BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik ben niet stapelgek op je"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 11 november 2008 - 19:47   quote  deeplink  
Video: Kelly - "Ik ben niet stapelgek op je"

Met een paar woorden schopt Kelly haar kersverse maatje Dennis van zijn roze wolk af...
Komt het nog goed tussen Kelly en Dennis? Of zorgt ze voor een andere partner?

Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 11 november 2008 - 20:02   quote  deeplink  
kelly een net meisjeof toch een sle..bak wanto wat was ze boos op marco omdat hij pfffff

ze liet vanavond in de uitzending even zien hoe ze Dennis gewoon mis bruikt heeft en zo makkelijk woppert met mannen.
en nu weer geswischet naar marco volgende sex date pffffff
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 11 november 2008 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 20:02 schreef Tijger het volgende:
kelly een net meisjeof toch een sle..bak wanto wat was ze boos op marco omdat hij pfffff

ze liet vanavond in de uitzending even zien hoe ze Dennis gewoon mis bruikt heeft en zo makkelijk woppert met mannen.
en nu weer geswischet naar marco volgende sex date pffffff
Gaan we weer............kelly zegt duidelijk dat ze geen liefdesrelatie wilt, wat is daar fout aan???? Ze heeft duidelijk geleerd va Mafco, zelfde streken krijgt ze, zie ze nog wel samen in de finale staan
brahim
 brahim - dinsdag 11 november 2008 - 20:14   quote  deeplink  
kelly was toch smoor verliefd op dennis ? en pas nu zegt ze dat ze geen liefdesrelatie wil . goeie actie dat afluisteren en trouwens als ze geen liefdes relatie wil waarom mag zei wel hoerig doen en dennis niet?
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 11 november 2008 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 20:14 schreef brahim het volgende:
kelly was toch smoor verliefd op dennis ? en pas nu zegt ze dat ze geen liefdesrelatie wil . goeie actie dat afluisteren en trouwens als ze geen liefdes relatie wil waarom mag zei wel hoerig doen en dennis niet?
tja....dat was niet slim van haar denk ik, maar vind haar wel steeds sterker worden
Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 11 november 2008 - 20:20   quote  deeplink  
ja brahim ze smeet met wijn en was boos omdat dennis danste met een andere dame en zelf ging ze verder met marco het blijft echt een cry baby
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 11 november 2008 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 20:20 schreef Tjonge het volgende:

[..]

tja....dat was niet slim van haar denk ik, maar vind haar wel steeds sterker worden
Natuurlijk was het slim van haar. Hey, noem hem meester dat het je dichter bij de winst brengt. WTF, ze kan nu beter naaien dan genaaid worden.
Tjonge
 Tjonge - dinsdag 11 november 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 20:24 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Natuurlijk was het slim van haar. Hey, noem hem meester dat het je dichter bij de winst brengt. WTF, ze kan nu beter naaien dan genaaid worden.
Kom je ook bij de kelly club??? vnd het nu wel leuk aan het worden
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 11 november 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Ik waarder een goede speler. Daar zijn ze het huis voor in gegaan om het spel te spelen en dit is zeker geen spel voor watjes.
Ze heeft 1 fout gemaakt met Mafco en ik denk dat ze haar les heeft geleerd. Dat hoop ik dan.
brahim
 brahim - dinsdag 11 november 2008 - 21:40   quote  deeplink  
wel knap dat ze eerst nog het rietje eruit haalde voordat ze gooide
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 11 november 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 - 21:40 schreef brahim het volgende:
wel knap dat ze eerst nog het rietje eruit haalde voordat ze gooide
Maar natuurlijk, moet toch niet gebeuren dat ze het rietje op haar hoofd krijgt. tsss
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 12 november 2008 - 07:48   quote  deeplink  
whahaha
brahim
 brahim - woensdag 12 november 2008 - 11:29   quote  deeplink  
hihihihi
Tjonge
 Tjonge - woensdag 12 november 2008 - 15:20   quote  deeplink  
en de schuldige is......................juist, dennis met zijn lief bekkie http://www.rtl.nl/(/reality/cantbuymelove/)/reality/cantbuymelove/components/quotes/articles/Wo12-11QuoteKelly.xml

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik ben niet stapelgek op je"









0.0075659