BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 61 (12-11-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 12 november 2008 - 20:42   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 61 (12-11-2008)

brahim
 brahim - woensdag 12 november 2008 - 21:01   quote  deeplink  
ff kijken of ze met harige marco er bij ook nog zon grote bek heeft
en die touwtjes heeft ze allang niet meer in handen im happy
Maaike
 Maaike - woensdag 12 november 2008 - 21:06   quote  deeplink  
Ik vind het wel grappig dat Kelly zich afvraagt waarom kale Marco met haar in de finale wil staan..

Wat denk je zelf dombo, hij weet zeker dat zij zal kiezen voor Liefde en hij zal dan voor het geld kiezen..Dat wordt echt een mooi moment..
brahim
 brahim - woensdag 12 november 2008 - 21:07   quote  deeplink  
doet me goed eerlijk waar
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 12 november 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:06 schreef Maaike het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Kelly zich afvraagt waarom kale Marco met haar in de finale wil staan..

Wat denk je zelf dombo, hij weet zeker dat zij zal kiezen voor Liefde en hij zal dan voor het geld kiezen..Dat wordt echt een mooi moment..
idd en eerst overtuigd mafco haar ervan dat hij verliefd is op haar zodat ze samen voor liefde gaan kiezen, maar hij slaat dat hart zo hard dat het in splinters in het doosje zit.

hij gunt kelly geen 5€
Maaike
 Maaike - woensdag 12 november 2008 - 21:31   quote  deeplink  
Die koppen van de bewoners als Dennis de brief voorleest...aahhahahhaahhahaah
Geweldig!!
Maaike
 Maaike - woensdag 12 november 2008 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2008 - 21:28 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

idd en eerst overtuigd mafco haar ervan dat hij verliefd is op haar zodat ze samen voor liefde gaan kiezen, maar hij slaat dat hart zo hard dat het in splinters in het doosje zit.

hij gunt kelly geen 5€
Hahahahaah, zeker weten!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 november 2008 - 00:25   quote  deeplink  
Ben ik nou echt bevooroordeeld om te denken dat Kelly echt niet spoort?
Ze stelt zich echt achterlijk arrogant op naar Dennis, ze stelt zich heel erg aan dat Bo haar heeft afgeluisterd terwijl ze zelf samen met Ribas precies hetzelfde heeft gedaan bij Marco... toen was het niet erg, nu is het verschrikkelijk!

En ik 'was' fan van Yasmin maar de laatste tijd gaat ze zich iets teveel als Kelly gedragen: arrogant, denkt dat ze alles weet en alles kan maken en zeggen. Erg jammer...
En ze zitten er pas 3 maanden in ofzo, wat zou er gebeuren als ze er een jaar in zouden zitten? Compleet gek geworden denk ik!

En harige marco terug! helemaal goed! Gewoon Ziba bij donkere Marco laten blijven en een van de nieuwe kiezen zodat Kelly weer naar huis mag...
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 november 2008 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 00:25 schreef Boudewijn het volgende:
Ben ik nou echt bevooroordeeld om te denken dat Kelly echt niet spoort?
Ze stelt zich echt achterlijk arrogant op naar Dennis, ze stelt zich heel erg aan dat Bo haar heeft afgeluisterd terwijl ze zelf samen met Ribas precies hetzelfde heeft gedaan bij Marco... toen was het niet erg, nu is het verschrikkelijk!

En ik 'was' fan van Yasmin maar de laatste tijd gaat ze zich iets teveel als Kelly gedragen: arrogant, denkt dat ze alles weet en alles kan maken en zeggen. Erg jammer...
En ze zitten er pas 3 maanden in ofzo, wat zou er gebeuren als ze er een jaar in zouden zitten? Compleet gek geworden denk ik!

