|
|
thewin
|
|
|
de guzman 15 miljoen Wijnaldum 15 miljoen fer 5 miljoen biseswar 3 miljoen 8 miljoen in de plus en dan weer jongeren uit de jeugd en we zijn weer op en top |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Ja hoor dan ben je gelijk al je talenten kwijt, en daar komt nog bij dat er na dit seizoen of volgend seizoen 5 a 6 spelers stoppen vanwege hun leeftijd. Dan is je hele selectie weg... |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
lijkt me niet zo verstandig, laat ze liever nog maar even blijven. moet je weer helemaal overnieuw beginnen terwijl ze nu zo lekker voetballen. zou ik eerder voor makaay een goede prijs pakken en een van de jonkies voorin zetten::: ? |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
ja we kunnen ook wachten op nieuw stadion dan zijn de schulde ook zow weg maar stadion is van de gemeente ofzo dan~????? |
|
|
|
|
Kenneth
|
|
|
We moeten de jonkies een paar jaar laten groeien totdat ze ongeveer 20 miljoen p.s waard zijn en dan verkopen. Dan kunnen we de verdediging met pensioen sturen en een nieuwe verdediging kopen. En dan is Feyenoord weer een topclub. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
hahaha, dan gaan we helemaal zakken naar beneden en 4 basisspelers kwijt, wie wil je er dan laten invallen..:S |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
Met zulke spelers hebben we geen geld nodig. Is iets overdreven natuurlijk, maar met wat je daarvoor krijgt koop je geen nieuwe spelers. Dit zijn kinderen van de kuip. die moeten lekker in Rotterdam blijven tot ze ergens midden twintig zijn. Dan kunnen ze alsnog voor het grote geld en de ambitie weg. Staat de volgende lichting toppers uit de jeugd ook weer klaar. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 15:08 schreef thewin het volgende:de guzman 15 miljoen Wijnaldum 15 miljoen fer 5 miljoen biseswar 3 miljoen 8 miljoen in de plus en dan weer jongeren uit de jeugd en we zijn weer op en top Ten eerste: De schuld bedraagt "nog maar" 17 miljoen
Ten tweede: WIl jij kampioen worden van de Jupiler Leauge?
Als al deze jongens verkocht worden, en de wat oudere stoppen ermee, dan zit je in de shit En Wijnaldum voor 15 miljoen moet je niet doen Je koopt geen Wijnaldum terug, dat is onmogelijk Verder vraag je veel te veel voor de Guzman, op dit moment En te weinig voor Fer en Biseswar
Laat die jongens zich lekker ontwikkelen en alleen laten vertrekken voor monsterbedragen Als WIjnaldum zo door gaat kun je hem over 2 seizoenen verkopen voor bijna 30 miljoen Dan ben je schuldenvrij en heb je maar een talent weg gedaan |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
idd alleen voor een heel groot bedrag wat verkopen! wees blij dat je hun nu hebt, of wil je nog 4 seizoenen zo door gaan?
