|
|
Jacqueline
|
|
|
ik maak ze niet of ik ben ze vergeten dan lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ki kaam laameleh neeg netuof |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: pfffffffffff, Gelukkig, was al bang dat ik de enigewas die foutloos was hier. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ff me doggies, naar buiten gooien, voordat ik helemaal blank sta hier. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Kom jij ook uit Euskadi? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: niet te hard gooien he, anders laat mug ff voelen hoe sterk die is en zien we Izz achter een hond aanzwabberen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: dat zowie zo elke 4 uur. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: hahahahhahahahha, nee muts, er staat iets achterste voren. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ach krijg nou wat, ik zie het ja hahahahahahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
whahahahaha, hij is leuk. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
waar is iedereen? jeetje, je ziet geen hond hier. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik moest wel ff lachen ik kwam dit stukje tegen, hoewel de meeste niet ingewijden de zelfde fout maken.=====================vrijdag, maart 12, 2004 "Euskadi" of "Euskera"?
Het is altijd te prijzen wanneer een journalist wat extra informatie aan zijn schrifturen toevoegt. Het is dan echter wel zaak ervoor te zorgen dat die informatie correct is.
Bij John van Schagen (in een artikel over ETA in de Metro) gaat het daarbij verkeerd. "Euskadi" is namelijk niet, zoals hij zegt, de naam van de Baskische taal, maar van Baskenland. De Baskische taal heet "Euskera". Ik geef toe, het verschil is niet groot en ook niet zo erg relevant, maar het is ook onzin om foute informatie te gebruiken om kennis van zake te suggereren. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik vind het bijzonder relevant wanneer iemand zegt ik woon in Nederlands, en ik spreek holland, dan gaat de echte Nederlander toch ook uit zijn plaat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 december 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Baskisch Het Baskisch (in het Baskisch Euskara of Euskera) is een van de weinige niet-Indo-Europese talen van Europa. Het wordt gesproken in Baskenland, het Spaans-Franse grensgebied aan de westkust, en door emigranten uit dit gebied elders in de wereld. Baskisch is de moedertaal van wereldwijd ongeveer 800.000 mensen. Daarvan wonen er 700.000 in Baskenland zelf, waar zij een kwart van de bevolking vormen. Het totaal aantal mensen dat het Baskisch actief of passief beheerst, wordt geschat op bijna 2 miljoen. Zie meer op Wikipedia.org...
Nog zo 1, Euskara? is dat een nieuw soort hippo? De quipuzcuana's draaien zich om in hun graf. jeetje. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Kijk, kijk, heb ik weer wat bijgeleerd. |
|
|
|