|
|
Maaike
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2008 - 21:01 schreef Izz@headliner het volgende:met beetje geluk gaan ze voor de slimme spelletjes, Yasmine is slimmer dan Kelly, en van Marco zijn intelect ben ik nu ook niet onder de indruk. met zijn metalenhak Ribas en Yasmin zijn wel sterk in de spellen geweest.. De spellen die wij hebben gezien, stonden ze bijna nooit laatste!!
Als alles echt eerlijk zal gaan, denk ik dat zij gaan winnen!! Maar Marco schijnt de doodgeverfde winnaar te zijn :-( |
|
|
|
|
TruusDeMier
|
|
|
Ik heb gehoord dat Yasmin en Ribas eruit zijn en dat Kelly en Marco in de finale staan. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Waar heb je dat gehoord? |
|
|
|
|
TruusDeMier
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja die kunnen zoveel vertellen, want ik heb weer gehoord dat ze zeker tot vrijdag erin moeten blijven. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote: Welke forum dan?? En wat is hun bron?? |
|
|
|
|
Bikkelaar
|
|
|
Ik weet van welk forum je dat hebt, je hebt het van het forum op www.cantbuymelove.nl
Daar heeft iemand geplaatst dat Yasmin en Ribas eruit zijn en de finale tussen Kelly en Marco gaat. |
|
|
|
|
Bikkelaar
|
|
|
Een bron wordt er trouwens niet bij vermeld.
Het zou heel goed kunnen dat het zo is, al zou ik dat wel jammer vinden. De meesten op dit forum zullen wel blij zijn omdat 80% hier anti-Ribas is, ik zou zeggen hang de vlag uit. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Laten wij hopen dat het verzonnen is. Ik ga voor Ribas en Yasmin in de finale. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
He mijn hond heeft de villa omver gepiest.......geloven jullie dat ook?????? |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote: Me too!!!!!!!
De bewoners moeten tot vrijdag in de villa blijven, dus lijkt me stug dat het nu al uitlekt!! |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Bikkelaar
|
|
|
Maar mensen jullie beseffen volgens mij niet dat de uitzendingen een paar dagen voorlopen op de werkelijkheid..De finale is VANDAAG gespeeld, dus er moet al een winnaar zijn, daarom kan de finale ook nooit live zijn (zag net in een andere topic dat mensen zeiden dat de finale waarschijnlijk live is). |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: als jouw hond hetzelfde ras is als die 2 van mij, geloof ik het gelijk, en ben ik dankbaar dat het jouw hond was, en niet de mijne. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 22:17 schreef Bikkelaar het volgende:Maar mensen jullie beseffen volgens mij niet dat de uitzendingen een paar dagen voorlopen op de werkelijkheid..De finale is VANDAAG gespeeld, dus er moet al een winnaar zijn, daarom kan de finale ook nooit live zijn (zag net in een andere topic dat mensen zeiden dat de finale waarschijnlijk live is). Jij was toch een vriend van Ribas? Is hij al thuis dan?
De bewoners hebben het over familie die bij de finale zullen zijn. En ze moeten allemaal in het huis blijven tot vrijdag. Vandaar de gedachte dat het misschien live is?? Klopt dus niet zo te horen?? |
|
|
|
|
Bikkelaar
|
|
|
Dat klopt idd niet, en het is denk ik maar beter dat ik voor de rest me mond maar houd ;) |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote: Vreemd want het werd in de uitzending van vandaag door Kelly en Marco gezegd??
Weet jij wie er heeft gewonnen dan? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Oke, kom op met al die mensenkennis: gaan die drie nakomers nog wat presteren of maken die geen schijn van kans? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 26 november 2008 - 17:01 schreef Tuintje het volgende:Oke, kom op met al die mensenkennis: gaan die drie nakomers nog wat presteren of maken die geen schijn van kans? er is iig al onrust in de tent |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 22:17 schreef Bikkelaar het volgende:Maar mensen jullie beseffen volgens mij niet dat de uitzendingen een paar dagen voorlopen op de werkelijkheid..De finale is VANDAAG gespeeld, dus er moet al een winnaar zijn, daarom kan de finale ook nooit live zijn (zag net in een andere topic dat mensen zeiden dat de finale waarschijnlijk live is). Ik ga ervanuit dat jij bedoeld dat ze achter lopen op de werkelijkheid, want als ze voorlopen voorspellen ze de toekomst, en dan Heeft de Mol pas een concept, |
|
|
|