|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Goede spel Biseswar en Tiendalli bij toeval tot stand gekomen' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
'Goede spel Biseswar en Tiendalli bij toeval tot stand gekomen'
Johan Derksen laat vandaag op VI.nl weten dat het goede spel van de al eerder afgeschreven Biseswar en Tiendalli bij toeval tot stand is gekomen en ze hebben dit puur aan hun eigen te danken is. ''Jonge spelers moeten niet te vroeg worden afgeschreven'' vindt de hoofdredacteur van het blad.
Legioen Weblog
Hier heeft hij gelijk in. Feyenoord moet jonge spelers niet te snel afschrijven. Spelers al El Akchaoui, Boutahar etc.. spelen nu zeer goed terwijl Feyenoord ze al vroeg heeft afgeschreven.. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
De ene trainer werkt beter met vedetten de andre met jonge spelers. Daarom worden ze ook uitgeleend. Maar bij andre clubs werden ze ook niet echt beter. Dus ligt ook aan hen zelf!!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 15:07 schreef Legioen Weblog het volgende:Spelers al El Akchaoui, Boutahar etc.. spelen nu zeer goed terwijl Feyenoord ze al vroeg heeft afgeschreven..
Ik zou zelf niet het niveau van NEC en WIllem II willen vergelijken met het niveau dat Feyenoord na streeft Sommige spelers doen het beter bij middenmoters dan bij topclubs Is niks aan te doen
Biseswar en Tiendalli hebben zich op karakter terug gevochten Dat is een mentale kwestie Er zijn maar weinig jongens die mentaal zo goed in elkaar zitten dat ze dat kunnen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Biseswar is gewoon ineens van een vervelend ventje een volwassen man geworden , dit komt vooral doordat ie een vrouw en dus rust heeft gevonden , hij zag ook wel dat dit zijn laatste kans was en heeft die gegrepen. Tiendalli is natuurlijk lang geblesseerd geweest en heeft gewoon veel tijd nodig gehad en had t nadeel dat v Marwijk het niet in hem zag zitten. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Biseswar is ook sinds kort vader, wellicht speelt dat ook mee ;) |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ligt denk ik ook veel door wie de spelers traint en dat in combinatie van het karakter van de spelers. Je hoort van Wijaldum dat Verbeek veel met hem praat en ik denk dat voor jonge spelers heel belangrijk is omdat ze weinig ervaring hebben en ook nog wat onzeker zijn over zich zelf. Daarom denk ik dat de aanpak van Verbeek goed is, kracht training worden ze sterker en zekerder door en dat is voor jonge spelers belangrijk. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Klopt helemaal. Heeft Feyenoord nog al een handje van. Al veel afgeschreven, verkocht en dan weer terug halen of terug willen halen voor meer geld dan verkocht. |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
Dit heeft 2 kanten. Je moet natuurlijk ook geen selectie willen bestaande uit 40 man. Die allemaal betaald moeten worden. Maar de talenten die er lopen moeten wel speelminuten krijgen, daar is van marwijk heel slecht in en verbeek heel goed in (die begeleiding bedoel ik en het aanvoelen om speelminuten te geven). Verder zag je bij Feyenoord dat jonge ´echte´ talenten inderdaad te weinig spelminuten kregen denk ik door te slechte begeleiding. Je moet zo´n speler 1 laten worden met de club en het elftal dan gaan ze daar ook voor, dus veel praten en kansen geven (wat niet is gebeurd bij o.a. v Persie, Elmander). En wat ook heel belangrijk is, is langere contracten. Het binden aan een club en elftal gaat beter als een speler weet dat hij voor langere termijn is geselecteerd. Motivatie kan je dan verkrijgen door concurrentie en veel praten en begeleiden. |
|
|
|