|
|
thewin
|
|
|
drenthe vond iedereen een talent ik vond hem helemaal niks hij maakte fout op fout ik schrok ervan da hij voor zon groot bedrag vertrok. hier mee heeft feyenoord 10 miljoen extra binnen gehaald. ......................nu hebbe we nog 17 miljoen schuld dus als we de guzman verkope zijn we er bijna. na zijn vertrek kunne we weer mee doen om de prijzen. fer en wijnaldum zullen later voor groot geld worden verkocht. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
En hoe had jij gedacht die "bijna 17 miljoen" voor De Guzman binnen te krijgen dan? Van een transfersom voor die jongen moet nog wel het nodige uitgekeerd worden aan investeerders, en dan heb ik het nog niet eens over z'n zaakwaarnemer! Laat GJV maar rustig verder bouwen aan hetgeen hij in z'n hoofd heeft en die prijzen komen dan echt t.z.t. wel. Over een paar jaar kan Feyenoord gaan oogsten met de talenten die zich nu (gaan) openbaren. En verder moet Feyenoord lekker doorgaan met de opleiding van de jeugd. Als we met z'n allen ff geduld opbrengen dan komt het allemaal wel weer goed. We moeten GJV alleen wel de tijd gunnen om af te maken waar hij aan begonnen is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 november 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Dan zul je toch snel met die talenten om de tafel moeten gaan zitten om hun contracten op te breken en te verlengen. Wijnaldum is tot 2010 vastgelegd, dus nog 1,5 seizoen en Bisseswar is transfer vrij aan het eind van het seizoen. Dus Bosz ACTIE. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Volgens mij heeft Biseswar verlenging gekregen of zijn ze er in ieder geval mee bezig. Wijnaldum direct een contract van 10 jaar geven. Kan je tenminste flink geld vangen. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Achteraf ben ik blij dat Feyenoord geen (tijdelijke) geldstroom had. Nu moesten ze zowel Biseswar als Tiendalli een kans geven. Is er niet toevallig nog ergens een vergeten centrale verdediger. Je hebt er naast Bahia en Hofland minstens nog een nodig, zeker met de kwetsbaarheid van Ron Vlaar. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 08:22 schreef PVDD het volgende:Achteraf ben ik blij dat Feyenoord geen (tijdelijke) geldstroom had. Nu moesten ze zowel Biseswar als Tiendalli een kans geven. Is er niet toevallig nog ergens een vergeten centrale verdediger. Je hebt er naast Bahia en Hofland minstens nog een nodig, zeker met de kwetsbaarheid van Ron Vlaar. Wat dacht je van Derijck? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Wijnaldum heeft nog een contract 2012 die is pas verlengd. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Guzman verkope?? 25% van de transfersom is voor Feyenoord... 17 mil schuld weg na verkoop? 68 mil?? dit van Guzzie is allang bekend... beetje vermoeiend topic dit |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 09:58 schreef Ch€sz het volgende:Guzman verkope?? 25% van de transfersom is voor Feyenoord... 17 mil schuld weg na verkoop? 68 mil?? dit van Guzzie is allang bekend... beetje vermoeiend topic dit Nou echt bekend is het niet mijn beste Dat 50% naar de zaakwaarnemers gaat is een gerucht Het is door niemand bevestigd Niet door kamp de Guzman, noch door kamp Feyenoord of geloofwaardige media Het is niet meer dan een gerucht, en die zijn niet altijd waar
En gesteld dat het wel waar is Moeten ze de Guzman dan maar gratis weg doen? Dan krijg je zeker niks |
|
|
|
|
erwin berntssen
|
|
|
de schuld is niet die 17 miljoen maar dat is de rente . dus de schuld is veler malen hoger. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 13:11 schreef erwin berntssen het volgende:de schuld is niet die 17 miljoen maar dat is de rente . dus de schuld is veler malen hoger. grappenmaker. 17 miljoen is wel de schuld. En over die 17 miljoen moet de rente betaald worden. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
grappenmakers, de schuld is al teruggebracht naar een kleine 11 miljoen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ow nog twee keer quoten en hij is weg |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Geloof niet dat de schuld 11 miljoen is Bosz heeft zelf gezegd 17 Miljoen En hij wil op zich wel verlengen bij Feyenoord Wat hij nodig heeft is iets wat hem in een goed daglicht stelt Dus als hij over de schuld zou liegen zou hij hem kleiner maken en niet 6 miljoen groter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ervan uitgegaan dat jullie gelijk hebben en de schuld is 11 miljoen Waarom zou Bosz daar dan over liegen? Hoe lager de schuld, hoe beter hij gesaneerd heeft En des te groter de kans dat hij kan/mag bijtekenen
Ik kan nog snappen dat je op zo'n moment de schuld kleiner maakt dan hij is, om te scoren bij de achterban Maar welke reden heeft Bosz om de schuld groter te doen lijken dan hij is? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik zeg dat niet voor niets ofzo hoor, als je er niet serieus op in wil gaan kan je helemaal niets meer zeggen hier. de schuld is dit jaar van 17 naar 11 miljoen euro teruggebracht. de directie zit er echt bovenop, en elk dubbeltje wordt 2 keer omgedraaid.
