BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keeper nodig?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nop
 Nop - zondag 09 november 2008 - 20:16   quote  deeplink  
Timmer is niet geheel de oorzaak van de vele tegendoelpunten, Greene, de Cler, rode kaarten van Hofland, etc zijn ook schuldig.

Maar hoeveel onnodige doelpunten zijn er nu al in gegaan,
en zet die eens naast de kansen die de tegenpartijen krijgen? soms gaan van de 5 kansen er 3 in, niks klemvast... bij corners nooit eens lekker meedoen...

maarja wie moeten ze er in de winterstop of iig voor het nw seizoen erbij halen, je kunt niet nog 2 jaar door zo!

(iig morgen weer met een glimlach naar mijn werk, heerlijk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2008 door Nop --
schiedam
 schiedam - zondag 09 november 2008 - 20:54   quote  deeplink  
ben het nooit met je eens maar nu wel (sorry)
Ronald W
 Ronald W - zondag 09 november 2008 - 21:16   quote  deeplink  
Haal Vorm kan alleen maar beter worden
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 09 november 2008 - 21:26   quote  deeplink  
Timmer is niet geweldig maar doet zijn best. Van Dijk is een prima reserve of vervanging voor Henk en Darley zit er aan te komen. In de aanval moeten ze er gewoon veel inschieten zolang de verdediging rammelt. Het is onvoorstelbaar hoe de Cler bezig is veel praten en misbaar maken in plaats van ingrijpen. Alle verdedigers maken een onzekere indruk. Maar roeien met de riemen die we hebben en gewoon veel schieten op doel van de tegenstander.
Fr-1908
 Fr-1908 - zondag 09 november 2008 - 21:40   quote  deeplink  
In de winterstop alles op alles zetten om tim krul binnen te halen
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 09 november 2008 - 21:52   quote  deeplink  
Wat heeft Krul nou bewezen....Gewoon werken met het voorhanden materiaal. Kijk naar de ontwikkeling van Fer, Wijnaldum, Biseswar, Tiendallie en wellicht binnenkort ook Timothy Derijck. Ophouden met aanköpen. Nergens voor nodig
Peer
 Peer - zondag 09 november 2008 - 22:20   quote  deeplink  
We moeten ook eens af van dat vele terugspelen. Dit jaar gelukkig al minder , maar levert steeds weer gevaar op. Was niet onder de indruk van Vorm.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 09 november 2008 - 22:53   quote  deeplink  
dubbel gevoel bij Timmer, tegen Sparta en ook nu weer in de fout maar ook nu weer een cruciale redding (Boekenbon)....Denk dat Babos onder Verbeek ook wel tot wasdom zou komen. Al met al heb ik liever een andere keeper dan Timmer, kijk hij wil wel maar kan niet beter meer.....helaas Henk, wat dat betreft lijk je ook een beetje op mevrouw Timmer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2008 door Madhopfc --
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 november 2008 - 03:17   quote  deeplink  
mulder moet gewoon terug
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 10 november 2008 - 07:26   quote  deeplink  
Timmer is gewoon niet echt goed , pakt géén punten , toch vind ik de andere namen die hierboven genoemd worden geen garantie voor verbetering , we zullen het dit jaar gewoon met Timmer moeten doen en Mulder lekker laten rijpen , hopen dat Excelsior promoveerd zodat ie ook nog een jaar in eredivisie kan rijpen!
Seuter
 Seuter - maandag 10 november 2008 - 13:03   quote  deeplink  
Erwin Mulder terug halen!
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 10 november 2008 - 19:56   quote  deeplink  
si senor, MULDER!! maar dan wel na dit jaar ;) kan ie nog ff dingen bijleren ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door Ch€sz --
girdie
 girdie - maandag 10 november 2008 - 20:58   quote  deeplink  
Timmer speelt de laatste partijen idd niet super, en maakt wat missers. Volgens mij is dat symptomatisch voor het hele team, en hij zit ook in zo'n onzekerheidsflow. Komt 'ie wel weer uit, ik ben het met jantje 1974 toch niet eens, sommige wedstrijden (zeker vorig jaar ook) pakt 'ie WEL echt punten voor Feyenoord. Gewoon door laten keepen.
girdie
 girdie - maandag 10 november 2008 - 21:01   quote  deeplink  
enneh... gaf 'ie afgelopen zondag niet ook een assist op Makaay? ;-)
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 november 2008 - 21:40   quote  deeplink  
ja en ik zag hem ook een hoge bal klemmen
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 11 november 2008 - 08:19   quote  deeplink  
Timmer is nooit een topper geweest en hij zal het ook nooit worden. Hij heeft vaak de meest onmogelijke ballen en van die simpele balletjes laat hij gaan. Laat Tiendalli en Lucius maar vechten om rechtsback plaats. (Vind Tiendalli persoonlijk niet slecht) Als je dan nog de mogelijkheid krijgt om spelers te halen (weet niet hoe maar misschien door verkoop spelers of investeerder) kijken voor een keeper en een centrale verdediger. Heb je dan nog geld over nog een spits. wat die spit betreft vind ik persoonlijk dat je Janota of Pedro meer de kans moet geven.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 november 2008 - 20:11   quote  deeplink  
We hebben Mulder! keeper is niet nodig...
Nop
 Nop - zaterdag 10 januari 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Als ik wil stoppen, dan kan ik stoppen, maar ik ben fit en wil mijn carrière graag bij Feyenoord afsluiten. In principe denk ik nog aan één jaar extra."

luisterd hij nooit naar het legieon? of denkt hij alleen aan zijn portomonnee? samen met zijn vrouwtje na volgend stoppen als toBsporters!
Als jij er geld bijkrijgt met zijn verlening van een jaar is dat echt SCHANDE!!! hij mag blij zal als hij mag blijven en 70% van zijn huidige salaris behoudt!

:( woest!!!
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 10 januari 2009 - 11:18   quote  deeplink  
oud topic...
sevillana
 sevillana - zaterdag 10 januari 2009 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 - 11:18 schreef Ch€sz het volgende:
oud topic...
idd, helemaal uitgemolken dus!
Nop
 Nop - zaterdag 10 januari 2009 - 17:28   quote  deeplink  
idd lees eens de actualiteiten, misschien is het soms niet nodig een nieuw draadje te starten wanneer dit over dezelfde persoon gaat, zucht...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keeper nodig?









0.0072360