En harige marco terug! helemaal goed! Gewoon Ziba bij donkere Marco laten blijven en een van de nieuwe kiezen zodat Kelly weer naar huis mag...
Zou je denken, ik denk eerder aan zoete wraak laat haar maar denken dat Marco haar terug wil, maar die kop van haar wanneer zj Marco ziet is goud waard. echt, wat had ik dat er haarfijn ingewreven. WTF Bitch, jij krijgt Marco never nooit.
Still
 Still - donderdag 13 november 2008 - 00:45   quote  deeplink  
Toen ze tegen maro zei "je wilt best nog een keer met me naar bed "of iets in die trant gingen bij hem die paar haren op zijn hoofd spontaan overeind staan . en dat gelurk aan dat rietje wordt je ook helemaal simpel van vooral als ze nerveus wordt dan trek ze zowat de bodem uit het glas ..
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - donderdag 13 november 2008 - 00:48   quote  deeplink  
WUAHAHA jullie mensen zijn te grappig gewoon haha
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 november 2008 - 00:51   quote  deeplink  
Ik hoop ook op zoete wraak en Kelly tot de laatste minuut laten denken dat ze gekozen wordt maar bij het praatje haar keihard afbranden (wat jij mijn maatje naar huis sturen! BENG! naar huis b*tch!)
Maar helaas ben ik bang dat Marco toch haar gaat kiezen omdat ze een sterke speelster is (wat ik overigens niet begrijp hoor maar dat zegt Marco zelf)
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - donderdag 13 november 2008 - 00:56   quote  deeplink  
marco kan er dan zo weer uit toch.omdat hij dennis zn geld krijgt. en die staat het laagst. dan moet marco als koppel deruit met iemand. wie anders?
ik volg het niet meer:S
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 november 2008 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 00:56 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
marco kan er dan zo weer uit toch.omdat hij dennis zn geld krijgt. en die staat het laagst. dan moet marco als koppel deruit met iemand. wie anders?
ik volg het niet meer:S
ja daar zit wel wat in, misschien komt hij net als Kelly met een bonus van 1500 de villa binnen
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - donderdag 13 november 2008 - 01:13   quote  deeplink  
hmm..dan zullen ribas en yasmin het laagst staan:O straks gaan ze deruit..nou word saai dan zonder die 2
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 13 november 2008 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2008 - 01:07 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja daar zit wel wat in, misschien komt hij net als Kelly met een bonus van 1500 de villa binnen
nou laat dan Fiona met 1500 binnen komen, en dan volgende week Joost, hahahahah weet je wat, laat ze lekker allemaal terug komen. kan ons het schelen, het is toch ijna sinterklaas.
Tuintje
 Tuintje - donderdag 13 november 2008 - 09:09   quote  deeplink  
Hoor wie klopt daar, kin'dren?????
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 13 november 2008 - 15:28   quote  deeplink  
HAHAHAHA heerlijk ik zit te genieten hier
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - donderdag 13 november 2008 - 15:57   quote  deeplink  
straks gaan ze nog zeggen dat er geen koppel meer eruit gaat.
Salomon
 Salomon - vrijdag 14 november 2008 - 14:58   quote  deeplink  
Ik dacht dat ze de prostitutie aan gingen pakken in nederland? Maar zo te zien zitte de helft van de dames zich op tv vet te promoten! Vooral die Fiona! Een beetje hoere loper ken haar hahahaha...

En vraag me af als je nou mooi meiden ziet kan je zeggen ja god heeft je in plaats van hersenen een mooi lichaam gegeven.... Vraag me af waarom kelly alleen een vagina heeft gekregen? Ze weet hem wel te gebruiken in iedergeval haha..
En ik vraag me gewoon af waarom ze die 2 marco's er in wille houden. En is Ribas echt zo op recht tegen over zich zijn Yasmin? Bedoel gaat hij delen of gelooft hij in het feit dat een man het geld hoort winnen?
En over Yasmin, wanneer Ik hoop dat je een spelletje speelt met ribas en uit eindelijk met al zijn geld er vandoor gaat! Dan ben je echt zo cool!
En Ziba... je bent een knappe en slimme meid daarom vraag ik me af WTF doe jij in dit programma? Je gaat niet voor het geld heb je laten merken door Marco te behouden en voor de liefde ook niet door Denny weg te steuren?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 61 (12-11-2008)









0.0067789