|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Kandidate Anthea - 18 jaar uit Oss
De exotische Anthea studeert Journalistiek in Tilburg en woont zelf in Oss bij haar ouders. Ze omschrijft zichzelf als eerlijk, fel, gemotiveerd maar ook als iemand die snel overdrijft. Daarnaast is ze best spiritueel ingesteld en zou ooit graag een reading willen doen. Daarnaast ziet Anthea zichzelf nog wel eens richting Egypte vertrekken, skydiven en de loterij winnen.
In de Villa van Can’t Buy Me Love gaat ze helemaal voor donkere Marco! Vooral via manipulatie hoopt ze haar doel te bereiken. “Ik ben goed in manipuleren, dus dat kan ik goed gebruiken.” Als perfecte avond ziet ze niets specifieks, als het maar gezellig is met iemand waarmee ze kan lachen. Anthea richt haar pijlen op de typische spierbonk met een klein hartje. Toch denkt ze haar droomman niet tijdens het programma tegen het lijf te lopen. “Ik denk niet dat ik daar zo snel liefde zal vinden, dus ik ga echt voor het geld.” Seks in de Villa lijkt Anthea ook helemaal niks!
Met het geld dat ze kan winnen, wil ze een auto kopen en iets aan haar ouders geven. Anthea besteedt haar vrije tijd het liefst in de kroeg met vriendinnen, waarna ze gerust een dagje vrij neemt om uit te brakken. Maar lekker thuis blijven met een filmpje, vindt Anthea ook prima. |
|
|
|
|
charell
|
|
|
wat ben jij een sneu wijf zeg! ik heb nog nooit iemand gezien die zo dom is !@.. nu ben jij zelf gebruikt als spermabakje! erg laag en sneu |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2008 - 20:35 schreef charell het volgende:wat ben jij een sneu wijf zeg! ik heb nog nooit iemand gezien die zo dom is !@.. nu ben jij zelf gebruikt als spermabakje! erg laag en sneu ach ze wou hem bedanken voor die 17.000 euro hahahaha |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
|
|
|
spiegeltje
|
|
|
quote: gelukkig maar.. dan is ze iig geen goedkoop sletje, maar gewoon een zeer duurbetaalde prostituee. een vrouw met (zakelijk) instinct..... |
|
|
|
|
Marleen
|
|
|
haha! Lijkt sex in de villa niks? Meisje.. je komt kláar op tv!! Hoe sneu.. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ach de 1 komt klaar in de kast, de ander in bed, en zij op tv. ik heb het nog nooit gedaan op de tv, ben altijd bang dat ik ervan afval. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ach, de een wordt beschuldigd van exhibitionisme en wij dan, wat zijn wij dan? Juist, voyeurs. Eerst kijken, sommigen zelfs genieten, en daarna commentaar leveren, en wat is dat ? Juist hypocrisie. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2008 - 21:51 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ach, de een wordt beschuldigd van exhibitionisme en wij dan, wat zijn wij dan? Juist, voyeurs. Eerst kijken, sommigen zelfs genieten, en daarna commentaar leveren, en wat is dat ? Juist hypocrisie. Gaan we hatelijk doen? |
|
|
|
|
Winno
|
|
|
Wat Anthea gedaan is perfekt!!! Ze heeft € 17000 gewonnen en een vent geneukt die ze leuk vond! Anthea je was de leukste! Als ik je tegenkom krijg je van mij zeker een drankje, want zo groot is Oss niet! Weet iemand trouwens haar Hyves? |
|
|
|
|
Winno
|
|
|
Wat Anthea gedaan heeft is perfekt!!! Ze heeft € 17000 gewonnen en een vent geneukt die ze leuk vond! Anthea je was de leukste! Als ik je tegenkom krijg je van mij zeker een drankje, want zo groot is Oss niet! Weet iemand trouwens haar Hyves?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Winno -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2008 - 23:59 schreef Winno het volgende:Wat Anthea gedaan heeft is perfekt!!! Ze heeft € 17000 gewonnen en een vent geneukt die ze leuk vond! Anthea je was de leukste! Als ik je tegenkom krijg je van mij zeker een drankje, want zo groot is Oss niet! Weet iemand trouwens haar Hyves? Ik denk dat je dr wel iets meer wil geven dan een drankje. dat begreep ik de eerste keer al.hahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Kandidate Anthea - 18 jaar uit Oss
Die ouwewijve-look doet ze goed trouwens met d'r 18 jaar.. alhoewel, in DGK zat er een die een exxll bijna-oma-look kon met 19 jaar... |
|
|
|
|
Winno
