|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
ZOOO, kijk deze nieuwe mooie groningen stadion, capiciteit wordt 85.250
Ik als feyenoord supporter ben ik best wel jaloers.
Ze hopen het in 2013 klaar te hebben.
maarja de nieuwe kuip wordt mooier |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Wat heb je eraan als het elke wedstrijd maar voor een kwart gevuld is... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nep plaatje, best al oud ook. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
echt dom! ze hebben net en nieuw stadion en niet genoeg mensen in heel groningen om het te vullen.. onzin praatje dus |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Geloof er geen reet van... |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 19:26 schreef feyenoord-fr12info het volgende:ZOOO, kijk deze nieuwe mooie groningen stadion, capiciteit wordt 85.250 [ afbeelding ] Ik als feyenoord supporter ben ik best wel jaloers. Ze hopen het in 2013 klaar te hebben. maarja de nieuwe kuip wordt mooier sommige mensen geloven ook alles |
|
|
|
|
fr_sherman
|
|
|
mooi plak en knip werk. 85.000 laat me niet lache |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 november 2008 - 19:26 schreef feyenoord-fr12info het volgende:ZOOO, kijk deze nieuwe mooie groningen stadion, capiciteit wordt 85.250 [ afbeelding ] Ik als feyenoord supporter ben ik best wel jaloers. Ze hopen het in 2013 klaar te hebben. maarja de nieuwe kuip wordt mooier Dit is gejat van het idee van Hardenberg, die gaan stadion bouwen met 125.000 plaatsen... |
|
|
|
|
erik
|
|
|
een hle oude 'foto'en ik vind het nog lelijk ook. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Is dit gebakken lucht of gaan ze echt zo'n stadion bouwen. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Gewoon stront, stront, en nog s stront... |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
als groninger kan ik jullie zeggen dat dit niet mogelijk kijk es wat vaker op internet of lees eens een krant dan zul je weten dat het stadion maar uitgebreit kan worden tot 35.000 zitplaatsen en als dit al zou kunnen is het een lelijk stadion als je boven zit zie je beneden niks en er gaat niks boven DE Kuip. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
slotje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
M.i. moet ook deze optie nog steeds serieus onderzocht worden zolang niet onomstotelijk is vastgesteld dat dit niet haalbaar is:
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat ze nu eerst maar eens gaan voetballen... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis haalbaar, alleen levert het minder op dan nieuwbouw en loopt Feyenoord zelf een groter risico. Bij HNS loopt uiteraard de gemeente een groter risico. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is al vaak genoeg gezegd dat dit GEEN optie is ... En toch maar blijven gaan hé , fobietje ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij werpt je bij deze op als nieuwe/extra moderator ??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee. Cliënten in een tbs-kliniek zijn eenvoudiger te managen. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Generaliseer maar weer Henk, moet je aan de oude vertrouwenspersoon van Bosifyable vragen... |
|
|
|