toen K3 vertrok is het helemaal ingestort, dus geld binnenhalen ipv je bijna stabiele ploeg tebehouden lijkt me niet juist. Beter Keepertje ergens huren ;) |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
OMFG, tuurlijk, verkoop al je talenten... Tiendalli ook maar verkopen? zien we die Greene ook weer FIJN terug in de basis he... kansloos topic dit |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 16:34 schreef Joszef het volgende:Met zulke spelers hebben we geen geld nodig. Is iets overdreven natuurlijk, maar met wat je daarvoor krijgt koop je geen nieuwe spelers. Dit zijn kinderen van de kuip. die moeten lekker in Rotterdam blijven tot ze ergens midden twintig zijn. Dan kunnen ze alsnog voor het grote geld en de ambitie weg. Staat de volgende lichting toppers uit de jeugd ook weer klaar. DAT LIJKT MIJ OOK EEN STUK VERSTANDIGER !!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 15:08 schreef thewin het volgende:de guzman 15 miljoen Wijnaldum 15 miljoen fer 5 miljoen biseswar 3 miljoen 8 miljoen in de plus en dan weer jongeren uit de jeugd en we zijn weer op en top als we die nu weg doen, kunnen we het helemaal schudden de komende 4 jaar
de guzman zou echter wel weg KUNNEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door fey21 -- |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Met zulke waarde vole spelers heeft Feynoord geen schulden en anders praat P.Bosz maar ff met W.Bos hoe dat werkt, Andere top clubs barsten van schulden en kopen maar door . Zo krijg je nooit wat, houd die jongens, en de waarde zal alleen maar stijgen. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
17 miljoen is niet zo veel schuld meer ik denk dat het beter is de contracten te verlengen van deze spelers op de Guz na en probeer geld te verdienen met de eventuele succesen wat we kunnen krijgen met deze talenten. De Gus verkopen en met dat geld een keeper en een extra verdediger halen en meer met jeugd gaan werken wat we nu ook al doen en over een jaar of 2 verkoop je elk jaar 1 talent voor veel geld dan wordt Feyenoord vanzelf een gezond en meschien wel een hele rijke club. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
gewoon nog zo'n 2 jaar houden en dan voor een smak verkopen. Ik hoop ook dat de andere jongens dan ook al heel goed zijn |
|
|
|
|
ilovemo6
|
|
|
euh als je die spelers verkoopt gaat bijna alles naar de investeerders van de talent pools, en met b.v de guzman ook nog naar de zaakwaarnemers |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 20:05 schreef Danny.K het volgende:17 miljoen is niet zo veel schuld meer ik denk dat het beter is de contracten te verlengen van deze spelers op de Guz na en probeer geld te verdienen met de eventuele succesen wat we kunnen krijgen met deze talenten. De Gus verkopen en met dat geld een keeper en een extra verdediger halen en meer met jeugd gaan werken wat we nu ook al doen en over een jaar of 2 verkoop je elk jaar 1 talent voor veel geld dan wordt Feyenoord vanzelf een gezond en meschien wel een hele rijke club. waarom een keeper kopen? we hebben Mulder nog. En Darley. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
De scouts van de grote buitenlandse clubs stropen de jeugdopleidingen van de Nederlandse clubs af. Wat betekent dit. Dat ze geen miljoenen meer willen uitgeven voor spelers. |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
dus de guzman voor 15 miljoen verkopen en we zijn zo goed al gezond !!!! ( zit in talentpool) |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Geen club die meer biedt dan 5 miljoen voor de Guzman. Dat afwijzen van het Everton bod in augustus kostte Woerts zijn baan denk ik.... |
|
|
|
|
Chucky
|
|
|
Groot gedeelte van het geld zien we niets meer van ivm die talentpool. Leuk snel geld maken, maar in de toekomst krijg je er minder voor terug.
Daarbij, deze spelers verkopen en je bent officieel een middenmoter, linkerrij is een goede prestatie dan.