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 00:07 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Ik denk dat je dr wel iets meer wil geven dan een drankje. dat begreep ik de eerste keer al.hahahahah Tja... ik heb ook melk in de aanbieding als je dat bedoelt... En zij behoort tenminste niet tot de afdeling: Bone Collector!!! Whaha! |
|
|
|
|
madeleine
|
|
|
Anthea heeft gewoon een leuk gezicht, is niet veel make up of extensions voor nodig, goeie uitstraling. Zij en Marco vinden elkaar echt leuk en die gaan elkaar nog zien in het buitenleven misschien. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 10:24 schreef madeleine het volgende:Anthea heeft gewoon een leuk gezicht, is niet veel make up of extensions voor nodig, goeie uitstraling. Zij en Marco vinden elkaar echt leuk en die gaan elkaar nog zien in het buitenleven misschien. hahaha, laat me niet lachen, mafco vind niemand leuk alleen zichzelf, hij heeft anthea gebruik om kelly een hak te zetten......ook al hardhandig, zelfs toen de camera's uitwaren |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 10:44 schreef Tjonge het volgende:[..] hahaha, laat me niet lachen, mafco vind niemand leuk alleen zichzelf, hij heeft anthea gebruik om kelly een hak te zetten......ook al hardhandig, zelfs toen de camera's uitwaren Hoe weet je dat, was je erbij, of heb je dat van Kelly gehoord, stond die naast het bed dan? (positief bedoeld voordat het weer als negatief gezien word door andere mensen) |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 10:56 schreef Belinea het volgende:[..] Hoe weet je dat, was je erbij, of heb je dat van Kelly gehoord, stond die naast het bed dan? (positief bedoeld voordat het weer als negatief gezien word door andere mensen) We konden allemaal zien dat mafco sávond het bed deelde met Anthea, en de beelden van een blauw geknepen arm, en ja.....kelly heeft me dezelfde verhalen verteld, denk dat mafco zijn frustratie weg moest neu.. de laatste dagen En Anthea wilde maar al te graag, toch zonde....als het nou een vent met geld was, hahahahhahaa, maar de ton is zijn neus voorbij gegaan (ook positief bedoelt) |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 10:59 schreef Tjonge het volgende:[..] We konden allemaal zien dat mafco sávond het bed deelde met Anthea, en de beelden van een blauw geknepen arm, en ja.....kelly heeft me dezelfde verhalen verteld, denk dat mafco zijn frustratie weg moest neu.. de laatste dagen En Anthea wilde maar al te graag, toch zonde....als het nou een vent met geld was, hahahahhahaa, maar de ton is zijn neus voorbij gegaan (ook positief bedoelt) Ja echt wel, ze had me daar een paar blauwe plekken, denk dat Marco in dat filmpje dat bedoelde met Kelly, als ze met hem de laatste nacht het bed zou delen (dus eigenlijk ook wel weer een beetje aan Kelly gedacht, dat hij haar niet met blauwe plekken naar huis had willen laten gaan). Dat van Anthea was het gesprek van de dag, maar ook dat van Kelly, hoe stom ze kon zijn om aan Marco te vragen of hij nog met haar wilde slapen de laatste nacht, daar word echt erg negatief over gesproken hier. Wel erg jammer. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:04 schreef Belinea het volgende:[..] Ja echt wel, ze had me daar een paar blauwe plekken, denk dat Marco in dat filmpje dat bedoelde met Kelly, als ze met hem de laatste nacht het bed zou delen (dus eigenlijk ook wel weer een beetje aan Kelly gedacht, dat hij haar niet met blauwe plekken naar huis had willen laten gaan). Dat van Anthea was het gesprek van de dag, maar ook dat van Kelly, hoe stom ze kon zijn om aan Marco te vragen of hij nog met haar wilde slapen de laatste nacht, daar word echt erg negatief over gesproken hier. Wel erg jammer. Ze hadden afgesproken om de nacht na de ceremonie samen te slapen om alles door te nemen, hoe het ook af zou lopen, daarom vroeg kelly het hem, ga me nu niet aanvallen dat ik kelly verdedig, maar ook ik heb haar deze vraag gesteld, met dit als antwoord....Hij wilde kelly echt een hak zetten en heeft daarvoor Anthea flink misbruikt! