|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Too Hot: Danny en Dennis intiem
De nieuwe vrijgezelle mannen zijn al meteen enorm populair. Zowel in de Villa als daarbuiten!
Speciaal voor de liefhebbers daarom deze intieme beelden van Dennis en Danny!
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
pffff...we komen niet meer bij, zo hot... |
|
|
|
|
amy
|
|
|
Haha, het klonk heel veelbelovend (Danny en Dennis samen intiem? Dat zou nog eens een actie zijn, als de dames aan het eind van de week te horen krijgen dat de heren niet op dames vallen) Maar het viel weer tegen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik servetjes klaar gelegd om mijn kwijl op te vangen, ik heb er maar mijn neus in gesnoten pff diegene die dit als too hot bestempeld heeft is weinig gewend iig. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 05 november 2008 - 22:57 schreef Moha R. de Vries het volgende:ik servetjes klaar gelegd om mijn kwijl op te vangen, ik heb er maar mijn neus in gesnoten pff diegene die dit als too hot bestempeld heeft is weinig gewend iig. Zou Huub het niet geweest zijn? Die had ook altijd van die groot spraak. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
hahahah ik vind jullie allemaal zo goed he!!!! reunie na CBML????? |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Maar wel met alle spelers erbij. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: gaat niet werken iedereen woont te ver uit elkaar. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
we gaan het ze vragen, iedeeen heeft hyves en wij zijn de trouwste fan's, moet goed komen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
ik ga mijn andere verslaving kijken, atwt....trusten allemaal |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Truste verslaafde hahahahahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
nee, moet ff wachten, XML denkt dat ik een tokie ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ow ik dacht dat hij/zij mij bedoelde!! hahahahahah Maar daar pakt hij/zij mij niet mee, ik heb meer respect voor de tokkie's dan voor zo'n on-respectvol persoon. Ik zou wel willen weten of het een man of vrouw is, is wat makkelijker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Belinea -- |
|
|
|
|
laan
|
|
|
zie k het nu goed. gaat danny dennis? die met die lange haren, eerst zijn haren doen als die gaat douche? en hoezo ik kijk steeds of er iemand kijk als ik aant douche ben.. ruikt ie eerst aan zijn axe of die wel lekker ruikt en dan smeert die de douchegel pas op hahahah |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ja toen ik de zin too hot en intiem las dacht dacht ik ook die zijn aan het bumperkleven hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: laat ik nu even gedacht hebben dat Dennis rectaal de temperatuur opnam, Bij Danny. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
hahahaha to hot to handle taferelen |
|
|
|