Maw, beetje suf deze topic. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 22:44 schreef Chucky het volgende:Groot gedeelte van het geld zien we niets meer van ivm die talentpool. Leuk snel geld maken, maar in de toekomst krijg je er minder voor terug. Daarbij, deze spelers verkopen en je bent officieel een middenmoter, linkerrij is een goede prestatie dan. Maw, beetje suf deze topic. Beetje Suf deze reactie Leer eerst eens de talentpools kennen Zodra je die begrijpt en weet wat ze hebben opgeleverd mag je er over klagen |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Thewin jij hebt er naar mijn mening echt geen verstand van. dat je er een of hooguit twee van deze groep die jij op noemt weg doet voor het geld zou ik nog kunnen begrijpen maar je gaat toch niet al je grootste talenten weg doen. Denk niet dat je voor het geld wat je voor deze spelers vangt gelijke of betere spelers kan terug halen. De Guzman mag van mij ook vertrekken maar laat de rest maar uitgroeien tot toppers bij ons. Je moet ook maar zien dat die groep die je dan uit de jeugd haal ook zo goed presteert als deze jongens. Kans is denk ik veel te klein. Zeker het eerste jaar presteren ze niet hetzelfde. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Hotjumper ik was Mulder vergeten je hebt gelijk hoe kon ik hem nou over het hoofd zien, dan alleen een extra verdediger voor de breedte en de posities voor de spits eigen jeugd en de spelers die we al hebben kan je een mooie selectie van maken voor aan komende jaren lijkt mij, zonder al te grote inversteringen te hoeven doen. En de schuld die we nog hebben langzaam aflossen zonder meteen je grootste talenten te laten gaan want dat is de jackpot over een jaar of 2. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat geeft niet, gebeurt de technische staf ook wel eens, heb volgens mij nog nooit een talentvolle keeper terug zien jomen van woudenstein.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Één moet de eerste zijn... |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
gewoon alle spelers van loonlijst schrappen die overbodig zijn dus verkopen of desnoods contracten ontbinden , denk hier aan Greene, Buys , Bahia , Lee , Ekramy , Timmer , Mols , Vincken en Slory en de meeste selectieplaatsen vervangen door spelers uit eigen jeugd , er komt zat talent aan en proberen CL te halen , daar verdienen we veel meer mee en spelers als Wijnaldum , Fer en Mulder kunnen alleen maar verder groeien en in transferwaarde stijgen mits ze tijdig contracten weer verlengen en salarissen updaten |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Mols contract loopt al af en Slory moet gewoon zijn kans krijgen hetzelfde als Bahia de overige die Snoek noemt mag wat mij betreft ontbonden of verkocht worden. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2008 - 15:08 schreef thewin het volgende:de guzman 15 miljoen Wijnaldum 15 miljoen fer 5 miljoen biseswar 3 miljoen 8 miljoen in de plus en dan weer jongeren uit de jeugd en we zijn weer op en top aardig bedacht alleen slecht idee,wijnaldum is 17 bijna 18 is de beste in zijn leeftijd categorie betekend dat je weer ff moet wachten voor dat er weer wat door komt spelers worden dan alleen maar jonger of wil straks jongens van 14 of 15 jaar in het eerste doen voor de 21 niet laten vertrekken |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 20:53 schreef Danny.K het volgende:Mols contract loopt al af en Slory moet gewoon zijn kans krijgen hetzelfde als Bahia de overige die Snoek noemt mag wat mij betreft ontbonden of verkocht worden. Ben er ook wel voor dat Slory zn kansen krijg maar denk dat we betere spelers in de jeugd hebben lopen en dat geld ook voor positie Bahia , haalt alleen krappe voldoendes met coachende speler naast zich , hoge salarispost, die plaats kan makkelijk ingevuld worden door De Rijck of Nieveld en hopenlijk in de toekomst nog Vlaar .
je grote talenten verkopen is korte termijn politiek |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
De jeugd moet langzaam ingebracht worden daarbij heb je Bahia en Slory nodig je weet namelijk nooit of iedere jeugdspeler zich zo snel aanpast en wend als een Fer en Wijnaldum die 2 zijn gewoon uniek, Tiendallie kreeg kuipvrees het is niet simpel om als een jonge speler in de kuip te spelen met zo veel supporters en zoveel spanning. Daarom lijkt het me beter om Bahia en Slory achter de hand te hebben en ik vind Bahia steeds beter worden. Waar je gelijk in hebt is spelers die je echt niet meer kan gebruiken om daar mee te stoppen dat kost alleen maar geld. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
