|
|
Pietje1
|
|
|
Van Bommel, Podolski en Kroos moeten weg bij Bayern Voor Mark van Bommel, Lukas Podolski en Toni Kroos is er geen toekomst meer bij Bayern München. Van Bommel zou volgens het Duitse Kicker graag willen blijven bij Bayern maar de aanvoerder moet weg. Van Bommel heeft nog geen nieuw contract aangeboden gekregen. »Reacties (2) Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom Mark van Bommel heeft nog een contract tot het einde van dit seizoen bij Bayern. Het bestuur heeft hem echter nog geen nieuw contract voorgelegd.
Van Bommel en de club zouden deze maand nog wel om de tafel gaan zitten om te praten over de toekomst van de speler.
De zaakwaarnemer van Van Bommel, Rob Jansen, schept meer duidelijkheid omtrent de situatie van de Oranje-international.
"We wachten op Bayern, op hun plannen. Als ze Mark niet meer willen, dan gaat hij. Zo gaat dat in het voetbal. We spreken nog niet met andere clubs. Pas als Bayern niet meer wil, zullen we iets anders zoeken, ofwel in Duitsland ofwel ergens in het buitenland."
Het Duitse blad Kicker meldt dat Bayern al enige tijd op zoek is naar een vervanger voor Van Bommel.
Lukas Podolski mag in de winsterstop al vertrekken. In 2006 kwam de Duitse international naar Bayern maar wist daar nooit echt te overtuigen. De aanvaller viel meer in dan dat hij in de basis stond.
De achttienjarige middenvelder Kroos wil weg bij de club. De Duitse jeugdinternational wil meer aan spelen toekomen en denkt meer kans te hebben bij een andere club.
Net als Podolski, zou Kroos in de winterstop weg willen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik zeg halen!! :-) Met al die miljoenen die we binnen gaan halen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
**leegt spaarvarken**
10,80€ genoeg? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
voor 9,95 heb je Boml en als je nog ergens een paar tientjes hebt dan kunnen we podolski ook wel krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar alle stokheid op een gekje:
2 middenvelders 1 spits. Alleen de spits is interressant, maar die gaat never nooit naar NL, laat staan naar F'noord |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Podolski zie ik niet voor Feyenoord kiezen. Middenvelders hebben we op het moment genoeg, bovendien waarom zou Bommel nu (nou BvM er weg is) nog voor Feyenoord kiezen. Hij zal wel af gaan bouwen in Eindhoven. |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
Feyenoord kan ze niet eens halen.. was het maar zo'n feest jongens :( geen geld he... En anders,, MvB wil alleen maar naar PSV in NL en Podolski zal wel naar en grote EU topclub willen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Dream on, salaris wat die mannen gewend zijn is wat aan de hoge kant. Kan Feyenoord überhaupt niet betalen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Juventus heeft interesse in poldolski: probeer daar maar mee te concurreren |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
al bied je ze t salaris wat ze elders ook kunnen verdienen: die komen echt niet hoor , we moeten nu ook weer niet gaan overdrijven door te denken dat zulke spelers hier willen voetballen , beentjes op de grond houden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 18:15 schreef jantje 1974 het volgende:al bied je ze t salaris wat ze elders ook kunnen verdienen: die komen echt niet hoor , we moeten nu ook weer niet gaan overdrijven door te denken dat zulke spelers hier willen voetballen , beentjes op de grond houden! De enige die ik voor mogelijk hou is Kroos Misschien een leuke jongen voor als er bij ons een aanvallende middenvelder weggaat Bijvoorbeeld de Guzman Kroos is jong en hij weet hoe het is om niet te spelen De kans dat hij voor een grote club zal kiezen, om de bank warm te houden en te cashen, is klein Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar hier kan Feyenoord zijn voordeel doen met het feit dat wij in Europa niet veel meer voorstellen.
Aan de andere kant: We hebben Manteiga ook nog lopen Die maakt ook elke week indruk Het is misschien beter om hem een kans te geven mocht de Guzman vertrekken Manteiga is net zo'n type als Wijnaldum Hij kan ook op alle posities op het middenveld spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vraag me echt af wat hier allemaal gepost gaat worden als de voetbal komkommertijd echt aanbreekt van de zomer? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dan blijft het lekker stil Geen gezeur over vertrekkende of komende spelers Maar juist door die komkommer tijd is de kans groot dat er veel spelers transfervrij gaan wisselen van club Want clubs halen natuurlijk liever transfervrij in deze situatie En spelers die overbodig zijn kosten alleen maar geld Dus daar willen clubs dan zo snel mogelijk van af
Kortom, de komkommertijd kan positief maar ook negatief uitvallen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik had het eigenlijk over mogelijke onzin berichten zoals de komst van Nesta, Ronaldino en natuurlijk de terugkomst van Dirk Kuijt |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 20:57 schreef hotjumper het volgende:ik had het eigenlijk over mogelijke onzin berichten zoals de komst van Nesta, Ronaldino en natuurlijk de terugkomst van Dirk Kuijt Dan ben ik het geheel met je eens |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
toch wel grappig, ik denk laat ik ook eens een onzin bericht plaatsen (gebeurt vaker hier ;-)) en er wordt best veel op gereageerd, van lollig tot heeeel serieus...
Ik blijf er bij: Halen!! :-P |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 20:57 schreef hotjumper het volgende:ik had het eigenlijk over mogelijke onzin berichten zoals de komst van Nesta, Ronaldino en natuurlijk de terugkomst van Dirk Kuijt komen die niet dan? Shit, daar had ik toch echt wel rekening mee gehouden... Ik had mijn topcoach team al klaar voor volgend jaar. |
|
|
|