|
|
erik
|
|
|
Als je Wijnaldum ook weer ziet tegen cska wat een prachtige speler |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Kan niet anders zeggen dan een pracht jongen Zelfs met 2 man op zich was hij ze meestal nog de baas Fantastisch!!! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
als hij dit doorzet wordt hij een topspeler |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
probeer lang te houden word waarschijlijk aleen maar meer waard! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Mijn idee ook, Feyenoord zal hem toch wel een betere aanbieding doen. Heb eigenlijk geen idee hoe lang zijn huidige contract nog loopt. |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2008 - 23:06 schreef sevillana het volgende:[..] Mijn idee ook, Feyenoord zal hem toch wel een betere aanbieding doen. Heb eigenlijk geen idee hoe lang zijn huidige contract nog loopt. tot 2010, naar mijn idee nog snel zijn contract openbreken en verlengen... het gaat een topspeler worden die veel geld kan opleveren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 06 november 2008 - 23:09 schreef Fr-1908 het volgende:[..] tot 2010, naar mijn idee nog snel zijn contract openbreken en verlengen... het gaat een topspeler worden die veel geld kan opleveren okay, thx, hoop toch wel dat hij eerst nog een aantal jaren bij Feyenoord kan blijven spelen! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Liefst nog een jaar of 4 Geef hem maar een zolang mogelijk contract en elk jaar verlengen Hoe langer zijn contract loopt, hoe meer je kan vragen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij ontwikkelt zich razendsnel. Ik vind hem echt een supertalent. Ik hoop dat hij rustig blijft en zich niet gek laat maken door zaakwaarnemers. Gewoon nog lekker 2 jaar bij Feyenoord blijven en dan (voor veel geld) naar het buitenland. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 12:36 schreef netsurfer het volgende:Hij ontwikkelt zich razendsnel. Ik vind hem echt een supertalent. Ik hoop dat hij rustig blijft en zich niet gek laat maken door zaakwaarnemers. Gewoon nog lekker 2 jaar bij Feyenoord blijven en dan (voor veel geld) naar het buitenland. Of liefst nog een paar jaar langer, heb begrepen dat er gisteren al de nodige aasgieren in de Kuip aanwezig waren voor hem! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als hij zich zo door blijft ontwikkelen, is hij zo vertrokken. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
ik weet dat feyenoord in geldnoot zit maar ze moeten niet te snel happen voor 2 mil ofzo ff een tijdje houden tot dat die topclubs met een heel hoog bot komen want dat kunnen ze best betalen. wat voor ons heel veel is is voor hun een prikkie |
|
|
|
|
rich010
|
|
|
dit is gewoon onze nieuwe ''dirk kuijt'' prachtig om te zien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je bedoeld dat we veel geld aan hem gaan verdienen?
een andere overeenkomst zie ik niet |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 15:23 schreef erik het volgende:ik weet dat feyenoord in geldnoot zit maar ze moeten niet te snel happen voor 2 mil ofzo ff een tijdje houden tot dat die topclubs met een heel hoog bot komen want dat kunnen ze best betalen. wat voor ons heel veel is is voor hun een prikkie Hofs is 2 miljoen waard Wijnaldum is zeker wel tussen de 15 en 20 miljoen waard En dat wanneer hij weg moet Als Feyenoord niet mee wil werken kan de prijs nog wel oplopen tot 25 miljoen |
|
|
|
|
marcellino
|
|
|
weer een oude vleugel spits als hij zo blijft voetballen komt hij ook in het nederlands elftal.
Ik hoop alleen dat hij een biseswar even een offday hebben als we 23 november met 1600 man richting de kuip komen.den haag foh evaahh |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Vind hem op t middenveld nog beter dan is ie vaker in balbezit , maar goede zaak om zo een jonkie op de vleugel te laten rijpen! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 18:12 schreef Phyxsius het volgende:[..] Hofs is 2 miljoen waard Wijnaldum is zeker wel tussen de 15 en 20 miljoen waard En dat wanneer hij weg moet Als Feyenoord niet mee wil werken kan de prijs nog wel oplopen tot 25 miljoen denk niet dat hofs dat aard is hoor , alleen vitesse wil hem en hij wil daar blijven denk eerder aan n tonnetje of 7 , helaas..... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 20:54 schreef jantje 1974 het volgende:[..] denk niet dat hofs dat aard is hoor , alleen vitesse wil hem en hij wil daar blijven denk eerder aan n tonnetje of 7 , helaas..... Vitesse en Feyenoord zijn een som van bijna 2 miljoen overeen gekomen Als hij goed speelt kan Vitesse die optie lichten Vitesse vond het ene redelijke prijs en denken er serieus over om 2 miljoen voor hem neer te leggen als hij goed speelt |
|
|
|