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:08 schreef Tjonge het volgende:[..] Ze hadden afgesproken om de nacht na de ceremonie samen te slapen om alles door te nemen, hoe het ook af zou lopen, daarom vroeg kelly het hem, ga me nu niet aanvallen dat ik kelly verdedig, maar ook ik heb haar deze vraag gesteld, met dit als antwoord....Hij wilde kelly echt een hak zetten en heeft daarvoor Anthea flink misbruikt! En dat vermoeden had ik nou ook, dat zij met hem wilde slapen om alles gezamenlijk door te kunnen nemen, zonder die meiden erbij (ik zie alles van 2 kanten)en ik weet ook drommels goed dat jij een heleboel vragen stelt als ze weer thuis is, logisch. Omdat ik alles van 2 kanten bekijk, zeg ik ook wel eens over Marco, ja maar kan hij het niet zo hebben bedoeld? En ik heb geen rede om jou persoonlijk aan te vallen, ik heb alleen vragen, die jij als moeder van Kelly alleen kan beantwoorde. |
|
|
|
|
madeleine
|
|
|
Er is een verschil tussen misbruiken en gebruiken ! Als je als vrouw instemt met een One night stand, dan gebruik je elkaar samen. Marco moest eens flink ontladen en Anthea met een mooi zakcentje maakte dat helemaal niets meer uit. Misbruik moet worden aangegeven. Gebruik is maar een moment-opname. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:17 schreef Belinea het volgende:[..] En dat vermoeden had ik nou ook, dat zij met hem wilde slapen om alles gezamenlijk door te kunnen nemen, zonder die meiden erbij (ik zie alles van 2 kanten)en ik weet ook drommels goed dat jij een heleboel vragen stelt als ze weer thuis is, logisch. Omdat ik alles van 2 kanten bekijk, zeg ik ook wel eens over Marco, ja maar kan hij het niet zo hebben bedoeld? En ik heb geen rede om jou persoonlijk aan te vallen, ik heb alleen vragen, die jij als moeder van Kelly alleen kan beantwoorde. Hij was laaiend op kelly en wilde alleen maar wraak......zijn keus geweest, ben blij dat kelly hem nooit meer wilt zien |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:31 schreef madeleine het volgende:Er is een verschil tussen misbruiken en gebruiken ! Als je als vrouw instemt met een One night stand, dan gebruik je elkaar samen. Marco moest eens flink ontladen en Anthea met een mooi zakcentje maakte dat helemaal niets meer uit. Misbruik moet worden aangegeven. Gebruik is maar een moment-opname. Tja, zijn de meningen over verdeeld, hij is 25, een wereldburger zoals hij zicht zelf noemt, anthea is 18......en ook naief, tja...dan noem ik het wel een beetje misbruik maken van de situatie. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:41 schreef Tjonge het volgende:[..] Tja, zijn de meningen over verdeeld, hij is 25, een wereldburger zoals hij zicht zelf noemt, anthea is 18......en ook naief, tja...dan noem ik het wel een beetje misbruik maken van de situatie. een beetje? een meisje van 18, die in mijn ogen behoorlijk naief ( nog steeds) lijkt te zijn. Da noem ik misbruik. ja. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:40 schreef Tjonge het volgende:[..] Hij was laaiend op kelly en wilde alleen maar wraak......zijn keus geweest, ben blij dat kelly hem nooit meer wilt zien Is logisch dat ze hem nooit meer wilt zien. Iedereen maakt wel eens een fout, daar ben je mens voor, Kelly is nog een jonge meid, dus die maakt nog wel eens wat fouten, maar daar leert ze van, zoals nu met Marco en dat gebeurd haar gewoon nooit meer. Ik ben moeder van 3 kinderen in de leeftijd van, 18, 20 en 25 en die maken ook nog steeds veel fouten (vaak in de liefde, maar ook wel andere dingen), komen dan huilende bij mij en het enige wat ik dan zeg, maak je niet druk, hiervan heb je weer geleerd. Grote gesprekken dan, maar ze gaan dan weer met een prettig gevoel verder. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:46 schreef Izz@headliner het volgende:[..] een beetje? een meisje van 18, die in mijn ogen behoorlijk naief ( nog steeds) lijkt te zijn. Da noem ik misbruik. ja. pffffffff, ik hield me al in HET IS GEWOON EEN SCHANDE, kijk anthea weet echt wel wat ze doet, maar een "volwassen"man hoort daarin een ho te kunnen zeggen..... |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:49 schreef Belinea het volgende:[..] Is logisch dat ze hem nooit meer wilt zien. Iedereen maakt wel eens een fout, daar ben je mens voor, Kelly is nog een jonge meid, dus die maakt nog wel eens wat fouten, maar daar leert ze van, zoals nu met Marco en dat gebeurd haar gewoon nooit meer. Ik ben