|
|
sportdwaas
|
|
|
Dinsdag 11 november 20:00 uur Excelsior - FC Den Bosch 2-0 WKE - De Graafschap 3-1 FC Omniworld - NAC Breda 0-4 NEC - Rijnsburgse Boys 3-0 AGOVV Apeldoorn - FC Dordrecht 2-4 RKC Waalwijk - Achilles '29 4-0
20:45 uur Roda JC - Willem II 2-1
Woensdag 12 november 18:30 uur FC Volendam - Ajax 2-1
20:00 uur Sparta Rotterdam - sc Cambuur Leeuwarden 1-3 FC Eindhoven - FC Twente 0-6 sc Heerenveen - Haaglandia/SW 12-1 FC Lienden - Vitesse 0-5 ADO Den Haag - Fortuna Sittard 4-1 Telstar - FC Groningen 1-2
20.45 uur AZ - PSV 2-1
Donderdag 12 november 20:45 uur HHC Hardenberg - Feyenoord 2-6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2008 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
derq
|
|
|
zo! bijna goed...
8-|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2008 door derq -- |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
we zijn gewaarschuwd door gisteren! NEC/NAC .-- |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
precies! 2-6 lijkt me wat gortig, ik denk eerder 0-2 of 1-2 ofzo. je ziet toch vaak dat 'grote' clubs moeite hebben met motivatie/inzet voor dit soort bekerduels. denk ook aan vorige bekerduel feyenoord!! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik denk niet dat er van onderschatting sprake zal zijn. Maar pech zoals een vroege rode kaart of een lullig doelpunt tegen kan alles in de war gooien. Met een op zijn zachtst gezegd nogal nerveuze verdediging (Timmer, Hofland, de Cler en in mindere mate Tiendallie) die gemiddeld bijna 2 doelpunten per wedstrijd tegen krijgt kan het zomaar mis lopen als de aanvallers niet op scherp staan. Zie Sparta, Willem II en FC Groningen uit |
|
|
|
|
derq
|
|
|
nou de enige 2 die vorig jaar nerveus waren, waren buijs en greene weet je nog? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Dat verlies van Ajax zag je aankomen |
|
|
|