening alleen al dat personelijk erom heen pfff,Of ik wedstrijden heb gezien van Feyenoord natuurlijk!! Alleen tegen volendam niet Maar verder op internet alles live Anders kon ik er tog geen mening over hebben Jij vroeg wie er beter waren dan Hofland DIe namen met bak nielsen enzz ik noem die namen niet omdat ik ze de beste verdedigers vind maar jij vroeg wie er beter waren dan hofland Nou die namen vind ik beter,Nou en ? en jij niet prima! ;-) haha no big deal tog? Ik vind dat we hier maar over op moeten houden Laten we ons maar bij het topic houden
Ik wil enkel nog even kwijt dat ik begin te begrijpen waarom Jantje een probleem heeft met jou Dit is een forum en we zijn hier om te discussieren Als je enkel je mening wil opschrijven, koop dan een dagboek!!! Telkens als iemand het niet met je eens is en je kan de ander niet overtuigen zeg jij: "jij leest het verkeerd, je begrijp het verkeerd" Maar vervolgens leg jij niet uit wat je dan wel bedoeld Op die manier is het verschrikkelijk om met jou te discussieren Het is dan gewoon niet leuk meer om een reactie achter te laten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: cj heeft ook een (tijdelijke) ban te pakken, voor hoelang weet ik nog niet... |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Ik vind dat Tiendalli het iederengeval mag proberen. Ik vind aleen wel dar Greene uitfluiten geen opzie is/was. Ik vond dat Greene slecht speelde maar uit eindelijk stelde Verbeek hem op! En doet Greene wel altijd zijn best! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 18:34 schreef hotjumper het volgende:Tiendalli staat morgen in de basis. en terecht, laat lucius zich eerst maar weer bewijzen zoals het hoort. Precies! Had eigenlijk niet anders verwacht ook! |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Het wordt dus terecht Tiendalli. Buiten het feit dat hij gewoon sneller is dan Lucius is hij een stuk jonger. Bij succes wordt deze speler ook nog eens meer geld waard en anders is hij gewoon een goede versterking. Als Tiendalli terugvalt naar zijn oude niveau kan Lucius het weer overnemen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ik vond persoonlijk dat Tiendalli zich vanavond best goed staande heeft gehouden tegen de aanval van CSKA, wat gewoon een goede ploeg heeft. Wat mij betreft start hij zondag tegen Utrecht ook weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Sluit ik mij helemaal bij aan Hij speelde lekker |
|
|
|