|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Hofs: 'Ik wil niet meer terug naar Feyenoord' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Hofs: 'Ik wil niet meer terug naar Feyenoord'
Nicky Hofs heeft het naar zijn zin bij Vitesse. De van Feyenoord gehuurde Arnhemmer wil dan ook in Arnhem blijven voetballen. Een terugkeer naar Feyenoord wijst hij van de hand.
Hofs wordt sinds de zomer tot het einde van het seizoen gehuurd door Vitesse. Het enige wat ik weet, is dat ik niet terugga naar Feyenoord. Dat is duidelijk. Ik wil niet meer terug', vertelt Hofs in de Gelderlander.
'Ik ben blij dat ik bij Vitesse ben en ik hoop dat ik komende zomer een contract in Arnhem kan tekenen. Dáárom wil ik Vitesse aan de beker helpen. Maar wat er in de zomer gaat gebeuren, dat weet ik nog niet. Bij Vitesse blijven heeft mijn voorkeur.' De Arnhemmers hebben echter nog niet laten weten of ze bereid zijn de optie in het huurcontract van de eenvoudigvoudig international te lichten, waarmee Hofs voor zo'n twee miljoen euro kan worden gekocht.
De 25-jarige Hofs was zondag een van de betere spelers bij Vitesse in het duel met Ado Den Haag, 'Nu ben ik tevreden met mijn situatie.
Bron: De Gelderlander
Jammer vond hem altijd wel goed..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Hofs moet blijfen waar hij is hij hoord daar , is voor ons niet goed genoeg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jammer maar als hij er zo over denkt moet ie maar lekker ophoeren |
|
|
|
|
wesley2005
|
|
|
natuurlijk wil die niet terug, kan die volgend jaar in de 1ste divisie spelen. VITESSE blijft tenminste in de eredivisie en feyenoord niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2008 - 13:18 schreef wesley2005 het volgende:natuurlijk wil die niet terug, kan die volgend jaar in de 1ste divisie spelen. VITESSE blijft tenminste in de eredivisie en feyenoord niet Per ongeluk op het verkeerde forum terecht gekomen waarschijnlijk? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hofs is niet goed genoeg voor Feyenoord Wij hebben hem niet nodig Hoop dat Vitesse de optie licht Die 2 miljoen kunnen we beter gebruiken dan Hofs |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Hofs brengt altijd wel wat extra's, kan de kuip laten ontploffen, echte vechtvoetballer, zeker met veel plezier naar gekeken, alleen al de warm-up, altijd nog ff als iedereen naar binnen is nog op het goal schieten.
Jammer maar begrijpelijk als hij daar wilt blijven, BEDANKT VOOR JE STRIJD!! Ruilen voor een jongere keeper?? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Hofs is naast een kaartenhaler ook een fan van brancardliggen... Heeft in al die seizoenen nauwelijks progressie gemaakt. Blijft die koekebakker tog lekker in die glasbak. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Oud nieuws, meneertje heeft inmiddels al kenbaar gemaakt dat Feyenoord echt nog wel een optie is. |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
Jammer ..vind het in goede doen 1 van de betere middenvelders..altijd strijd en inzet..kan je op het moment wel gebruiken |
|
|
|