|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 55 (04-11-2008)
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hebben die gasten geen opvoeding gehad of zo? ik zag nu Ziba met haar schoenen op die creme kleurige stoel zitten, ff lekker dr hakjes erin prikken pff. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Nou Kelly gaat er voor, die had even mond op mond beademing nodig. Ik hoop dat je marco eruit gooit. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 20:56 schreef Belinea het volgende:Nou Kelly gaat er voor, die had even mond op mond beademing nodig. Ik hoop dat je marco eruit gooit. ik hoop dat Marco blijft en dat ze zelf de week erna wordt ingeruild door Marco! Eerst complete afleveringen vol janken dat Marco haar niet wil en bij de eerste de beste nieuwe in de villa waar ze iets in ziet staat ze meteen al mee te tongen! |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Even zeuren hoor: ik vond die zoen zoooooo gelikt (toepasselijk woord), zo bestudeerd, bah!Niet eens een klein beetje overtuigend, gewoon strategisch en Kally wordt gedropt als een hete aardappel zo gauw er iets met een minder scherp afgeknepen koppie en meer dan drie hersencellen binnenkomt. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Op de site van cbml staat marco kuif als single |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Nou dat is toch 1 en al rommel, dus we wachten gewoon af, wat daar staat begrijpen wij toch niet meer, elke keer zie je weer iets staan dat je denkt, he hoe kan dat nou. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 01:53 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik hoop dat Marco blijft en dat ze zelf de week erna wordt ingeruild door Marco! Eerst complete afleveringen vol janken dat Marco haar niet wil en bij de eerste de beste nieuwe in de villa waar ze iets in ziet staat ze meteen al mee te tongen! Maar dat was bij kale Marco waar ze echt verliefd op was, nu is het blonde Marco en daar heeft ze niks mee, dus die kan ze gewoon inruilen (wat ze eerder al zei toen ze weer binnen kwam), als het kale had geweest dan had ik ook zo gereageerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door Belinea -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 01:53 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik hoop dat Marco blijft en dat ze zelf de week erna wordt ingeruild door Marco! Eerst complete afleveringen vol janken dat Marco haar niet wil en bij de eerste de beste nieuwe in de villa waar ze iets in ziet staat ze meteen al mee te tongen! ik gun mafco de finale niet, maar hoop nog wel dat hij erin blijft want hij en marco zorgen toch voor de leukste momenten, en wie weet nu er druk op de ketel komt. een kat in het nauw maakt rare sprongen he. en zonder die 2, M&M is er nog weinig aan. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
Edit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door Maaike -- |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Dat doet Boudewijn, vraag het hem. Ik denk dat hij het klote vind dat Marco eruit is hahahah. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
En helaas kan er maar 1 winnen, dus vliegen de zwakste uit...... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
denk dat 1 marco in ieder geval de pissang is |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dat laatste is waar als dat zo zou zijn en ook zeer onterecht, maar ik heb niets verwijderd dus staat het niet in een ander topic? |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 19:46 schreef Boudewijn het volgende:[..] dat laatste is waar als dat zo zou zijn en ook zeer onterecht, maar ik heb niets verwijderd dus staat het niet in een ander topic? Ik kan even niks vinden, maar volgens mij stond het hier, want ik gaf er antwoord op en dat is ook weg, en jij bent de enige die dat kan verwijderen. |
|
|
|
|
amy
|
|
|
Hoezo is hij eruit? Niet onverwacht, maar is het zeker ('bewijs')?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2008 door amy -- |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Op de site staat Marco (blonde) als single, dus dat zegt al genoeg, dus afgelopen Dinsdag was de ontslagronde, dus dan is het logisch dat Marco er dan uit ligt, Danny staat er ook als single dus die kan er ook uit liggen. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Ja, hoezo zou het niet goed gaan??? |
|
|
|
|
amy
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:18 schreef Belinea het volgende:[..] Op de site staat Marco (blonde) als single, dus dat zegt al genoeg, dus afgelopen Dinsdag was de ontslagronde, dus dan is het logisch dat Marco er dan uit ligt, Danny staat er ook als single dus die kan er ook uit liggen. Hij staat als single zolang hij de time out heeft, dat gaat automatisch. Die had hij voor tv vanavond, dus tot morgen staat hij sowieso single.
