|
|
cj
|
|
|
Verbeek bleef rustig en aan zijn visie houden Verbeek is op dit moment beter geschikt voor Feyenoord dan Been. Been kan beter instappen bij Feyenoord als Feyenoord klaar is voor de top Als Feyenoord weer op hun oude Niveau terug is Beter voor been en beter voor Feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Been doet niet voor Verbeek onder als trainer, zie maar wat hij neerzet bij NEC en dat zonder al die psychologische poespas er omheen. Verder toonde hij karakter door zijn contract bij nec te respecteren. Ik heb alleen het gevoel dat Been niet gehaald wordt zolang bosz er zit. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
en wat is in jouw ogen "het oude nivo???" en komt Feyenoord binnen 3 jr klaar voor de top? en is Been er dan ook echt klaar voor? |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 18:10 schreef hotjumper het volgende:Been doet niet voor Verbeek onder als trainer, zie maar wat hij neerzet bij NEC en dat zonder al die psychologische poespas er omheen. Verder toonde hij karakter door zijn contract bij nec te respecteren. Ik heb alleen het gevoel dat Been niet gehaald wordt zolang bosz er zit. idd En mischien is Been ook wel beter maar daarom! Als Feyenoord weer wat terug is ala het Niveau uit 2002/2003 Dan is het voor Been wat makkelijker Been bouwd de laatste jaren alleen maar op Bij excelsior en voornamelijk NEC Ben benieuwd hoe Been zal presteren met een goede elftal die je niet van de eerste steen moet op bouwen maar uitbouwen. Laat verbeek het opbouwwerk doen en Been het uitbouwwerk
ALs je begrijpt wat ik bedoel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja, maar het zal je wellicht verbazen, ik ben het niet met je eens.
Toen NEC zich vorig seizoen in de positie bevond waarin zich Feyenoord nu bevind, bleef hij kalm, en maakter er toch nog een goed seizoen van. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 19:54 schreef hotjumper het volgende:[..] ja, maar het zal je wellicht verbazen, ik ben het niet met je eens. Toen NEC zich vorig seizoen in de positie bevond waarin zich Feyenoord nu bevind, bleef hij kalm, en maakter er toch nog een goed seizoen van. verbazen ?? mij maakt het niet uti als je er niet mee eens ben goed zelfs anders houd de topic snel op ;-)
klopt netzoasl verbeek bleef hij rustig maar dat bedoel ik tog niet ik had het tog over opbouwen en uitbouwen
Verbeek bouwt weer een goed team op netzoals been dat doet bij NEC en over een paar jaar ofzo als Feyenoord weer lkker draait dan komt been om het verder uit te bouwen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
oeps , vergat even mijn taalgebruik , excuses!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
@cj
maar in je opening zei je dat Verbeek nu geschikter voor Feyenoord was dan Verbeek, maar dat weiger ik te geloven. Denk dat ze alleen geen nieuwe kleedkamer hadden gehad, geen assistent hadden overgenomen en gewoon nog naast de kuip getraint hadden. Denk dat Been prima op zijn plaats was geweest nu bij Feyenoord. Met de Wolf en Fraser als assistent. ;-) |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 21:53 schreef hotjumper het volgende:@cj maar in je opening zei je dat Verbeek nu geschikter voor Feyenoord was dan Verbeek, maar dat weiger ik te geloven. Denk dat ze alleen geen nieuwe kleedkamer hadden gehad, geen assistent hadden overgenomen en gewoon nog naast de kuip getraint hadden. Denk dat Been prima op zijn plaats was geweest nu bij Feyenoord. Met de Wolf en Fraser als assistent. ;-) Dat denk ik maar wie ben ik? Ik denk dat Been de afgelopen jaren zoveel heeft opgebouwd met ploegen.Ik ben wel is benieuwd hoe hij het zal doen als hij inplaats van opbouwen gaat uitbouwen. Dan word het helemaal een top trainer. |
|
|
|