|
|
thewin
|
|
|
feyenoord verdient meer maar daarr win je nik smee geluk moet je afdwingen tiendalli speelde zeer goed!!!! da word een basisplaats, en miss wel contract verlengen....en laat die rob van dijk is spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2008 door thewin -- |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Word het niet eens tijd voor een andere keeper.Timmer pakt ook geen ballen meer. Biseswar,verkopen heeft alleen een keer goed gevoetbald tegen volendam. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Biseswar speelde goed in mijn ogen Speelt al langer goed, ook tegen Roda Timmer pakte ze nog redelijk vond ik Sowieso 1 keer een doorgebroken speler en nog een hele grote kans Hij speelde in mijn ogen een goede pot Bij de 0-1 was hij kansloos Die speler had niet vrij mogen staan en hij kon er sowieso niet bij door Wijnaldum Bij de 1-2 kon hij er ook niks aan doen Vond ik ook van de 1-3 |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Overigens een hele mooie pot en Feyenoord verdiende inderdaad meer |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2008 - 21:34 schreef Phyxsius het volgende:Biseswar speelde goed in mijn ogen Speelt al langer goed, ook tegen Roda Timmer pakte ze nog redelijk vond ik Sowieso 1 keer een doorgebroken speler en nog een hele grote kans Hij speelde in mijn ogen een goede pot Bij de 0-1 was hij kansloos Die speler had niet vrij mogen staan en hij kon er sowieso niet bij door Wijnaldum Bij de 1-2 kon hij er ook niks aan doen Vond ik ook van de 1-3 bij de 1-3 had die toch naar links moeten stappen vond ik maar de rest best goed gedaan |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Neej weer niet verdiend en alweer geen punten, volgende keer weer misschien meer geluk! |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2008 - 21:22 schreef KAA het volgende:Word het niet eens tijd voor een andere keeper.Timmer pakt ook geen ballen meer. Biseswar,verkopen heeft alleen een keer goed gevoetbald tegen volendam. wist je da biseswar nu flink is gestegen op de transferlijst |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Misschien wel ja, maar CSKA is een heel goede ploeg en je kunt ook aan de manier van spelen zien dat het een goed op elkaar afgestemd team is, maar ja, ze zijn ook wel al wat langer bezig daar. |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
ja, jammer feyenoord had eigenlijk best een gelijkspel kunnen pakken vanavond, dan hadden ze weer iets meer kans gehad op overwinteren in europa, maar who knows... |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Wat is die Makaay SLECHT zeg, niet normaal.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Hoe bedoel je dat? Meer interesse of meer waarde? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de lijst is nu gesorteert op achternaam was eerst op voornaam?
jammer had meer in gezeten |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
blij dat iemand het met me eens is over makaay. ik wordt er echt niet goed van! hij doet best goede dingen in een wedstrijd maar ik wordt er simpel van alle kansen die hij mist. lijkt wel of hij de drive mist om voor feyenoord te spelen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 09:38 schreef chrissie het volgende:blij dat iemand het met me eens is over makaay. ik wordt er echt niet goed van! hij doet best goede dingen in een wedstrijd maar ik wordt er simpel van alle kansen die hij mist. lijkt wel of hij de drive mist om voor feyenoord te spelen Stel je niet zo aan man Die gozer is lang geblesseerd geweest en mist de scherpte Hij moet gewoon wat scherper worden en dat komt wel Met een paar wedstrijden is hij weer de oude |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
ik hoop dat je gelijk hebt! wacht op het moment dat hij weer scherp is. gun hem alles maar het wordt toch eens tijd dat hij gaat doen waar hij voor gehaald is |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
timmer was slecht weer en makaay alsjeblieft kom weer in vorm want zo winnen we niet. Verdediging stond goed alleen bij t laatste doelpunt niet goed verdedigd maar dt word genadeloos afgestraft door cska. Er stond een team en met wat meer vorm en afgedwongen geluk komt het wel weer goed blijf je cluppie steunen |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Na al het gedonder dat we hebben gehad moeten natuurlijk de puntjes nog ff op de ie gezet worden. Maar bij tijd en wijle hebben we wel al gezien (onder Verbeek en staf) ze kunnen echt goed voetballen die jongens, kom op Feyenoord. En Verbeek wat een vertegenwoordiger voor onze club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 10:14 schreef Phyxsius het volgende:[..] Stel je niet zo aan man Die gozer is lang geblesseerd geweest en mist de scherpte Hij moet gewoon wat scherper worden en dat komt wel Met een paar wedstrijden is hij weer de oude leuke woordspeling.. de oude :)
vast onbedoeld! |
|
|
|
|
FRJW
|
|
|
Ben het eens met de kritiek op Timmer, ook meer dan de helft van zijn schoten zijn dramatisch. Verder vraag ik mij af of iedereen wel dezelfde wedstrijd gezien heeft want af en toe werd Feyenoord helemaal weggetikt. Één keer raken vinden wij mooi maar is bij Moskou volgens mij heel normaal. Zat zelf in vak Q dus misschien dat het er op TV beter uit zag ofzo. Op naar Utrecht maar, hoop dat de echte omslag snel komt. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 12:43 schreef FRJW het volgende:Ben het eens met de kritiek op Timmer, ook meer dan de helft van zijn schoten zijn dramatisch. Verder vraag ik mij af of iedereen wel dezelfde wedstrijd gezien heeft want af en toe werd Feyenoord helemaal weggetikt. Één keer raken vinden wij mooi maar is bij Moskou volgens mij heel normaal. Zat zelf in vak Q dus misschien dat het er op TV beter uit zag ofzo. Op naar Utrecht maar, hoop dat de echte omslag snel komt. Ik heb dat ook gezien Maar zo vaak lukte het CSKA niet En er is geen goal uit voorgekomen Dus dan vind ik dat niet zo relevant
Feyenoord had voor het grootste deel het overwicht Zonde van die fout van Gio |
|
|
|