BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Je doet alsof je veertien bent!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 november 2008 - 15:24   quote  deeplink  
Video: Kelly - "Je doet alsof je veertien bent!"

Nadat Kelly en Marco hebben gezoend begint de discussie tussen Dennis en Kelly. Kelly is nu namelijk kwaad op Dennis...

Tjonge
 Tjonge - woensdag 12 november 2008 - 15:33   quote  deeplink  
Dank je Boudewijn
Ben ik nu echt de enigste die steeds door het plak en knipwerk van talpa heenkijkt? Hier zie je toch duidelijk dat dennis kelly heeft uigedaagd en kust met de nieuweling en dat alles in de hoop om kelly uit de kast te krijgen, bravo dat lukte hem, alleen helaas voor hem, ze zocht mafco op en kust met hem....tja, geef haar eens ongelijk!!! Ze vond dennis al niet meer leuk en heeft hem dat ook verteld, tja...dat ze een glas drinken gooit, jawel zonder rietje, was niet slim, en daarna kust ze mafco...tja haar hartje ligt bij hem!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 12 november 2008 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 15:33 schreef Tjonge het volgende:
Dank je Boudewijn
Ben ik nu echt de enigste die steeds door het plak en knipwerk van talpa heenkijkt? Hier zie je toch duidelijk dat dennis kelly heeft uigedaagd en kust met de nieuweling en dat alles in de hoop om kelly uit de kast te krijgen, bravo dat lukte hem, alleen helaas voor hem, ze zocht mafco op en kust met hem....tja, geef haar eens ongelijk!!! Ze vond dennis al niet meer leuk en heeft hem dat ook verteld, tja...dat ze een glas drinken gooit, jawel zonder rietje, was niet slim, en daarna kust ze mafco...tja haar hartje ligt bij hem!!!
tis dat kelly geen dildo omhad anders had mafco nu wijdbeens gelopen. terwijl ze zo intiem stonden te dansen.

het is één en al plakwerk.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 12 november 2008 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 16:21 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

tis dat kelly geen dildo omhad anders had mafco nu wijdbeens gelopen. terwijl ze zo intiem stonden te dansen.

het is één en al plakwerk.
eindelijk kelly die marco naait hahahahha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 12 november 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 18:18 schreef Tjonge het volgende:

[..]

eindelijk kelly die marco naait hahahahha
ja maar kelly gaat zo hard genaaid worden, ze loopt er met open ogen in. mafco zou haar misschien kunnen kiezen vlak voor de finale maar hij zorgt ervoor dat zij geen cent krijgt.
Jacqueline
 Jacqueline - woensdag 12 november 2008 - 21:27   quote  deeplink  
i hope so
Belinea
 Belinea - woensdag 12 november 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:25 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ja maar kelly gaat zo hard genaaid worden, ze loopt er met open ogen in. mafco zou haar misschien kunnen kiezen vlak voor de finale maar hij zorgt ervoor dat zij geen cent krijgt.
En zeker nu blonde Marco er weer is.
Want die heeft de afgelopen dagen wel even naar CBML gekeken thuis.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 12 november 2008 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:29 schreef Belinea het volgende:

[..]

En zeker nu blonde Marco er weer is.
Want die heeft de afgelopen dagen wel even naar CBML gekeken thuis.
vergeet niet dat het een week of zo achter loopt he, dus hij weet niet alles.
Belinea
 Belinea - woensdag 12 november 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:37 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

vergeet niet dat het een week of zo achter loopt he, dus hij weet niet alles.
Ow ik dacht maar 3 dagen dat ze achter lopen.
Want vrijdags gaat er iemand uit wat dinsdags al gebeurd is, anders lopen ze 1 1/2 week achter, zo reken ik.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 12 november 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:46 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ow ik dacht maar 3 dagen dat ze achter lopen.
Want vrijdags gaat er iemand uit wat dinsdags al gebeurd is, anders lopen ze 1 1/2 week achter, zo reken ik.
ik weet het ook niet precies maar hij heeft denk ik toch wel alles mee gekregen, hij kent het script immers hahaha
Belinea
 Belinea - woensdag 12 november 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:56 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik weet het ook niet precies maar hij heeft denk ik toch wel alles mee gekregen, hij kent het script immers hahaha
Ja en als hij vorige week dinsdag eruit zou zijn gegaan, had hij tot zaterdag of zondag kunnen kijken, want vanavond is eigenlijk zaterdag of zondag in CBML als je het goed uitrekent.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 november 2008 - 21:58   quote  deeplink  
Ik denk ook dat we de laatste tijd maar 3 dagen achterlopen met tv en hij zal vast snel worden bijgepraat door donkere Marco!
Belinea
 Belinea - woensdag 12 november 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:58 schreef Boudewijn het volgende:
Ik denk ook dat we de laatste tijd maar 3 dagen achterlopen met tv en hij zal vast snel worden bijgepraat door donkere Marco!
Ja dat idee heb ik ook, maar vind het helemaal te gek dat blonde marco terug is, nu word het echt pas spannend.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 12 november 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:58 schreef Boudewijn het volgende:
Ik denk ook dat we de laatste tijd maar 3 dagen achterlopen met tv en hij zal vast snel worden bijgepraat door donkere Marco!
of door Huub
Belinea
 Belinea - woensdag 12 november 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:59 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

of door Huub
Ach als hij het thuis niet had gekeken, dan laat de redactie hem wel alles zien en hebben hem wel op de hoogte gehouden.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 november 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:59 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ja dat idee heb ik ook, maar vind het helemaal te gek dat blonde marco terug is, nu word het echt pas spannend.
Ik heb de aflevering nog niet gezien (ben voetbal aan het kijken en ajax liep uit) maar het was al niet eerlijk dat Kelly terug mocht komen dus nu dan een beetje gerechtigheid maar als ik Ribas of donkere Marco was had ik wel wat vraagtekens erbij geplaatst!
Belinea
 Belinea - woensdag 12 november 2008 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 22:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik heb de aflevering nog niet gezien (ben voetbal aan het kijken en ajax liep uit) maar het was al niet eerlijk dat Kelly terug mocht komen dus nu dan een beetje gerechtigheid maar als ik Ribas of donkere Marco was had ik wel wat vraagtekens erbij geplaatst!
Daarom zei ik toen toch al van, laten we maar afwachten, want er kan van alles nog gebeuren.
Maar dit vind ik ook heel eerlijk, want Kelly mocht ook terug komen en wie weet wat hier wel niet achter zit dat Marco terug is.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 12 november 2008 - 23:20   quote  deeplink  
"Je doet alsof je veertien bent!", nee dan Kelly, die reageert reactioneel. kolere chanteren chanteren en nog eens chanteren, nu Boudewijn, ik moet bekennen ik ken je gedachtengang nu volgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Je doet alsof je veertien bent!"









0.0048279