Daarna ws ook wel, maar dat hij nu single staat zegt op zich nog niet zoveel. Dat was bij Ribas en Joyce (en alle voorgangers) ook steeds zo die ene dag/nacht. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
het lijkt mij ook dat kuifje eruit ligt, Kelly krijgt de aandacht nu waar ze zo naar verlangd heeft. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
Via hyves is er uitgelekt, dat Marco thuis is!! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:21 schreef amy het volgende:[..] Hij staat als single zolang hij de time out heeft, dat gaat automatisch. Die had hij voor tv vanavond, dus tot morgen staat hij sowieso single. Daarna ws ook wel, maar dat hij nu single staat zegt op zich nog niet zoveel. Dat was bij Ribas en Joyce (en alle voorgangers) ook steeds zo die ene dag/nacht. Maar dat stond vanmorgen vroeg al op de site, toen was de time out kaart nog niet gegeven, daarom had Boudewijn het weg gehaald. |
|
|
|
|
amy
|
|
|
Hm. Nja, was te verwachten.
Maar wie is de 2e? (neeee..nietkalenietkalenietkale)
Waar blijven de spellen nou. Maar bar weinig gezien de laatste weken. Is de creativiteit nou al op.. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:35 schreef amy het volgende:Hm. Nja, was te verwachten. Maar wie is de 2e? (neeee..nietkalenietkalenietkale) Waar blijven de spellen nou. Maar bar weinig gezien de laatste weken. Is de creativiteit nou al op.. Ik denk Danny, omdat hij ook als single staat op de site. Maar ja, dat is nog niet zeker, want hij was al single. Maar het zou best kunnen dat Ziba voor Danny heeft gekozen, dan ligt kale eruit. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:38 schreef Belinea het volgende:[..] Ik denk Danny, omdat hij ook als single staat op de site. Maar ja, dat is nog niet zeker, want hij was al single. Maar het zou best kunnen dat Ziba voor Danny heeft gekozen, dan ligt kale eruit. ik denk dat Ziba Danny te soft vind, en dus bang is dat hij geen spel kan winnen. zij wil kost wat kost winnen. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:42 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] ik denk dat Ziba Danny te soft vind, en dus bang is dat hij geen spel kan winnen. zij wil kost wat kost winnen. Dat zou ook kunnen, want toen ze buiten stond met Danny, vond ze de peuk en muziek toch even wat belangrijker, dat zegt al genoeg eigenlijk. |
|
|
|
|
amy
|
|
|
Hij is ook wel erg voorzichtig. Had gewoon een peuk voor haar moeten halen, dan had ie testje 1 al doorstaan. Nu laat hij zich maar meeslepen. (geen hyves van hem of kale marco bekend?) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:44 schreef Belinea het volgende:[..] Dat zou ook kunnen, want toen ze buiten stond met Danny, vond ze de peuk en muziek toch even wat belangrijker, dat zegt al genoeg eigenlijk. precies. als je gek bent op iemand loop je niet weg dan blijf je bij diegene in de hoop dat hij je kust. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Moha even een tussendoortje (nee ik ben kelly niet) maar een tijdje geleden had jij het over dat als je keelpijn hebt moet je dit nemen, wat was dat ook alweer, of was het Izz die dat zei? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:50 schreef Belinea het volgende:Moha even een tussendoortje (nee ik ben kelly niet) maar een tijdje geleden had jij het over dat als je keelpijn hebt moet je dit nemen, wat was dat ook alweer, of was het Izz die dat zei? honing in je thee Izz zei dat. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Ok dan ga ik dat zo even doen, want ik heb me daar een keelpijn dat wil je niet weten, kan haast niet slikken, dank je!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:54 schreef Belinea het volgende:Ok dan ga ik dat zo even doen, want ik heb me daar een keelpijn dat wil je niet weten, kan haast niet slikken, dank je!! ok sterkte met je cactus |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: hahahahahahah zo kan je dat wel noemen ja. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:47 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] precies. als je gek bent op iemand loop je niet weg dan blijf je bij diegene in de hoop dat hij je kust. kijk uit,,,,,,voor je het weet ben je een slet hahahah |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: hahahahahaha, zo dacht Ziba er misschien ook over. |
|
|
|