BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerlijk maar onhandig interview Lucius

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 04 november 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Fijn een ochtendkrant die pas op de mat ligt als ik al naar mijn werk ben (helaas een nw bezorger) dus zojuist pas het interview van Theo Lucius in het AD gelezen.
Theo had net met het 2e gevoetbald en claimt meteen maar een basisplaats in het 1e. Tot zover niets aan de hand al had hij ook kunnen zeggen dat er klaar voor is als de trainer een beroep op hem doet. (tja je zal voor de 2e keer de strijd aan moeten met Tiendalli voor de rechtsbackpositie...en laat Tiendalli zich nu weer wegpesten????!!!!!).
Hetgeen ONZE Theo ook zei dat hij het krachthonk wel zat was en het sowieso onzin vindt om sterker te worden en dat hij dat ook tegen de trainer heeft gezegd en dat er meer zo over denken, volgens hem niet alleen de ouderen maar dat de jongeren het niet durven te zeggen. Theo vertelde er wel bij dat als de trainer het nodig vindt hij het gewoon zal doen en dat als werknemer ook verplicht is. Nu heeft Theo altijd de mouwen opgestroopt en nog nooit op inzet verzaakt in een wedstrijd maar toch vind ik het niet handig deze uitspraken. De media is net weer een beetje rustig geworden dankzij de 0-4 en wat doet Theo, hij scherpt de boel weer lekker aan zodat er weer onzinnige vragen gesteld gaan worden aan Verbeek of hij niet te hard traint!!! Nou ik ben blij met die vele arbeid die ZE moeten verrichten.....beter dan onder Ruud, Erwin en Bert, die gaven ze te pas en te onpas vrij.....tja en toen hadden we toch ingespeelde spelsystemen!!!!! Het pijnpunt van de spelers ligt het er in dat zij nu op normaal vrije uren nog ff het krachthonk in moeten....tja en dan lijkt het bijna een normale baan....van 8 tot 5 !!!! en dat kan natuurlijk niet......Jongens jullie vergeten dat bijna iedereen van 8 tot 5 moet werken en dat in vele gevallen dat werk niet is begonnen als een hobby als het voetbal dat jullie MOGEN doen voor heel veel POEN.
moa
 moa - dinsdag 04 november 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 20:23 Fijn een ochtendkrant die pas op de mat ligt als ik al naar mijn werk ben (helaas een nw bezorger) dus zojuist pas het interview van Theo Lucius in het AD gelezen.
Bericht geplaatst: dinsdag 04 november 2008 - 20:23

juist.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 04 november 2008 - 20:36   quote  deeplink  
Zit wel wat in wat je zegt, maar het is wel heel frapant dat we zoveel blessures hebben. Misschien is het wel gewoon pech maar dat moet de toekomst uitwijzen.
cj
 cj - dinsdag 04 november 2008 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2008 - 20:36 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Zit wel wat in wat je zegt, maar het is wel heel frapant dat we zoveel blessures hebben. Misschien is het wel gewoon pech maar dat moet de toekomst uitwijzen.
pure pech
Het zijn allemaal topsporters
Alles wat in de media komt nemen wij over
Als de spelers van heerenveen het aankunnen
dan die van feyenoord tog ook

Vroeger zal er gezegd worden niet zeiken
maar trainen tot je er bij neervalt ik hoor
het me opa nog zeggen.

Maar nu tegenwoordig nemen we alles over
wat er in de media komt.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 november 2008 - 21:47   quote  deeplink  
Sinds ie bij koeman op eens mee mocht gaan praten heeft hij het een beetje hoog in zijn bol. hij moet gewoon werken voor zn geld en doen wat de trainer zegt. anders gaat ie maar vuurwerk verkopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerlijk maar onhandig interview Lucius

0.0057590