BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DUBAI

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - zaterdag 08 november 2008 - 11:58   quote  deeplink  
Feyenoord kan het zich niet permitteren om ca. € 60.000 uit te geven aan de kosten om daar aan het toernooi deel te nemen. Is er nou niet een sponsor te vinden die dat geld ff kan voorschieten? Dat geld komt ruimschoots terug uit alleen het deelnemen al!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 november 2008 - 12:17   quote  deeplink  
dat is triest
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 08 november 2008 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 11:58 schreef sevillana het volgende:
Feyenoord kan het zich niet permitteren om ca. € 60.000 uit te geven aan de kosten om daar aan het toernooi deel te nemen. Is er nou niet een sponsor te vinden die dat geld ff kan voorschieten? Dat geld komt ruimschoots terug uit alleen het deelnemen al!
Ik geloof niet dat geld het probleem kan zijn hier
Ze krijgen het bedrag minstens 15 voudig terug
Iedereen met het geld zou het de club lenen, Feyenoord verdiend daar minstens 9ton, dus ze kunnen ook een flinke rente bieden
Ik denk dat er een andere reden is
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 08 november 2008 - 12:25   quote  deeplink  
Dit is helemaal niet triest als je naar Dubai gaat met een selectie van 20 man en 10 begeleiders ben je zeker 2 ton kwijt aan reis en verblijfskosten. Als je de laatste plaats haalt krijg je 3 ton en meer zit er toch echt niet in. Dat luctratieve toernooi is dus helemaal niet zo lucratief. Gewoon op Varkenoord trainen, uitrusten en tegen Belgische en Duitse profs spelen in het grensgebied
sevillana
 sevillana - zondag 09 november 2008 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 november 2008 - 12:23 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat geld het probleem kan zijn hier
Ze krijgen het bedrag minstens 15 voudig terug
Iedereen met het geld zou het de club lenen, Feyenoord verdiend daar minstens 9ton, dus ze kunnen ook een flinke rente bieden
Ik denk dat er een andere reden is
Zou misschien best wel eens een andere reden kunnen hebben ja. Sportdwaas noemt een bedrag dat nogal afwijkt van het bedrag wat GJV eerder noemde. Ik dacht idd ook dat deelname alleen al zo'n 9 ton oplevert. Vraag me dan toch af welke andere reden (of redenen) er kan (of kunnen) zijn.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 09 november 2008 - 08:09   quote  deeplink  
Ik vind t te gek voor woorden als je topclub wilt worden , een begroting hebt van 40 milj(???) je t niet kan veroorloven om je spelers op de best mogelijke manier voor te bereiden voor de o zo belangrijke 2e comp.helft waarin alles ingehaald moet worden , omdat je 60.000 euro tekort komt!!!!! Als dit echt waar is zijn we echt afgezakt naar waar we nu staan.............................................................................................................
Sebbe
 Sebbe - zondag 09 november 2008 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2008 - 08:09 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik vind t te gek voor woorden als je topclub wilt worden , een begroting hebt van 40 milj(???) je t niet kan veroorloven om je spelers op de best mogelijke manier voor te bereiden voor de o zo belangrijke 2e comp.helft waarin alles ingehaald moet worden , omdat je 60.000 euro tekort komt!!!!! Als dit echt waar is zijn we echt afgezakt naar waar we nu staan.............................................................................................................
Het is wel leuk zo'n vakantie naar Dubai, lekker naar de zon. Maar wanneer ze terug zijn moeten ze spelen ik de kou, regen, op velden wat meer modder dan gras is enz. Nee laat ze maar lekker hier trainen en oefenpotjes afwerken. Kunnen ze vast wennen aan het jaargeteide. En in de begroting zit natuurlijk ook de huur van het stadion van ruim 7 miljoen plus daarop nog de belastingschuld en alle andere schulden die er nog bij kwamen en de gemiste recettes omdat het team niet in goede doen was en slechte resultaten boekten. Dan is 60.000 euro best veel geld.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 09 november 2008 - 11:12   quote  deeplink  
Feyenoord moet hier maar even opheldering over geven want zo lijkt het erg armoedig en triest!!!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 09 november 2008 - 12:12   quote  deeplink  
Misschien dat Sportdwaas toch gelijk heeft
Ik dacht dat er minstens 9 ton te verdienen was
Maar is het geen toernooi waar je na 1 nederlaag er al uit ligt?
Dan verdiend Feyenoord hoogstwaarschijnlijk 3 ton
En dan ben je ook na 1 wedstrijd al klaar
En er komen inderdaad ooknog kosten bij voor de overnachtigingen en dergelijke
Het is misschien maar beter om tegen andereclubs in de buurt te oefenen
moa
 moa - zondag 09 november 2008 - 12:29   quote  deeplink  
Ik geloof niet dat die 50/60.000 euro iets met die Dubai Cup te maken heeft daar meedoen levert alleen maar geld op.
Ik denk dat Feyenoord gewoon niet mee mag doen aan de Dubai Cup.
En dat Feyenoord geen 50/60.000 euro WIL uitgeven aan een alternatief. (Gezien de financiele malaise)
Nop
 Nop - zondag 09 november 2008 - 20:07   quote  deeplink  
Lekker trainen bij de kuip, kenne we lekker kijken!
Ik heb wel zin om tegen ze te spelen, wie doet er nog meer mee :)

Achja triest, jammer, nog triester als het weer blesures oplevert...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DUBAI

0.0089437