|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Greene dit jaar niet meer in actie (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Greene dit jaar niet meer in actie
Serginho Greene zal zo'n vier tot zes weken niet kunnen spelen voor Feyenoord. De verdediger heeft een scheurtje in zijn meniscus.
Dat zegt trainer Gertjan Verbeek. De kijkoperatie aan de knie van Greene was noodzakelijk om te bepalen hoe groot de scheur in de meniscus is.
Greene viel afgelopen zondag in het duel met Roda JC uit en stond tegen CSKA Moskou langs de kant. Zijn plek werd ingenomen door Dwight Tiendalli.
Bron: RTV Rijnmond
Toch nog goed nieuws vandaag!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
F4L
|
|
|
quote: Toch nog goed nieuws vandaag!
Sorry hoor, maar dit vind ik wel een hele botte reactie. Vind je het dan heel gek dat hij zijn middelvinger (als het al waar is) opsteekt naar het publiek. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
lullig voor hem maar ik zal hem niet missen, wellicht is het voorhem ook beter even uit de schijnwerpers te zijn en vindt ie zijn vorm van het eerste seizoen terug.
Beterschap dus maar Serginhio |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
in de winter verkopen aan de hoogste bieder , leuke speler maar niet voor ons , suc6 serginhio! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Bruikbaar voor een suptopper Ben blij dat hij niet meer bij ons in de basis staat Maar had liever gezien dat dat een andere reden had Sterkte Serginhio! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Bruikbaar voor een suptopper Ben blij dat hij niet meer bij ons in de basis staat Maar had liever gezien dat dat een andere reden had Sterkte Serginhio! |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
|
|
|
f'noord08
|
|
|
MIJN ZOON VAN 11 IS BEST EEN AARDIGE KEEPER EN IS AL 2X GESOUT DOOR EEN PROFCLUB MAAR IK HEB HEM OP HET HART GEDRUKT NOOIT TE WORDEN (QUA MENTALITEIT) ALS GREEN. WAT HEEFT DIE MAN EEN AIR EN EEN HOGE DUNK OVER ZICHZELF, ZELFS TIJDENS DE TRAININGEN LOOPT HIJ ERBIJ OF HIJ HET HELEMAAL HEEFT GEMAAKT. IK GUN HEM GEEN BLESURE MAAR DIT IS GEWOON EEN WAARDELOZE VOETBALLER, EEN WAARDELOOS PERSOON MET EEN VEEL TE HOGE EIGENDUNK. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Die eigendunk is een stijl een houding , daar kan hij niets aan doen het is niet zijn werkelijke karakter , dat t géén voetballer voor Feyenoord is ben ik met u eens maar wat u verder zegt is VET overdreven , u mag hopen dat uw talentvolle zoontje voorlopig maar s bereikt wat Greene heeft bereikt , hij is voor vele clubs gewoon een zéér bruikbare speler. Laten we nu niet een complete hetze tegen deze speler gaan voeren want dat heeft hij niet verdiend , ondanks zijn slechte edstrijden kunnen we hem geen inzet verwijten (al lijkt dit anders door zijn manier van lopen) |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Blij toe. Is de kans dat je hem in de winterstop verkoopt alleen weer een stuk kleiner. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2008 - 04:30 schreef f'noord08 het volgende:MIJN ZOON VAN 11 IS BEST EEN AARDIGE KEEPER EN IS AL 2X GESOUT DOOR EEN PROFCLUB MAAR IK HEB HEM OP HET HART GEDRUKT NOOIT TE WORDEN (QUA MENTALITEIT) ALS GREEN. WAT HEEFT DIE MAN EEN AIR EN EEN HOGE DUNK OVER ZICHZELF, ZELFS TIJDENS DE TRAININGEN LOOPT HIJ ERBIJ OF HIJ HET HELEMAAL HEEFT GEMAAKT. IK GUN HEM GEEN BLESURE MAAR DIT IS GEWOON EEN WAARDELOZE VOETBALLER, EEN WAARDELOOS PERSOON MET EEN VEEL TE HOGE EIGENDUNK. waren de hoofdletters in de aanbieding? |
|
|
|
|
james
|
|
|
Gelukkig maar dat hij ff niet speelt...!!!!! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Hiep hiep hoera, Eindelijk goed nieuws !! Zijn we minimaal tot na de winterstop van deze mislukking verlost. Wat mij betreft verkopen ( als dat al lukt!! ) en anders gewoon de rest van zijn contract in jong feyenoord laten spelen. Maar ik wenst hem in ieder geval beterschap en veel succes bij jou NIEUWE CLUB, als ze Greene nog ergens willen hebben |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Jammer voor hem. Goed voor ons. In de wedstrijden dat hij mee deed haalde Feyenoord nul punten. Viel hij uit of deed niet mee dan werden er wel ineens punten gehaald. Toeval bestaat niet. Eerste helft tegen Roda; 5x verkeerde pass of "roei" naar voren. Graag NOOIT meer opstellen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 november 2008 - 12:39 schreef antoniorijen het volgende:Hiep hiep hoera, Eindelijk goed nieuws !! Zijn we minimaal tot na de winterstop van deze mislukking verlost. Wat mij betreft verkopen ( als dat al lukt!! ) en anders gewoon de rest van zijn contract in jong feyenoord laten spelen. Maar ik wenst hem in ieder geval beterschap en veel succes bij jou NIEUWE CLUB, als ze Greene nog ergens willen hebben Wat een pech! Greene weg? |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Ik gun niemand een blessure, dat het goed voor het team is geloof ik meteen, hij was wel een van de zwakkere schakels. Maar ik vind de hele verdediging incl. keeper vaak van een laag amateur niveau. Weinig controle, veel onnodige fouten, hofland speelt te vaak op of net over het randje, De Cler holt zichzelf nog eens voorbij en elke hoge bal voor het doel is in 95% niet voor Timmer. Dus als je dan al geen voetballer bent voor een (top)club als Feyenoord val al meteen op met slechte acties die de rest ook niet (ka/wil) corrigeerd. |
|
|
|