|
|
Madhopfc
|
|
|
Tja Braamhaar als scheids!!!! De publieke opinie (lees de 020 media) vond en VIND dat ons aller Ajakkes ernstig was benadeeld door Braamhaar in de wedstrijd Feyenoord-020. Je zag al dat ons scheidsrechtersgilde in de wedstrijden hierna 020 extra voordeel gaf (vb te over). Ben dus bang dat Braamhaar zondag duidelijk zal laten blijken dat hij geen Feyenoorder is .......dus een duikeling van Boekenbon in ons strafschop gebied....penalty!!! Of zie ik spoken???? |
|
|
|
|
cj
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 november 2008 - 21:52 schreef Madhopfc het volgende:Tja Braamhaar als scheids!!!! De publieke opinie (lees de 020 media) vond en VIND dat ons aller Ajakkes ernstig was benadeeld door Braamhaar in de wedstrijd Feyenoord-020. Je zag al dat ons scheidsrechtersgilde in de wedstrijden hierna 020 extra voordeel gaf (vb te over). Ben dus bang dat Braamhaar zondag duidelijk zal laten blijken dat hij geen Feyenoorder is .......dus een duikeling van Boekenbon in ons strafschop gebied....penalty!!! Of zie ik spoken???? scheidsrechters zijn allemaal schoften |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote: Behalve als ze affluiten |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
^GOTVER WEER DIE SCHAAMHAAR die mag egt nooit meer fluiten dan verliest feyenoord altijd |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
tis een schaamhaar met erik DRAMA !!!! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
ik vind het schandelijk dat hij net zo heet als ik :P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: heet je ook braamhaar? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Erik Braamhaar en je quote iemand die eric heet... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Of misschien, ....... Schaamhaar? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
gewoon lekker voetballen , en winnen dan maakt niet uit wie er fluit! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
senne
|
|
|
quote: Feyenoord verliest sowieso nogal vaak, dus dan is het ook niet zo gek nee. |
|
|
|