|
|
pfe83
|
|
|
Het viel me op dat Lucius gisteren na het eindsignaal bijna direct de spelerstunnel indook, terwijl hij normaal altijd het publiek bedankt.
Weet iemand wat er aan de hand was? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Hij wilde snel het krachthonk in of had een afspraak inzake verkoop van vuurwerk. Het nieuwe jaar nadert |
|
|
|
|
pfe83
|
|
|
Owhja, natuurlijk;) Dat had ik zelf ook kunnen bedenken, haha |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
zou hij zich gepasseerd voelen? hij heeft in het ad kritiek gehad op werkwijze verbeek, nu duikt hij tunnel in..... als het het komt omdat hij zich gepasseerd voelt mag hij van mij ook meteen vertrekken. lekker terug naar eindhoven of zo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 10:51 schreef chrissie het volgende:zou hij zich gepasseerd voelen? hij heeft in het ad kritiek gehad op werkwijze verbeek, nu duikt hij tunnel in..... als het het komt omdat hij zich gepasseerd voelt mag hij van mij ook meteen vertrekken. lekker terug naar eindhoven of zo Bye Bye, Zwaai Zwaai! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien had ie het koud. |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Op zich vind ik het wel wat hebben als spelers teleurgesteld reageren. Net al een boze De Cler tegen Heerenveen. Dit duidt in ieder geval op beleving. Zolang ze maar geen negatieve invloed op de groep en/of technische staf hebben. Over zijn prestatie van gisteren: Lucius heeft maar heel even op het veld gestaan. Toch vond ik hem in die korte tijd wel overtuigen. Hij heeft wel de rust en het overzicht door zijn ervaring, zeker bij het 4e doelpunt van Feyenoord. Moeilijke keuze voor Verbeek: De oplevende Tiendalli of de ervaren Lucius. Ik zou het niet weten. Beiden in ieder geval beter dan Greene |
|
|
|
|
opa
|
|
|
op dit moment zou ik gaan voor de ervaren lucius want wat je nu nodig hebt is rust in het team zodat ze deze stijgende lijn vol kunnen houden en dan moet je niet iemand zoals tiendalli op gaan stellen die mischien 2 wedstrijden redelijk heeft gespeelt en misgien elk moment weer last van zn kuipvrees kan krijgen... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
maar als je tiendalli neit laat spelen ontwikkelt die zigf neit ne is het een een mislukte aankoop en als je ziet dat die er last van krijgt wissel hem dan voro lucius |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 14:18 schreef opa het volgende:op dit moment zou ik gaan voor de ervaren lucius want wat je nu nodig hebt is rust in het team zodat ze deze stijgende lijn vol kunnen houden en dan moet je niet iemand zoals tiendalli op gaan stellen die mischien 2 wedstrijden redelijk heeft gespeelt en misgien elk moment weer last van zn kuipvrees kan krijgen... Ben het niet helemaal met je eens, Tiendalli is een echte snelle (en dus moderne) vleugelverdediger terwijl Lucius in principe middenvelder is. En hij heeft in het (nabije) verleden meerdere malen laten weten dat hij tegen zijn zin in de rechtsback plaats in moest nemen. Denk (en hoop) toch dat GJV voor de jeugd kiest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou Lucius graag op het middenveld erbij willen hebben. Zijn ervaring kan van doorslaggevend belang zijn in wedstrijden waarin het minder loopt. Als back is hij te kwetsbaar, bovendien doet Tiendalli het uitstekend. In zowel verdedigend als aanvallend opzicht. Verder moet Lucius, als iedereen fit is, accepteren dat hij niet meer dan de ideale 13de of 14de man is. (12de man is uiteraard HET LEGIOEN) |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 09:16 schreef pfe83 het volgende:Het viel me op dat Lucius gisteren na het eindsignaal bijna direct de spelerstunnel indook, terwijl hij normaal altijd het publiek bedankt. Weet iemand wat er aan de hand was? mss was ie aan de dunne... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Chucky