|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Wijnaldum en Bahia naar Fiorentina, Da Costa naar Feyenoord' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
'Wijnaldum en Bahia naar Fiorentina, Da Costa naar Feyenoord'
In overigens volledig onbevestigde geruchten melden enkele Fiorentina fansites dat Fiorentina belangstelling zou hebben voor Wijnaldum en Bahia van Feyenoord.
Aan de andere kant wordt genoemd dat Manuel da Costa, vroeger PSV, naar zowel VFL Wolfsburg als Feyenoord zou kunnen. Bij de Italiaanse club komt hij niet aan spelen toe.
Legioen Weblog |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Lijkt me geen goed plan. Overigens; geruchten?, Fiorentina fansites?, geruchten zijn er altijd, het gehele jaar door. En belangstelling voor Wijnaldum is er zowiezo tegenwoordig, volop zelfs. En terecht! |
|
|
|
|
Stef1977
|
|
|
behalve dan dat het idd een gerucht is waarbij het volgens mij niet eens de moeite waard is om het te ontkennen, zou ik dit wel een bijzonder slechte deal vinden. Zou leuk zijn als het alleen om Bahia zou gaan..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dan moet er een flinke zak geld bij betrokken zijn Alleen Wijnaldum vind ik al 7 Da Costa's waard |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zou mooi zijn als hij nog 2 jaar blijft en zich blijft door ontwikkelen, ben alleen bang dat ze hem al eerder laten gaan, juist met het oog op het restje schuld... Het risico blijft natuurlijk aanwezig dat hij geblesseerd raakt en dat ze daarna niks meer voor hem vangen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Da Costa hoef ik echt niet. Bij psv vond ik hem al een drama. Ik heb nooit begrepen ewat men zag in deze jongen. Gigi maag je trouwens nooit weg doen op dit moment, dat zou je reinste kapitaal vernietiging zijn. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
jongens: feyenoord kan het salaris van dit soort spelers helemaal niet betalen |
|
|
|
|
Betinfo
|
|
|
Bahia weg is een goede keuze! Nju een echte topper halen (geen dacosta) maar een sloper voor achter in!
www.betinfo.nl (info + tips) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hou Bahia nog maar even, zo dik zitten we niet in onze verdedigers. kijk eerst maar eens of je lamzaad kan lozen. |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Niet helemaal fair om Bahia zo af te schieten! Speelt beter als twee seizoenen geleden, is zekerder als feyenoord ook goed draait. Heeft goede actie's. Is iemand die wil gaan voor de club Feyenoord!! dus... ondanks het feit dat hij ook zijn fouten heeft niet eerlijk om hem helemaal af te schieten |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Bahia heeft een echt Feyenoord hart!! Hij is de ideale 12e man (hij speelt enkel omdat Vlaar geblesseerd is) Hij heeft gezegd zijn hele carriere bij Feyenoord te willen blijven als de club dat wil Ik vind Bahia een leuke speler Hij is pas 24, als Verbeek klaar met hem is weet ik zeker dat hij beter geworden is Ik denk dat hij de rest van zijn carriere bij Feyenoord kan blijven Misschien niet altijd in de basis, maar zeker een goed alternatief (in elk geval op eredivisie niveau)
Hij klaagt nooit, hij mekkert nooit, hij pakt geen domme rode kaarten (Weleens af en toe een domme overtreding)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat mij betreft mag ie ook blijven, hij staat er altijd en blijft er voor gaan, als het om hem heen wat beter gaat draaien wordt het voor hem ook wat gemakkelijker. |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
da costa is een goeie spelers halen zou ik zeggen en daaaaaaaaaag bahia |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
@phyxsius een volkome juiste en correcte analyse van de speler Bahia die een prima instelling heeft en tussen de andere chaoten in de verdediging het helemaal niet slecht doet. Kopt ook nog wel eens een balletje binnen aan de andere kant. Supporters moeten niet zo negatief doen over Bahia. Hij is jong, zelden geblesseerd, heeft groeipotentieel en heeft de intentie uitgesproken voor Feyenoord te willen blijven spelen. Dit is ongekend in de voetballerij. Net als Wijnaldum en Fer is het een uitermate correcte en fitte prof die gekoesterd moet worden door de club en aangemoedigd door de supporters. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik ben het helemaal met je eens Sportdwaas Maar voordat iedereen weer gaat zeuren dat wij door een roze bril kijken, wil ik ook een puntje van kritiek uiten op Bahia Want hij heeft één manco, ik ben bang dat hij dat niet meer kan verbeteren Maar door een goede opbouwende verdediger naast hem te zetten is het probleem verholpen Bahia is namelijk niet al te best in opbouwen Je moet hem vooral gebruiken om een spits uit te schakelen Hij is een prima mandekker Maar zodra er van verlangt wordt dat hij gaat opbouwen, raakt hij in de war Hij is geen opbouwer en het moment dat hij dat moet doen (Van de trainer of supporters) gaat hij verkeerde keuzes maken
Bahia moet je het veld in sturen met één enkele opdracht En dat is: Schakel die spits uit! Als je hem zo gebruikt is hij een fantastische verdediger |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Phyxsius ik ben het in al je reacties helemaal met je eens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Viva Bahia... (en nu ben ik een keertje niet cynisch) |
|
|
|
|
Betinfo.nl
|
|
|
Zou er geld op zetten:)
Bahia mag weg , ben ik gewoon niet kapot van. Wijnaldum zou zonde zijn...maar wat kunnen we hiervan geloven?
www.betinfo.nl (Info + Tips) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Klop
|
|
|
ff serieus!! allemaal BULLSHIT!! |
|
|
|
|
bb
|
|
|
wie vind timmer nu nog zoon goeie keeper ,gelijk verkopen samen met buis en green.
want met deze keeper pakken wij echt geen punten exstra ,wqant dat was zondag ook nog maar net.bedankt timmerrrrrrrrrrrrrrrrrrr! |
|
|
|