dacht dat ze water aan het pompen was. en dat Mafco uit zijn plaatje ging, met die armpjes van hem in de lucht zwaaiend, volgens mij aan het oefenen voor als hij het zwembad in geteerd word, hahah oeps en daar ging die al. Dag Plons gekke kikker, oh nee dat was iemand anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 17:03 quote deeplink
quote: Op donderdag 06 november 2008 - 10:45 schreef pauline het volgende: Mrs.B@headline stuur prive bericht Mrs.B@headline - maandag 15 september 2008 - 20:21 quote deeplink
Joost begint Huub trekjes te tonen. Misschien is Huub wel zijn grote voorbeeld. Hopelijk vergeet hij niet hoe het voor Huub is geëindigd.
Dit is nu een stukje van mrs B in de topic van joost!!! En dan mij verwijten dat ik hier over dgk post! Let the game begin!
ik dacht ff dat je veranderd was, hoe kon ik dat ook denken pff. let the game begin??? speel jij dit spelletje ff alleen. je valt met heel veel posten in herhaling paul.
blijf nou eens op het goede pad, die je aan het bewandelen was hier.
pff ik lijk nou wel een dominee.
Moha R. de Vries
Moha R. de Vries - donderdag 06 november 2008 - 20:23
quote: Op donderdag 06 november 2008 - 10:45 schreef pauline het volgende: Mrs.B@headline stuur prive bericht Mrs.B@headline - maandag 15 september 2008 - 20:21 quote deeplink
Joost begint Huub trekjes te tonen. Misschien is Huub wel zijn grote voorbeeld. Hopelijk vergeet hij niet hoe het voor Huub is geëindigd.
Dit is nu een stukje van mrs B in de topic van joost!!! En dan mij verwijten dat ik hier over dgk post! Let the game begin!
ik dacht ff dat je veranderd was, hoe kon ik dat ook denken pff. let the game begin??? speel jij dit spelletje ff alleen. je valt met heel veel posten in herhaling paul.
nou dat is ongehoord, hoe durf je een Pastoor een Dominee te noemen? een BAN voor die schending.
hahahahahaha ik zie hier niets mis in hoor, maar ach je had toch een excuus nodig om die foto's niet te plaatsen.
blij dat we hier niet van jou afhankelijk zijn toch!
je stelde het zelf voor dus ik herhaal je alleen maar ff hahahahaha ik lig af en toe echt in een deuk om jou hoor en blijkt uit je antwoorden ook nog dat je snel op je teentjes getrapt bent.
je stelde het zelf voor dus ik herhaal je alleen maar ff hahahahaha ik lig af en toe echt in een deuk om jou hoor en blijkt uit je antwoorden ook nog dat je snel op je teentjes getrapt bent.
ja sorry mop maar als je alles terug leest ben ik weer niet begonnen met persoonlijke aanvallen
ja sorry mop maar als je alles terug leest ben ik weer niet begonnen met persoonlijke aanvallen
nou nou ik heb jou niet aangevallen hoor, ik hoopte dat je er heel anders op zou reageren, maar je moet je dus blijkbaar weer ff afreageren. kutdag gehad?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door Moha R. de Vries --
Op donderdag 06 november 2008 - 20:50 schreef pauline het volgende: oooh ze kunnen om mij naakt hoor,, dat maakt mij niet veel uit, maar verf ik mijn gezicht wel zwart. Weet iemand hoe ik dat kan doen?
paintshop zit standaard in windows en die kan het denk ik wel, anders photoshop of -ahum- gewoon mij de foto's geven dan doe ik het wel voor je!
Op donderdag 06 november 2008 - 21:02 schreef Tijger het volgende: was dit nu weer voor taal en nee ik wil niet op de topic omdat ik niet van euh niet leuk vond twee vrouwen zo te zien
niemand dwingt je te kijken tijger, maar krijg de indruk dat je toch wel nieuwsgierig bent
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)