BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lasse Nilsson in beeld bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Bobby
 Bobby - woensdag 12 november 2008 - 18:09   quote  deeplink  
Volgens verschillende Zweedse media, waarvan Aftonbladet de belangrijkste is, staat Lasse Nilsson in de warme belangstelling van Feyenoord. Daar waar FC Groningen en FC Twente niet in zee willen gaan, lijken de Rotterdammers maar al te graag gebruik te willen maken van de situatie waarin de Zweedse aanvaller nu verkeerd. Hij zit bij AS Saint-Etienne meer op de bank dan hem lief is en zou graag naar Nederland terugkeren. Bij Feyenoord zou hij zijn oude coach Gertjan Verbeek tegenkomen, waarmee hij eerder succesvol was bij SC Heerenveen.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 12 november 2008 - 18:14   quote  deeplink  
Aangezien mijn vertrouwen in GJ zéér groot is denk ik dat het wel een goeie is. Maar tussen interesse en werkelijk komen zit nog een heel , heel 'héél lang traject................................
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 12 november 2008 - 18:25   quote  deeplink  
Hoeveel moet hij kosten??? Ik lees allemaal weer wilde verhalen over interesses van Feyenoord, maar van welk geld willen ze spelers halen dan?
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 12 november 2008 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 18:09 schreef Bobby het volgende:
Volgens verschillende Zweedse media, waarvan Aftonbladet de belangrijkste is, staat Lasse Nilsson in de warme belangstelling van Feyenoord. Daar waar FC Groningen en FC Twente niet in zee willen gaan, lijken de Rotterdammers maar al te graag gebruik te willen maken van de situatie waarin de Zweedse aanvaller nu verkeerd. Hij zit bij AS Saint-Etienne meer op de bank dan hem lief is en zou graag naar Nederland terugkeren. Bij Feyenoord zou hij zijn oude coach Gertjan Verbeek tegenkomen, waarmee hij eerder succesvol was bij SC Heerenveen.
Nergens iets over te vinden...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 november 2008 - 19:00   quote  deeplink  
zal wel weer kul zijn
Ch€sz
 Ch€sz - woensdag 12 november 2008 - 19:18   quote  deeplink  
de 'onzinnige-geruchtentijd' begint weer... 'Lasse Nilsson in beeld bij Feyenoord' .... bij mij ook als ie op tv is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2008 door Ch€sz --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 12 november 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 18:25 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Hoeveel moet hij kosten??? Ik lees allemaal weer wilde verhalen over interesses van Feyenoord, maar van welk geld willen ze spelers halen dan?
Het gerucht dat het meest waar blijkt te zijn (Da Costa) gaat over iemand die transfer vrij is, Hij mag gratis weg van Fiorentina
En toevallig weet ik dat Nilsson in hetzelfde schuitje zit
En betreft Nilsson hoop/denk ik dat Verbeek hier in gehoord is
Hij heeft al met hem gewerkt en als hij komt zal hij dat weer moeten doen, ik hoop/denk dus dat Feyenoord zo slim is geweest om hem om zijn mening te vragen
En mocht Verbeek het in hem zien zitten, dan heb ik er ook vertrouwen in
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 november 2008 - 20:13   quote  deeplink  
goeie speler maar een gemiddelde van 0,3 per wedstrijd wordt ik niet echt opgewonden van
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 12 november 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 20:13 schreef hotjumper het volgende:
goeie speler maar een gemiddelde van 0,3 per wedstrijd wordt ik niet echt opgewonden van
Nilsson wasbij Heerenveen ook vooral iemand die anderen liet scoren
Hij was de reden dat Alves het zo goed deed
(niet helemaal natuurlijk, maar bij de helft van de goals van ALves deed Nilson het voorbereidende werk)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 november 2008 - 20:35   quote  deeplink  
ok, maar het afmaken wil juist niet zo lukken bij ons
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 12 november 2008 - 21:06   quote  deeplink  
De laatste tijd loopt dat prima
Laatse twee wedstrijden in de eredivisie 9 voor 2 tegen
Als Feyenoord in staat is om van Twente winnen zeg ik toch dat het bij Roda de ommekeer was
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 november 2008 - 21:18   quote  deeplink  
eerst verder voor de beker.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 12 november 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Iedereen lijkt in beeld bij Feyenoord. Voetbalmakelaars lijken de fora te beheersen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 november 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Lazovic wil ook weg bij psv. kijken hoelang dat duurt voor die met Feyenoord in verband wordt gebracht
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 12 november 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:53 schreef hotjumper het volgende:
Lazovic wil ook weg bij psv. kijken hoelang dat duurt voor die met Feyenoord in verband wordt gebracht
Inderdaad ik ben benieuwt!!!!!
terrorted
 terrorted - donderdag 13 november 2008 - 09:53   quote  deeplink  
lazoniets hoeven we nie meer heeft feyenoord al veel te veel geld gekost en hij is het net niet!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 november 2008 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 09:53 schreef terrorted het volgende:
lazoniets hoeven we nie meer heeft feyenoord al veel te veel geld gekost en hij is het net niet!!!!!!!!
hahahahahahaha
larsson14
 larsson14 - donderdag 13 november 2008 - 10:37   quote  deeplink  
Jongens, kom uit die droom, waarom reageren we nog op dit soort verhalen, we hebben 0,00000 geld...niemand komt...We moeten het met dit team doen, minder dan dit seizoen kan het niet worden, dan maar de jeugd, kijk naar ons goudhaantje wijnaldum..ik heb de volste vertrouwen in de jeugd,waarom investeer je daar zoveeel in om vervolgens maar weer nieuwe spelers, vaak al oud, te halen...kap met die illusies over goeie spelers, mooie namen halen...winnen vanavond en zondag is stuk belangrijker..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 november 2008 - 10:55   quote  deeplink  
volgens mij is er stiekem wel geld, anders zou Bosz toch niet om meer salaris vragen?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 13 november 2008 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 10:37 schreef larsson14 het volgende:
Jongens, kom uit die droom, waarom reageren we nog op dit soort verhalen, we hebben 0,00000 geld...niemand komt...We moeten het met dit team doen,
Lees jij de berichten dan wel goed?
Want de meeste spelers waar de geruchten over gaan zijn transfervrij
En de kans dat er ruimte vrij komt in ons salaris huis is zeer groot
craven
 craven - zondag 16 november 2008 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 19:18 schreef Ch€sz het volgende:
de 'onzinnige-geruchtentijd' begint weer... 'Lasse Nilsson in beeld bij Feyenoord' .... bij mij ook als ie op tv is
En dat is ie niet veel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lasse Nilsson in beeld bij Feyenoord









0.0083549