|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik had laatst een discussie met Cj over Hofland Ik vind die gozer dit seizoen heel goed spelen vandaag ook weer, je kan zeggen wat gevaarlijke overtredingen, maar zolang de scheids niet fluit vind ik dat gewoon slim gedaan Hij is staat er dit seizoen en gaat voor niemand aan de kant Ook in de verloren wedstrijd tegen Sparta had hij een flink aantal goede momenten In de samenvatting bijvoorbeeld zag ik geen enkele fout van hem en minimaal 7 goede ingrepen Zelfde tegen Roda
Hoe denken jullie over hem? |
|
|
|
|
erik
|
|
|
hij moet niet altijd te hard erin gaan maar voor de rest vind ik hem heel goed spelen |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
alleen is hij best langzaam |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ik vind hem ook een goede verdediger. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ik vond hem vanavond zeker niet slecht spelen, hij weet zelf ook best wel dat hij snelheid mist en dat hij dat op de een of andere manier moet compenseren. |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
zeker niet slecht idd, maar bij de kopbal terug van gio bleek wel dat 'ie tegen snelle spitsen... tja, hoe zal ik het zeggen.... kansloos is? verder helemaal oke, lekker hard en geeft nog wel 'es een goeie dieptepass, kan ook bij spelhervattingen nog wel 'es voor wat gevaar zorgen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Tja, die kopbal van Gio.... Ik denk niet dat het had uitgemaakt als Hofland sneller was Dat was een blunder van Gio en op het moment dat Gio de bal raakte was het al niet meer goed te maken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
hofland was goed gisteren. speelt met karakter |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Is goed genoeg en niet bang uitgevallen, maar het zou wel handig zijn als ie een heel snelle centrumverdediger bij hem zou hebben. |
|
|
|
|
dos Santos
|
|
|
Wat nou goed spelen? Deze gast gaat elke wedstrijd in de fout en heeft de grootste bek van allemaal. Van de 10 lange passes komt er eentje aan, hij komt altijd dom in (kijk naar gisteravond met Vagner Love), geeft geen rugdekking aan z'n verdediging, domme overtredingen, etc.
Deze jongen is voor de ervaring en rust gehaald. Heb ik nog weinig van gezien, vorig seizoen was het een drama en dit jaar wederom. Voor het salaris wat hij krijgt is hij Feyenoord onwaardig! |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
gister speelde die goed hij staat op zn verkeerde been op het moment dat gio terugkopt en voordt je dn op snelheid bent leg die bal al in t doel.Ik vind hem zoiezo dit seizoen goed spelen hijs betrouwbaar en met bahia en de cler is t toch billenknijpen met een diepe bal maar bij hem je weet zeker dt ie m heeft. Ik vond m trouwens zeer oplettend spelen stapte goed vooruit waardoor hij de counters van cska eruit haalde |
|
|
|
|
dos Santos
|
|
|
@ AriefR
Bij de terugkopbal van Gio staat Hofland veelste dicht bij hem. Rugdenkking heet zoiets. Bij de 3e goal wordt hiju uitgespeeld als een kleine jongen uit de F-ies.
Het is een drama als laatste man, een domme voetballer! |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
klasse , net wat we nodig hebben |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind Hofland dit seizoen prima presteren. Verdedigt sterk en heeft een mooie lange bal in zijn linker. Jammer dat hij de snelheid mist om fouten van anderen te kunnen herstellen. |
|
|
|
|
dos Santos
|
|
|
Op de samenvatting van Studio Sport lijkt iedereen goed ..... |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Frank de Boer was ook heel traag maar toch was hij 1 van de beste verdedigers van europa, ik wil Hofland niet met de Boer vergelijken maar het gaat er ook om wie naast een verdediger speelt en snelheid is niet het meest belangrijke op de juiste momenten stappen mooie traptechniek en inzicht is belangrijk voor een verdediger. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Keviin is een persoonlijkheid , een leider die voorop gaat in de strijd , en zijn snelheid , tja dan moet je gewoon zorgen dat je minimaal 2 supersnelle verdedigers erbij hebt , 1 is Tiendalli en de andere zullen we moeten zoeken , geoon een pure mandekker die spits uitschakeld en verder niks , kevin kan dan als een soort ausputzer spelen en op die manier nog jaren mee! (de Wolf was ook niet snel maar had wel fraser en v gobbel om zich heen!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Precies hoe ik er ook over denk. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 11:20 schreef dos Santos het volgende:Wat nou goed spelen? Deze gast gaat elke wedstrijd in de fout en heeft de grootste bek van allemaal. Van de 10 lange passes komt er eentje aan, hij komt altijd dom in (kijk naar gisteravond met Vagner Love), geeft geen rugdekking aan z'n verdediging, domme overtredingen, etc. Deze jongen is voor de ervaring en rust gehaald. Heb ik nog weinig van gezien, vorig seizoen was het een drama en dit jaar wederom. Voor het salaris wat hij krijgt is hij Feyenoord onwaardig! Over die domme overtredingen Hij maakt inderdaad wel eens een fout in het strafschopgebied Of gebruikt zijn ellebogen te veel maar dat is nog niet afgestraft
ter vergelijking: Bij Volendam scoort Melvin PLatje 2x door de bal in kansrijke positie aan te nemen met de hand Wordt er voor gefloten is het een hele domme gele kaart, want als hij gelijk had geschoten had hij ook een kans op een goal gehad Maar nu wordt er niet gefloten en maakt hij 2 hele belangrijke doelpunten voor Volendam
Die domme overtredingen van Hofland Ik pak bijvoorbeeld de duw die hij uitdeelde in het strafschopgebied tegen CSKA Wordt daar voor gefloten, heeft hij een rode kaart en CSKA een strafschop, die waarschijnlijk wordt benut. Domme overtreding dan
Daar wordt nu niet voor gefloten, die speler kreeg geen kans om te schieten en Hofland voorkomt waarschijnlijk een doelpunt. Prachtige actie dus
Over dat lompe inkomen op Love Love loopt met de bal Hofland loopt op hem af en gaat niet aan de kant. er volgt een botsing en Hofland heeft de bal en verdedigt uit Prima actie
Fluit de scheidsrechter, heb je een overtreding voor lomp inkomen
Kortom: Die domme overtredingen, zoals jij ze noemt, zijn hele slimme acties als de scheidsrechter niet fluit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
feyenoordrotterdam
|
|
|
hofland is echt goed soms heb ik ook wel eens dat ik denk oei dat ging hard maar echt een goede speler |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Hofland is een echte leider. Een speler war we er nog 2 of drie van nodig hebben. |
|
|
|