physx: misschien om zand in de ogen te strooien van andere gegadigden op de transfermarkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2008 door derq -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Is mogelijk, maar dat had hij slimmer aan kunnen pakken Dan had hij juist moeten zeggen dat de schuld bijna afgelost is omdat Feyenoord elke overgebleven Euro in de aflossing heeft gestoken
En als je iedereen laat denken dat je geen geld hebt, en iedereen weet dat Feyenoord het hard nodig heeft, dan wordt er automatisch minder op de Feyenoord spelers geboden Dus dan zou hij ook gelijk de marktwaarde van onze spelers omlaag halen
Maar ik hoop dat je gelijk hebt, Zou een mooie grap zijn als er in de winterstop ineens allemaal talenten komen De kans is klein, maar het zou fantastisch zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Denk dat Bosz een stuk minder onder vuur had gelegen als hij had kunnen verklaren dat er niemand gekocht is omdat men een substancieel deel van de schuld had afbetaald. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dat denk ik ook Hoewel ik 13 miljoen ook zeker als een substancieel deel zie Maar 19 staat inderdaad beter |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hahaha, ik wou dat het met mijn schuld ook zo hard ging... had ik in no time mijn huis vrij ;-) |
|
|
|
|
joepiebosz
|
|
|
ik snap eigenlijk niet waarom iedereen tegen bosz is ????
1 de schuld heeft bosz die gemaakt???? 2 als bosz ondanks de schuld geld uitgeeft zijn ze failliet 3 de schulden komen bij baan wotte vd herik en gullit weg die kochten en kochten en kochten en wat hadden ze dr aan niets dus houd je kop eens over bosz tezeuren en laat de mensenin rottedam doen wat goed voor de club is peter heeft jaren lang het rood witte shirt gedragen dus hij zou nooit zn liefde kapotmaken |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik ben ook niet tegen bosz, hij doet het de laatste tijd hartstikke goed, sommige mensen kunnen echter alleen maar achteraf oordelen. Iedereen maakt wel eens fouten en ik zeg ook niet dat bosz het altijd even goed gedaan heeft, maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de kritiek die sommigen hebben op het beleid van bosz rondom tiendalli en biseswar, zeg ik dit:
Het is niet bosz' schuld dat deze jongens al 'afgeschreven' waren, dat hebben ze onder andere aan zichzelf te danken(beide waren mentaal nog geen topsporters), maar meer nog aan het feit dat ze faalangst kregen door een gebrek aan vertrouwen van de vorige trainers. Iedereen kon vorig jaar zien dat het niet echt lekker ging met deze twee, en er was toen ook vrijwel niemand die het nog in ze zag zitten. Wat doe je dan als hoofd technische dienst? juist, knopen doorhakkken. Het is niet aan de TD om te beoordelen of er in de jongens nog vooruitgang zit! Dat is aan de trainer! Waaruit je dus kunt concluderen dat van Marwijk - op dat gebied - hopeloos gefaald heeft vorig seizoen. Stilstand is sowieso achteruitgang. Dat heeft Bosz goed gedaan, en dat is ook waar hij voor aangesteld is. Het is de verdienste van Verbeek dat deze jongens nu ineens weer presteren, wat gelijk een gezonde strijd binnen het elftal oplevert omdat het nu niet meer vanzelfsprekend is dat je in de basis staat.
Het vertrouwen van het legioen in Verbeek is een mooi iets, waardoor zeker is dat Verbeek en de jongens het goed gaan doen, maar laat aub ook eens wat naar Bosz toe zien, want zo slecht doet hij het echt niet als TD. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2008 - 10:27 schreef joepiebosz het volgende:ik snap eigenlijk niet waarom iedereen tegen bosz is ???? 1 de schuld heeft bosz die gemaakt???? 2 als bosz ondanks de schuld geld uitgeeft zijn ze failliet 3 de schulden komen bij baan wotte vd herik en gullit weg die kochten en kochten en kochten en wat hadden ze dr aan niets dus houd je kop eens over bosz tezeuren en laat de mensenin rottedam doen wat goed voor de club is peter heeft jaren lang het rood witte shirt gedragen dus hij zou nooit zn liefde kapotmaken Peter! ben jij dat?
De schulden verwijt ik hem niet, maar wel: - Dat we nog steeds geen uitgebalanceerde selectie hebben (te veel middenvelders, te weinig verdedigers/aanvallers) - Dat hij Feyenoord onwaardige spelers haalt (charisteas, lamzaad) - Dat hij er serieus over dacht om co adriaanse als trainer te halen - dat hij alleen vriendjes aan stelt in de technische staf en echte Feyenoorders er uit werkt. - Dat ie een goeie Keeper verhuurd en een bejaarde (met alle respect voor de keeper in kwestie) aantrekt als 2de keeper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2008 - 10:58 schreef hotjumper het volgende:[..] Peter! ben jij dat? De schulden verwijt ik hem niet, maar wel: - Dat ie een goeie Keeper verhuurd en een bejaarde (met alle respect voor de keeper in kwestie) aantrekt als 2de keeper. laatste puntje snap ik wel, jonge keeper moet spelen om beter te worden, niet op de bank vegeteren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 november 2008 - 11:31 schreef Stylzz het volgende:[..] laatste puntje snap ik wel, jonge keeper moet spelen om beter te worden, niet op de bank vegeteren. Net als met Graafland en Varkevisser, hebben we ook zo veel plezier van gehad nadat ze bij Excelsior hadden gespeeld. Verder denk ik dat Mulder bij Verbeek wel een kans zou hebben gekregen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2008 door hotjumper -- |
|
|
|