moeder van 3 kinderen in de leeftijd van, 18, 20 en 25 en die maken ook nog steeds veel fouten (vaak in de liefde, maar ook wel andere dingen), komen dan huilende bij mij en het enige wat ik dan zeg, maak je niet druk, hiervan heb je weer geleerd. Grote gesprekken dan, maar ze gaan dan weer met een prettig gevoel verder. Klopt, mijn moeder zegt dat nog steeds tegen mij tot vervelens toe hahahahha |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Jou moeder ook al, nou die van mij ook hoor, want ook IK maak nog steeds fouten, alleen wat minder dan die jongelui.hahahahah |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:52 schreef Belinea het volgende:[..] Jou moeder ook al, nou die van mij ook hoor, want ook IK maak nog steeds fouten, alleen wat minder dan die jongelui.hahahahah hahahaha, wij hebben al iets meer ervaring, en ach.....als je er later op terug kijkt en het is in orde gekomen, wat maakt het dan uit |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:54 schreef Tjonge het volgende:[..] hahahaha, wij hebben al iets meer ervaring, en ach.....als je er later op terug kijkt en het is in orde gekomen, wat maakt het dan uit Daarom, verleden tijd is verleden tijd toch!! En het leven gaat gewoon verder, of je nou negatieve of positieve dingen meemaakt, dat is nou eenmaal het leven. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 11:57 schreef Belinea het volgende:[..] Daarom, verleden tijd is verleden tijd toch!! En het leven gaat gewoon verder, of je nou negatieve of positieve dingen meemaakt, dat is nou eenmaal het leven. Toch zijn ervaringen verwerken nog belangrijker dan ze beleven. Anders heb je er namelijk niets van geleerd. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 12:00 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Toch zijn ervaringen verwerken nog belangrijker dan ze beleven. Anders heb je er namelijk niets van geleerd. Is ook zo, daarom zei ik net al, van fouten moet je leren en daar bouw je ervaring mee op en daardoor leer je steeds meer. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Hebben we nog leuke roddels???? Verveel me te pletter hahahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Ik mis een topic......roddels van de ex CBML nadat ze de villa uitzijn! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ow genoeg, alleen ik zwijg hahahahahaahah |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Nou maak er 1, helemaal niet verboden. Is best wel eens lekker als je je haggie kwijt kan. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: uh...volgens mij was jij degen zie zei, als je A zegt.....hahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Ik vertel alleen de waarheden hahah!!! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: hahahahahaahaha nu heb je mij he!!! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja kom op zeg, jij weet meer dan wij!!hahahahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Maar heeft toch geen nut om te zeggen, jullie geloven mij toch niet!!!! gniffel |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Heb ik ooit gezegd dat ik jou niet geloof? Weet je nog een tijdje geleden dat ik tegen jou zei dat wij het zelfde denken? Toen dat over dat Kelly slet genoemd werd, omdat ze met Dennis had geneukt was ik ook de gene die zei dat het droog neuken was, alleen toen ze weer met Marco naar bed was gegaan, ja toen kreeg ik een ander beeld van haar. |
|
|
|
|
Winno
|
|
|
Wat een gelul hier allemaal zeg! Waar blijven de topics m.b.t. interviews nou van de dames na de finale? Sjonge jonge wat duurt dat lang zeg!!! Die van Anthea willen we niet missen dat begrijp je wel, want die zal het smeuigst zijn!! Als ze haar tenminste de juiste vragen durven te stellen..... want daar ontbreekt het soms wel aan helaas! