|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Spel - De sterkste man
Net voordat Danny en Marco de Villa moesten verlaten konden de bewoners zichzelf nog bewijzen door middel van een krachtmeting! Wie is de sterkste man? Bekijk hier het hele spel!
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Verassende uitslag, had Ribas sterker ingeschat.
Maar het heeft niet mogen baten voor Marco kuif... ondanks dat hij de sterkste was werd hij genadeloos naar huis gestuurd! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 04:20 schreef Boudewijn het volgende:Verassende uitslag, had Ribas sterker ingeschat. Maar het heeft niet mogen baten voor Marco kuif... ondanks dat hij de sterkste was werd hij genadeloos naar huis gestuurd! Doosje tissues voor Boudewijn? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: misschien leest Marco het wel en komt hij ons verblijden met een postje :) |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ja ribas is ook sterker ( van verhaal dan ) hij kan niet tegen zijn verlies dat maakt hem sterker zei ie altijd kale gooit beter hahaha de marco s domineren weer |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
maar dankzij de lulzucht van kelly (blijkt achteraf) is de sterkste naar huis en met het kracht spel leek het wel alsof hij kelly over de poort heen kelderde zo veel kracht gebruikte hij |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: als er iemand met hyves een krabbel zet bij marco, en dan verwijst naar headliners dan is de kans hoger dat hij hier een postje plaatst.
ik heb geen hyves, dus wie o wie |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Wie zegt dat hij nog niet is geweest? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: tja het zou leuk zijn als hij onder zijn eigen naam post. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: doen wij toch ook niet. |
|
|
|
|
Ricardo
|
|
|
Ribas is wel sterker ( dan yasmin) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ECHT NIET! Hij ruikt misschien sterker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Ricardo
|
|
|
quote: Misschien had hij de avond daarvoor zijn lijf weer geschoren waardoor hij het samson-effect kwijt raakte. Of heeft hij zoals gewoonlijk weer al zijn energie in het bekvechten met yasmin gestopt.. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ik geloof het niet. Als hij wel hier is geweest dan valt hij wel tegen. Ik verwacht op z'n minst een verhaal ala Oost-Duitse worstelaar. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja jij, maar wij niet hahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ach de meeste weten mijn echte naam ook, boeie. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Altijd gedacht dat je echte naam Moha is en niet Boeie, ook leuk. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: hahahahaahahahahahahah ik val bijna van me stoel. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: shit hey niet iedereen wist mijn echte naam, wrom moest je dat nou zeggen mrs.B? |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Nee jij zei toch dat je zo heet hahahahahahah |
|
|
|