sjezus heb je talentvolle spelers, wil je ze weer verkopen. Laat ze eerst eens rijpen man.Clubs willen nu voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. De enige die niet snel genoeg verkocht kon worden is Drenthe. Wat ben ik blij dat hij weg is... |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Wat heeft iedereeen toch tegen Slory??? Is veel geblesseerd geweest maar geef hem eens een echte kans. Soms kan je ook gewoon pech hebben hoor. Ik vind het een goede voetballer die belangrijk voor Feyenoord kan zijn. Moet dan wel als hij weer terug is niet weer langere tijd geblesseerd raken want dan mag hij van mij ook vertrekken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 21:40 schreef craven het volgende:sjezus heb je talentvolle spelers, wil je ze weer verkopen. Laat ze eerst eens rijpen man.Clubs willen nu voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. De enige die niet snel genoeg verkocht kon worden is Drenthe. Wat ben ik blij dat hij weg is... Vond Drenthe juist wel goed spelen, pas toen dat gedoe met die transfer begon te spelen werdt het een eikel. Maar qua voetbal kan je hem wat zijn prestaties bij Feyenoord betreft niet veel verwijten. Pas toen ie naar Real was vertrokken daalde zijn niveau. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2008 - 18:36 schreef Richard Lagrouw het volgende:Wat heeft iedereeen toch tegen Slory??? Is veel geblesseerd geweest maar geef hem eens een echte kans. Soms kan je ook gewoon pech hebben hoor. Ik vind het een goede voetballer die belangrijk voor Feyenoord kan zijn. Moet dan wel als hij weer terug is niet weer langere tijd geblesseerd raken want dan mag hij van mij ook vertrekken. Ben ik helemaal met je eens. Ik vind overigens hetzelfde mbt Bruins, je ziet vaak met die jonge gasten dat ze op een gegeven moment een terugval krijgen. Nu hoop ik dat Bruins aan de hand van Verbeek hier uit komt en daar weer van leert. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Talentpool 1: Jonathan de Guzman, Royston Drenthe, Tim Vincken, Diego Biseswar, Erwin Mulder, Luigi Bruins en Georginio Wijnaldum Talentpool 2: Ron Vlaar, Andwélé Slory, Jacob Lensky, Mitchell Schet, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Serginho Greene
Ik d8 ik zoek ff de talentpools op... Drenthe weg dus... maar check die 2e pool :| Greene? Lensky? Ekramy ? damn that sucks :| |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Das juist goed voor ons cluppie Die jongens hebben nu al samen 6 miljoen (of het was 10) opgeleverd Dat geld pakken ze Feyenoord niet meer af Of is er iemand die denkt dat die jongens samen 24 miljoen gaan opleveren? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Das juist goed voor ons cluppie Die jongens hebben nu al samen 6 miljoen (of het was 10) opgeleverd Dat geld pakken ze Feyenoord niet meer af Of is er iemand die denkt dat die jongens samen 24 miljoen gaan opleveren? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2008 - 19:36 schreef Phyxsius het volgende:[..] Das juist goed voor ons cluppie Die jongens hebben nu al samen 6 miljoen (of het was 10) opgeleverd Dat geld pakken ze Feyenoord niet meer af Of is er iemand die denkt dat die jongens samen 24 miljoen gaan opleveren? de 1e poule was 6 mil de 2e was 5 mil, maar zo kan je het idd ook bekijken... |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Richard Lagrouw - woensdag 12 november 2008 - 18:36 quote deeplink
Wat heeft iedereeen toch tegen Slory??? Is veel geblesseerd geweest maar geef hem eens een echte kans. Soms kan je ook gewoon pech hebben hoor. Ik vind het een goede voetballer die belangrijk voor Feyenoord kan zijn. Moet dan wel als hij weer terug is niet weer langere tijd geblesseerd raken want dan mag hij van mij ook vertrekken.
Wie is iedereen dan, ik zie op deze topic alleen maar 1 die Slory niks vind. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Het is wel zo dat iedereen op slory zeurt hoor Tussen de topics door |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat van de 2e wil ik geloven Maar de tweede pool was 100% gegarandeerd 10 miljoen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2008 - 18:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Vond Drenthe juist wel goed spelen, pas toen dat gedoe met die transfer begon te spelen werdt het een eikel. Maar qua voetbal kan je hem wat zijn prestaties bij Feyenoord betreft niet veel verwijten. Pas toen ie naar Real was vertrokken daalde zijn niveau. Hij heeft een paar wedstrijden aardig gespeeld, maar zijn ego(momenteel) is groter dan zijn talent |
|
|
|