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 12:18 schreef Winno het volgende:Wat een gelul hier allemaal zeg! Waar blijven de topics m.b.t. interviews nou van de dames na de finale? Sjonge jonge wat duurt dat lang zeg!!! Die van Anthea willen we niet missen dat begrijp je wel, want die zal het smeuigst zijn!! Als ze haar tenminste de juiste vragen durven te stellen..... want daar ontbreekt het soms wel aan helaas! Waarom gelul? |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 12:13 schreef Belinea het volgende:[..] Heb ik ooit gezegd dat ik jou niet geloof? Weet je nog een tijdje geleden dat ik tegen jou zei dat wij het zelfde denken? Toen dat over dat Kelly slet genoemd werd, omdat ze met Dennis had geneukt was ik ook de gene die zei dat het droog neuken was, alleen toen ze weer met Marco naar bed was gegaan, ja toen kreeg ik een ander beeld van haar. Tja, Kely vond hem leuk, maar hebben geen sex gehad(pfff, zeg ik het weer) maar toch lag haar hart bij marco...snap niet waarom, want ze valt helemaal niet op dat soort gasten, hij heeft haar behoorlijk ingepakt, maar nogmaals...het is ook heel moeilijk als je maar met een paar man in een huis zit, ze zagen echt niemand, zelfs de vogels waren het zelfde(regie?? hahah) en dan ga je naar een binnenkant kijken, helaas is die vaak juist onzichtbaar! Toch wel een ervaring.....meestal kijk je naar een buitenkant voordat er een klik is, misschien moeten ze huizen neer gaan zetten in vele plaatsten om zo iedereen aan een leuke partner te helpen, huisje zoek de binnekant!!!! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 12:21 schreef Tjonge het volgende:[..] Tja, Kely vond hem leuk, maar hebben geen sex gehad(pfff, zeg ik het weer) maar toch lag haar hart bij marco...snap niet waarom, want ze valt helemaal niet op dat soort gasten, hij heeft haar behoorlijk ingepakt, maar nogmaals...het is ook heel moeilijk als je maar met een paar man in een huis zit, ze zagen echt niemand, zelfs de vogels waren het zelfde(regie?? hahah) en dan ga je naar een binnenkant kijken, helaas is die vaak juist onzichtbaar! Toch wel een ervaring.....meestal kijk je naar een buitenkant voordat er een klik is, misschien moeten ze huizen neer gaan zetten in vele plaatsten om zo iedereen aan een leuke partner te helpen, huisje zoek de binnekant!!!! Ja en wat dacht je als je 24/7 met de zelfde mensen moet leven? Ik zou gek worden en zou dan ook wel fouten dingen doen, om mijn tijd te vermaken. En het was nog eens 3 maanden lang, ik zou om de buiten wereld gillen. Ik zei het ook dat het GEEN neuken was (geloof zelfs de enige hier en jij dan he) |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 12:25 schreef Belinea het volgende:[..] Ja en wat dacht je als je 24/7 met de zelfde mensen moet leven? Ik zou gek worden en zou dan ook wel fouten dingen doen, om mijn tijd te vermaken. En het was nog eens 3 maanden lang, ik zou om de buiten wereld gillen. Ik zei het ook dat het GEEN neuken was (geloof zelfs de enige hier en jij dan he) hahah, en dennis!!! Ik werd er al gek van om na te kijken........verveel me nu al op mijn vrije dagen, zal kelly zo eens wakker maken, heb ik wat te plagen haha |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 03 december 2008 - 12:27 schreef Tjonge het volgende:[..] hahah, en dennis!!! Ik werd er al gek van om na te kijken........verveel me nu al op mijn vrije dagen, zal kelly zo eens wakker maken, heb ik wat te plagen haha Pestkop hahahahaha. Ik verveel me ook het .... |
|
|
|
|
Winno
|
|
|
quote: Nou ja het is gelul, omdat CBML gewoon zoals ze ook altijd bij de aankondiging zeggen, een gevaarlijk spel is. En het woord zegt het al... SPEL! Het draait in eerste instantie om GELD. En dan weet je dat je de smerigste dingen kunt verwachten, en heel smerig zelfs! Ik stond dus totaal niet te kijken wanneer wie dan ook smerige dingen aan het uithalen was. Anders had het Can Buy Me Love moeten heten. Het is dus eigenlijk aan de spelers om niet 'In Love" te geraken. Doe je dat toch, tja... dan weet je dat je heel hard 'au' kunt krijgen. En je kunt geluk hebben zoals Fiona en Yasmin (nou ja geluk, in het dagelijks leven moet die Yasmin echt oppassen dat ze geen knal krijgt, want dan zitten er geen camera's op en deze meneer is nog een stukje erger dan Brian uit De Gouden Kooi), maar je kunt ook pech hebben zoals Kelly en dat kun je Marco of iedere andere speler dan ook niet kwalijk nemen, want die zitten er in eerste instantie niet om zieltjes te winnen, maar om geld te winnen waarbij en dat vergeet iedereen.... alles maar dan ook alles geoorloofd is, dus ook anderen pijn doen!
De groeten |
|
|
|
|
|