BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Marco - "De tijd van Ziba is gekomen om naar huis te gaan"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 11 november 2008 - 19:42   quote  deeplink  
Video: Marco - "De tijd van Ziba is gekomen om naar huis te gaan"

De samenwerking tussen Marco en Ziba lijkt tot een einde te komen nu hij weer voor... Kelly kiest!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 november 2008 door Boudewijn --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 11 november 2008 - 19:43   quote  deeplink  
Wie besodemietert wie, Mafco Kelly of Kelly Mafco.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 11 november 2008 - 19:45   quote  deeplink  
Als Marco voor Kelly zou kiezen zou echt heel dom zijn! De eerstvolgende keer wordt hij er door Kelly uitgegooid...
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 11 november 2008 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 19:45 schreef Boudewijn het volgende:
Als Marco voor Kelly zou kiezen zou echt heel dom zijn! De eerstvolgende keer wordt hij er door Kelly uitgegooid...
oog om oog......nu komen we op het punt dat kelly mafco's streken gaat over nemen, en let op mijn woorden......dat mag niet, en weet je ook waarom Juist, kelly is een vrouw, en dan ben je gelijk een hoer
nicole
 nicole - dinsdag 11 november 2008 - 20:14   quote  deeplink  
IK VIND DAT MARCO HARSTIKKE DOM IS ALS HIJ VOOR KELLY KIEST EN NIET VOOR ZIBA.KELLY LIJKT OP EEN SLET GELIJK SEX MET DENNIS.."'SHE IS EASY GIRL'DUS GEEN GARANTIE VOOR MARCO ALS HIJ KELLY KIEST..HEEL DOM VOOR HEM..
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 11 november 2008 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 20:14 schreef nicole het volgende:
IK VIND DAT MARCO HARSTIKKE DOM IS ALS HIJ VOOR KELLY KIEST EN NIET VOOR ZIBA.KELLY LIJKT OP EEN SLET GELIJK SEX MET DENNIS.."'SHE IS EASY GIRL'DUS GEEN GARANTIE VOOR MARCO ALS HIJ KELLY KIEST..HEEL DOM VOOR HEM..
Schat, ze heeft geen sex met hem gehad, opletten, en kelly speelt nu heel goed het spel, eerlijk tegen dennis om te zeggen dat ze niet verliefd op hem is....weer niet goed??
Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 11 november 2008 - 20:17   quote  deeplink  
nicole
 nicole - dinsdag 11 november 2008 - 20:31   quote  deeplink  
ok zij heeft geen sex gehad,maar toch dennis gelijk zoenen,en zeggen tegen iedereen dat haar type man is,zij is niet a goede spel gedaan zij wil alleen aandacht van kale marco toch?
spiegeltje
 spiegeltje - dinsdag 11 november 2008 - 20:38   quote  deeplink  
even bij de les blijven,
Kelly ZEGT dat ze geen sex heeft gehad. de bewegingen op de beelden sluiten niets uit,ze kan ook een beetje liegen om haar naam niet teveel te grabbel te gooien.
Als ze door Marco gekozen wordt, en ze gooit hem er niet meteen weer uit, dan zal ze de volgende ronde opnieuw gedumpt worden, de keus is aan Kelly, hoeveel leed wil ze zichzelf aandoen. Ik ben benieuwd.....
ashley
 ashley - dinsdag 11 november 2008 - 21:28   quote  deeplink  
eerst dumpt ze kale marco een nu wel ze hem weer terug,Zij speelt dus geen spel maar is gewoon verliefd met kale marco..het leed wat zij heeft is haar eigen schuld,misschien denk ze dat zij heel belangrijk is.ik ben benieuwd wat gebeurd morgen
Tuintje
 Tuintje - woensdag 12 november 2008 - 12:53   quote  deeplink  
Ik vertrouw het allemaal totaal niet. Volgens mij kan het ook nog zo zijn dat die twee love-birds elkáár aan het belazeren zijn. Marco kon een tijdje geleden wel kotsen van Kally en zij wilde niets liever dan zijn kop eraf slaan, en nu...???
Kallies moeder heeft haar dochter blijkbaar niet echt weten te bereiken en Marco is zijn misselijkheid wel heel erg snel kwijt.
Ik zit vanavond voor de tv!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Marco - "De tijd van Ziba is gekomen om naar huis te gaan"









0.0049381